«Виховна система
класу як спосіб організації
життєдіяльності учнів»
Основні
завдання шкільного методичного об’єднання класних керівників:
·
підвищення
теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань
психології та педагогіки;
·
забезпечення
виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
·
озброєння
класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і
методів роботи;
·
вивчення,
узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних
керівників;
·
координування
планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних
колективів;
·
сприяння
становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Завдання
методичного об’єднання класних керівників
1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань педагогіки і психології.
2. Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання культури спілкування та рівня вихованості учнів школи.
3. Навчання класних керівників сучасним виховним технологіям, формам і методам роботи.
4. Впровадження виховної системи школи «Удосконалення навчально-виховного процесу та формування творчої особистості учня шляхом впровадження інтерактивних технологій».
5. Підвищення педмайстерності класних керівників через взаємовідвідування виховних заходів.
6. Проведення рейтингової системи роботи класних керівників під час організації виховного процесу.
7. Започаткувати проекти з правової освіти та виховання в учнівських колективах
8. Активна участь класних керівників щодо реалізації в практику виховної роботи школи проектів:
«Квіти біля школи»
«Здоровим бути модно»
«Знаю та реалізую свої права»
«Добро починається з тебе»
«Народні та родинні традиції мого краю»
«Мій ідеал громадянина-патріота»
«Пишаюся тобою рідний краю»
«Щоденник корисних справ»
«Сім духовних святинь»
«На цій землі я народився»
Пропагувати творчі доробки виховних заходів на сторінках фахових видань
Заходи щодо підвищення
фахової майстерності
класних керівників
1. Вивчення,
вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду класних керівників.
2. Вивчення
досвіду класного керівника Радевої Т.А.. з питання «Система роботи класного
керівника щодо профілактики шкідливих звичок та формування здорового способу життя
серед учнів » До 01.06.2017
3. Самоосвіта,
підвищення фахового рівня класного керівника шляхом участі в Інтернет-заходах.
4. Систематизувати
матеріали щодо роботи впроваджених виховних систем в учнівських колективах
5. Брати
участь у роботі районних семінарів-практикумів.
6. Участь у
шкільному конкурсі «Кращий клас НВК-2017»
Робота з класними
керівниками- початківцями
- Проводити інструктивні
наради-консультації з класними керівниками початківцями.
- Закріпити
за молодими педагогами вчителів-наставників.
- Розробити
перспективний план самоосвіти з реалізації науково-методичної проблеми
теми.
- Забезпечити
взаємовідвідування колективних творчих справ, годин спілкування,
батьківських зборів з досвідченими класними керівниками.
- Заслухати
творчі звіти «Мої перші педагогічні знахідки»
- Здійснити
діагностику та відстеження готовності молодих вчителів до здійснення
інноваційної діяльності в системі превентивного виховання.
План
навчання з молодими класними керівниками
№
|
Заплановані заходи
|
Термін
|
1
|
Лекція: «Система планування виховної
роботи»
Обмін досвідом: «Планування виховної роботи з
класним колективом»
Практикум: «Складання плану виховної роботи
на І семестр»
|
Вересень
|
2
|
Бесіда: «Вибір форм і методів роботи з
учнівським колективом»
Практичні поради: «Аналіз і оцінювання результатів
діяльності класу»
Практикум: «Відвідування та обговорення
годин спілкування в 5 класі.
|
Жовтень
|
3
|
Практичні поради: «Вивчення особистості школярів»
Практикум: «Конструювання годин спілкування»
Обмін досвідом: «Відвідування та обговорення
годин спілкування в 6 класі»
|
Листопад
|
4
|
Практичні покради психолога: «Вивчення
структури міжособистісних взаємин у класі»
Робота в шкільному методичному кабінеті:
«Ознайомлення з науковою методичною літературою»
|
Грудень
|
5
|
Практикум: «Складання плану виховної роботи
на ІІ семестр»
Бесіда: «Організація та проведення на
базі класу колективних творчих справ, класних годин»
|
Січень
|
6
|
Бесіда: «Організація учнівського
самоврядування»
|
Лютий
|
7
|
Практичні поради: «Методика вивчення сімї,
умови виховання дітей»
Практичні поради: «Організація роботи з батьками»
|
Березень
|
8
|
Бесіда: «Планування і організація роботи
з батьками»
Робота в методичному кабінеті:
«Ознайомлення з новинками методичної літератури»
Ділова гра: «Досвід колеги, творче
використання його в практичній діяльності»
|
Квітень
|
9
|
Творчі звіти: «Мої перші педагогічні знахідки»
|
Травень
|
БАНК ДАНИХ
членів методичного об’єднання класних керівників
членів методичного об’єднання класних керівників
№
п\п
|
Прізвище,
ім’я, по батькові класного керівника
|
Клас
|
Стаж
роботи, категорія
|
Проблемна
тема, над якою працює вчитель з виховної роботи
|
1
|
Міхова Л.Г
|
1
|
23
р.
1
кат.
|
«Формування високоморальних
та родинних якостей учнів шляхом залучення до творчої діяльності»
|
2
|
Балева А.В.
|
2
|
23р.
1
кат.
|
