4 клас

Архів І-V тижні (12.03-24.04.2020)


Х тиждень
25-29 травня 2020 р.

Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
Тема:Прислівник.Правопис найуживаніших прислівників.
Вивчити правило на стор.130,132.
Виконати впр.374,381(усно),впр.379,387(письм.)
Українське літературне читання
Тема:За О.Єфімоавим"Казка на сцені."А.Костецький "Усе
починається з мами."Д.Луценко"Для мене багато не треба." "Легенда про матір."В.Сухомлинський"Скільки ж ранків я
проспав",А.Костецький"Канікули."
Опрацювати матеріал на стор.163-174.
Німецька мова
Опрацювати лексичний матеріал стор. 121. Записати слова в словники.
Виконати:
впр. 4 (п) стор. 122,
впр. 6 (у), стор. 123
Російська  мова
Тема:Наречие.Наречия, отвечающие на вопросы: где? когда?
как? почему? зачем?
Выучить правило на стр.168,упр.306,311(устно),
упр.310,315(письм.)

Літературне читання
Математика
Природознавство
Тема:Якою є природа Карпатських гір?
Якою є природа Кримських гір?
Опрацювати матеріал на стор.165-168.

Я у світі
Тема:Робимо висновки з теми" Я-європеєць."
Опрацювати матеріал на стор.156-158.
Основи здоров’я та фізична культура
Тема:"Здоров'я всьому голова."
Інформатика
 Узагальнююче повторення
Музичне мистецтво
Тема30 .Повернення додому, в Україну.
            

 Тема 31.Перевіряємо свої дої досягнення.
         
Образотворче мистецтво
Трудове навчання
Тема:Виготовлення виробів з пластиліну за власним задумом.



























































ІХ тиждень
18-22 травня 2020 р.

Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
Тема:Правопис дієслів другої особи. Правопис дієслів третьої особи.
Виконати впр.351,355(усно),впр.353,358(письм.)
Тема:Правопис дієслів на -ся,-сь.
Виконати впр.361(усно),впр.363(письм.)
Українське літературне читання
Тема:Всеволод Нестайко,В.Нестайко"Як ми літали в космос."
О.Єфімов "Добре чарівником бути."
Опрацювати матеріал на стор.157-163.
Німецька мова
Опрацювати лексичний матеріал стор. 118. Записати слова в словники.
Виконати:
впр. 3а(у), 3в(п) стор. 119,
впр. 5 (у), стор. 120
Російська  мова
Тема:Глаголы, оканчивающиеся на, -ся,-сь.
Выучить правило на стр.165,упр.297(устно),упр.300(письм.)
Тема:Произношение и написание -тся,-ться в глаголах.
Выучить правило на стр.166,упр.303(устно),упр.305(письм.)
Літературне читання
Математика
Тема:Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові.
Розв'зування рівнянь.
Виконати №978,№987(усно),№995,№1002(письм.)
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
Розв'язування задач.
Виконати №1004,(усно),№1011,1012(письм.) 
Природознавство
Я у світі
Тема:Я захищаю навколишнє середовище.
Опрацювати матеріал на стор. 153-156.
Основи здоров’я та фізична культура
Інформатика
Музичне мистецтво
Тема 28-29. Загадкові Індія, Кітай і Японія.
Сполучені Штати Америки.
 Презентація ЗА ПОСИЛАННЯМ
Презентація ЗА ПОСИЛАННЯМ
 Сприймання: П.І.Чайковський. Китайський танець з балету "Лускунчик"
Сприймання: Джорж Гершвін . Колискова з опери "Поргі і бесс"


 Слухаєм індонезійську народну  пісню "Прогулянка з батьком"
ЗА ПОСИЛАННЯМ           
 А зараз співаємо цю пісню  караоке
                                                     
Образотворче мистецтво
Трудове навчання
































































VІІІ тиждень
12-15 травня 2020 р.


Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
Тема:Часи дієслова.Творення дієслів минулого часу.
Вивчити правила на стор.115,117.
Виконати впр.329. 334(усно),впр.332,336(письм.)
Тема:Змінювання дієслів теперішнього та майбутнього часу за особами й числами.
Вивчити правило на стор.118
Виконати впр.338(усно) впр.341 (письм.)
Українське літературне читання
Тема:За К.Поляковою"Промінець-син сонця"(казка).
Леонід Каденюк -перший український космонавт.
Опрацювати матеріал на стор.153-156.
Німецька мова
Опрацювати лексичний матеріал стор. 114. Записати слова в словники.
Виконати:
впр. 2 (п) стор. 114,
впр. 4а (у), 4в (п) стор. 116
Російська  мова
Тема:Первое лицо глаголов настоящего и будущего времени.
Изменение глаголов по  лицам.
Выучить правило на стр.158,159.
Упр.286,289(устно),упр.290(письм.)
Тема:Второе и третье лицо глаголов настоящего и будущего времени.
Выучить правила на стр.160,161,162.
Упр.291(устно),упр.295(письм.)
Літературне читання
Тема:В.А.Рождественский"Над книгой."
Выразительное чтение стр.184-186.

Математика
Природознавство
Я у світі
Тема:У кожному куточку світу сої традиції.
Опрацювати матеріал на стор.145-153.
Основи здоров’я та фізична культура
Інформатика
Музичне мистецтво
Тема 27. "Грузія. Вірменія. Азербайджан."
 Лезгінка
Вірменський танець "Ензелі"


  Азербайджанська пісня  "Курчатка" муз. Г. Гусейнлі.



   Співаємо разом




                                             
Образотворче мистецтво
Тема:Поняття про оформлення вітрин як один із різновидів
прикладного мистецтва.Прийоми групування предметів різних за розміром та кольором.Створення дизайну вітрин магазину.
Альбом-посібник стор.60
Трудове навчання
Тема:Творча майстерня.Настільна гра "Злюки."
Альбом-посібник стор.48.



































































































Бесіда писвячена висвітленню сутності та ролі 

ЄС в сучасному світі та відзначенню Дня Європи.



18 травня 2019 року в Україні відзначають День Європи. Вперше в нашій країні заходи, присвячені цьому дню, проводилися в 2003 році.
Основою для появи цього свята стало підписання Декларації Роберта Шумана. Цей історичний документ був підписаний 9 травня 1950 року. Після Другої світової війни європейські лідери переконалися в тому, що співробітництво і загальні зусилля є найкращим способом забезпечення миру, стабільності і процвітання в Європі.
 Сьогодні Європейський Союз – це сім’я демократичних європейських країн, що спільно працюють заради миру та процвітання. ЄС заснований на принципах верховенства закону й демократії. Країни – члени ЄС делегують частину свого суверенітету спільним інститутам влади, що представляють інтереси Союзу як єдиного цілого в питаннях, що складають загальноєвропейський інтерес. А всі рішення і процедури випливають з основних договорів, ратифікованих країнами-членами.
Намагаючись інтегруватися в європейське співтовариство, Україна і почала відзначати День Європи. На Україні це свято сприймається як спосіб приєднання до тих цінностей, яких дотримуються в ЄС.


Бесіда присвячена трагічним подіям пов'язаних із геноцидом кримськотатарського народу.



Депортація кримських татар в роки Другої світової війни    ( презентація)

Опис презентації окремими слайдами:
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДЕПОРТАЦІЯ КРИМСЬКИХ ТАТАР У РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. Вчитель Журавель Г.Н
СЛАЙД № 1
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДЕПОРТАЦІЯ КРИМСЬКИХ ТАТАР У РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. Вчитель Журавель Г.Н
Депорта́ція кри́мських тата́р (крим. Qırımtatar sürgünligi) — примусове виселення кримськотатарського населення Кримської АРСР, проведене НКВС 18 т...
СЛАЙД № 2
Депорта́ція кри́мських тата́р (крим. Qırımtatar sürgünligi) — примусове виселення кримськотатарського населення Кримської АРСР, проведене НКВС 18 травня 1944 року. Причини звинувачення в співпраці татар з Третім Рейхом страх місцевого населення перед татарами складність облаштування татар на їх історичній батьківщині Початок - 18 травня 1944 р. Завершення - 20 травня 1944 р.
Операція з депортації почалася рано вранці 18 травня 1944 року і закінчилася о 16:00 20 травня. Для її проведення було задіяно війська НКВС кількіс...
СЛАЙД № 3
Операція з депортації почалася рано вранці 18 травня 1944 року і закінчилася о 16:00 20 травня. Для її проведення було задіяно війська НКВС кількістю понад 32 тисячі осіб. Депортованим відводили від декількох хвилин до півгодини на збори, після чого їх на вантажівках транспортували до залізничних станцій. Звідти ешелони з ними відправляли до місць заслання. За спогадами очевидців, тих, хто чинив опір або не міг іти, часто розстрілювали на місці. У дорозі засланців годували рідко і часто солоною їжею, після якої хотілося пити. У деяких складах засланці отримали їжу вперше і востаннє на другому тижні шляху.Померлих ховали нашвидкуруч поруч із залізничним полотном або не ховали взагалі
"У травні 1944 року Державний комітет оборони СРСР ухвалив постанову про виселення кримських татар з території Криму з причини нібито масової співп...
СЛАЙД № 4
"У травні 1944 року Державний комітет оборони СРСР ухвалив постанову про виселення кримських татар з території Криму з причини нібито масової співпраці з німецько-фашистськими окупантами. Ваше ставлення до цього історичного факту в даний час? " (Дані в % до загальної кількості опитаних)
«в період Вітчизняної війни багато кримських татар зрадили Батьківщину, дезертирували з частин Червоної Армії, які обороняли Крим, і переходили на ...
СЛАЙД № 5
«в період Вітчизняної війни багато кримських татар зрадили Батьківщину, дезертирували з частин Червоної Армії, які обороняли Крим, і переходили на бік противника, вступаючи у сформовані німцями добровольчі татарські військові частини, які боролися проти Червоної Армії, в період окупації Криму німецько-фашистськими військами, беручи участь у німецьких каральних загонах, кримські татари особливо відзначилися своїми жорстокими розправами щодо радянських партизанів, а також допомагали німецьким окупантам у справі організації насильницького вивезення радянських громадян в німецьке рабство і масового винищення радянських людей». У Постанові Державного комітету оборони СРСР № ГОКО-5859 від 11 травня 1944 р. про виселення кримських татар було зазначено, що депортацію проводять тому, що:
«ВРАНЦІ ЗАМІСТЬ ПРИВІТАННЯ ДОБІРНА ЛАЙКА І ЗАПИТАННЯ: ТРУПИ Є? ЛЮДИ ЗА ПОМЕРЛИХ ЧІПЛЯЮТЬСЯ, ПЛАЧУТЬ, НЕ ВІДДАЮТЬ. СОЛДАТИ ТІЛА ДОРОСЛИХ ВИКИДАЮТЬ У...
СЛАЙД № 6
«ВРАНЦІ ЗАМІСТЬ ПРИВІТАННЯ ДОБІРНА ЛАЙКА І ЗАПИТАННЯ: ТРУПИ Є? ЛЮДИ ЗА ПОМЕРЛИХ ЧІПЛЯЮТЬСЯ, ПЛАЧУТЬ, НЕ ВІДДАЮТЬ. СОЛДАТИ ТІЛА ДОРОСЛИХ ВИКИДАЮТЬ У ДВЕРІ, ДІТЕЙ - У ВІКНО..» «Медичного обслуговування не було. Померлих виносили з вагона і залишали на станції, не даючи ховати.» «Про медичне обслуговування й мови не могло бути. Люди пили воду з водойм і звідти ж брали про запас. Воду кип'ятити можливості не було. Люди почали хворіти дизентерією, черевним тифом, малярією, коростою, воші мучили всіх. Було спекотно, постійно мучила спрага. Померлих залишали на роз'їздах, ніхто їх не ховав.» «Через кілька днів шляху з нашого вагона винесли померлих: стареньку і маленького хлопчика. Поїзд зупинявся на маленьких полустанках, щоб залишити померлих. ... Ховати не давали.» Спогади очевидців
СЛАЙД № 7
Плакат, що закликає населення вступати у війська СС. Крим, 1942 Боєць однієї з частин кримсько-татарської "Schuma". Крим. Літо, 1942
СЛАЙД № 8
Плакат, що закликає населення вступати у війська СС. Крим, 1942 Боєць однієї з частин кримсько-татарської "Schuma". Крим. Літо, 1942
СЛАЙД № 9
1942 р. Кримські татари на допоміжних військах вермахту Німецький унтер-офіцер веде кримських татар
СЛАЙД № 10
1942 р. Кримські татари на допоміжних військах вермахту Німецький унтер-офіцер веде кримських татар
Значна кількість переселенців, виснажених в роки німецької окупації, загинула в місцях висилки від голоду і хвороб у 1944-45 роках. Після депортаці...
СЛАЙД № 11
Значна кількість переселенців, виснажених в роки німецької окупації, загинула в місцях висилки від голоду і хвороб у 1944-45 роках. Після депортації кримських татар було перейменовано всі (за винятком Бахчисарая, Джанкоя, Ішуні, Саків та Судака) населенні пункти, які мали кримськотатарське походження Наслідки
Фотографії з мітингів 2009, 2010
СЛАЙД № 12
Фотографії з мітингів 2009, 2010
У 2012 РОЦІ ПРИ ФІНАНСОВІЙ ПІДТРИМЦІ ТЕЛЕКАНАЛУ АTR БУЛО ЗНЯТО ХУДОЖНІЙ ФІЛЬМ «ХАЙТАРМА», СЦЕНАРІЙ ЯКОГО ЗАСНОВАНИЙ НА ПОДІЯХ ДЕПОРТАЦІЇ КРИМСЬКИХ ...
СЛАЙД № 13
У 2012 РОЦІ ПРИ ФІНАНСОВІЙ ПІДТРИМЦІ ТЕЛЕКАНАЛУ АTR БУЛО ЗНЯТО ХУДОЖНІЙ ФІЛЬМ «ХАЙТАРМА», СЦЕНАРІЙ ЯКОГО ЗАСНОВАНИЙ НА ПОДІЯХ ДЕПОРТАЦІЇ КРИМСЬКИХ ТАТАР
Монумент в Судаку(Крим)
СЛАЙД № 14
Монумент в Судаку(Крим)
Пам'ятний знак у Севастополі
СЛАЙД № 15
Пам'ятний знак у Севастополі
Таким чином, питання кримсько-татарської депортацїї 1944 року залишаєтся не розкритим, оскільки і по сей день істориками знаходяться нові дані цієї...
СЛАЙД № 16
Таким чином, питання кримсько-татарської депортацїї 1944 року залишаєтся не розкритим, оскільки і по сей день істориками знаходяться нові дані цієї страшної події. ВИСНОВОК
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
СЛАЙД № 17
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!


VІІ тиждень
04-08 травня 2020 р.

Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
Тема:Узагальнення вивченого про займенник.
Виконати впр.321.322(усно) впр.323(письмово)
Тема:Дієслово.Часи дієслова.
Вивчити правило на стор.114.
Виконати впр.325(усно) впр.328(письмово)


2
Українське літературне читання
Тема:За М.Коцюбинським "Іван Якович Франко",І.Франко
"Дивувалась зима", І.Франко"Осел і лев"(казка).
За В.Скуратівським"Берегиня"
 Тема: Р. Завадович "Наш великдень".За Г.Тарасенко "Чудо-писанка", М.Хоросницька "Навбитки"
Опрацювати матеріал на стор.140-151.Читати,відповідати на питання.

3
Німецька мова
Опрацювати лекичний матеріал стор. 110. Записати слова в словники.
Виконати:
впр. 1 (у) стор. 110,
впр. 3 (у) стор. 111,
впр. 4а (у), 4в (п) стор. 112.
4
Російська  мова
Тема:Изменение глаголов настоящего и будущего времени.
Второе лицо глаголов.
Выучить правило на стр.154.155.
Упр.276(устно) упр.280(письм.)
Тема:Правописание личных окончаний глаголов.
Выучить правило на стр.156.
Упр.283(устно) упр.285(письм.)


5
Літературне читання
Тема:Обобщающий  урок по разделу"От чистого истока в
прекрасное далеко."
Стр.181-182.Читать, отвечать на вопросы.
Тема:Внеклассное чтение "Фантастические рассказы"
6
Математика
Тема:Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Повторення вивченого.
Виконати №911.917(усно) №919.920(письм.)
Тема:Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові.
Виконати №921.922(усно) №926.927(письм.)
Тема:Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові.
Задачі на знаходження числа за двома  різницями.
7
Природознавство
8
Я у світі
Тема:Ти і світ людей.
Опрацювати матеріал на стор.139-145.
9
Основи здоров’я та фізична культура
10
Інформатика
11
Музичне мистецтво
Тема: " Казкові Фінляндія та Норвегія"
Дивіться презентацію до теми ЗА ПОСИЛАННЯМ
 Слухати: Е.Гріг" Захід Сонця"
 Слухати симфонічну поему Яна Сібеліуса  "Фінляндія"


 Співати пісню Е. Гріга " Захід сонця"



12
Образотворче мистецтво
Тема:Малі архітектурні форми."Фонтан мрій."
Альбом -посібник стор.58
13
Трудове навчання
Тема:Оформлення та оздоблення виробів."Оберіг."
Альбом посібник стор.47
















































































































































Мужність і відвага крізь покоління

 22 червня 1941 рік…О 4 годині ранку, коли вся наша країна спокійно відпочивала від денних турбот, фашистська Німеччина без оголошення війни вчинила варварський напад на наші землі. Саме цієї ночі ворожі бомби й снаряди впали на мирну землю. Україна стала ареною жорстоких смертельних боїв:57 дивізій,1500 літаків,1200 танків були спрямовані на неї…
 Однією із жахливих сторінок ХХ століття є Друга світова війна 1939-1945 рр.,яка торкнулася й нашої країни. Саме під час цієї війни розпочалось довге і криваве протистояння наших співвітчизників за визволення рідної держави.  Тяжкий шлях визволення України тривав із 1942 до 1944 рр.,попри гіркоту поразок, ми вирвали перемогу у ворога, звільнили рідну землю.
 Але до цього дня потрібно було пройти кілометри шляху, спочатку відступаючи, залишаючи фашистові наші землі, але потім з новими силами , зібравшись, кинутись на ворога знову і вже гнати до кордону,не зупиняючись
 Україна. Її безкраї поля, зелені ліси й гори, блакитний Дніпро - все вразила війна. Скільки українських хлопців і дівчат пішли на фронт, щоб захищати свою країну! Але на початку червня 41-го все ще було спокійно.



                                                           Вірш Д.Луценко                                                                                                                                                                                   Давним-давно закінчилась війна,
Лишила обеліски та кургани…
Під кулями ворожими сповна
За тишу заплатили ветерани.
Священні місця і дороги,
Якими на подвиги йшли.
Солдати весну Перемоги
Країні з боїв принесли.
Ми землю любимо свою
-Красиву і величну.
Яку в жорстокому бою
Нам зберегли навічно.
Хай пам’ять знову нас веде
В роки далекі, грізні,
За все «спасибі» від дітей
Ми кажемо вітчизні!


 З кожним роком ветеранів Великої Вітчизняної стає все менше і менше. Що вони для нас? Задумайтеся. Зрозумійте. Без них не було б зараз синього неба, ясного сонця, зеленого лугу.
 Не було б тебе, мене…і найкраще,що ми можемо зробити для них,- знати й пам’ятати.
 Роки …Скільки б їх не минуло,не зітруться у народної памяті світлі імена тих, хто віддав своє життя за Вітчизну! Материнські руки Вітчизни високо підняли імена патріотів і поставили їх на постамент вічності.













VІ тиждень
27-30 квітня 2020 р.

Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
Тема: Займенник.
Вивч. прав. на стор. 108.
Виконати впр. 309(усно)
Впр.313(письм.)
.Тема:Відмінювання особових займенників.
Вивч. прав. на стор.110
Виконати впр.314(усно)
Впр.318(письм)
2
Українське літературне читання
Тема:Урок зв'язного мовлення"Складання усного твору про
весну"
Стор.134.Скласти усно твір про весну.
Тема:М.Слабошпицький "Лелеча весна"
Стор.135-137,читати,відповідати на питання.
3
Німецька мова
Опрацювати лексичний матеріа стор. 110 (записати слова в словники).
Виконати:
впр. 4а (у), 4в(п) стор. 112,
впр. 8 (п) стор. 114
4
Російська  мова
Тема:Изменение глаголов прошедшего времени по родам.
Выуч. прав.на стр.149.
Упр.269(устно),упр.271(письм.)
Тема:Правописание гласной перед суффиксом в глаголах 
прошедшего времени.
Выуч прав.на стр.150.
Упр.272(устно),упр.275(письм.)
5
Літературне читання
Тема:Кир Балычев "Авгиева лаборатория"
Читать стр.173-181,отв.на вопросы.
6
Математика
7
Природознавство
Тема:Про що "розповідає" карта природних зон  України?
Опрацювати матеріал на стор.147-148.
8
Я у світі
Тема:За що поважають українців?
Опрацювати матеріал на стор.135-139.
9
Основи здоров’я та фізична культура
10
Інформатика
11
Музичне мистецтво
Тема: " Сонячні Італія та Болгарія".
 Дивіться презентацію ЗА ПОСИЛАННЯМ
Слухати: М.Лисенко "Баркарола"
 Болгарська нар. пісня "Посадив я полин"


Співаємо разом пісню "Наша вчителька"

12
Образотворче мистецтво
13
Трудове навчання
Тема: Творча майстерня.
Брелок"Золота рибка"
Альбом-посібник стор.46.

1 комментарий: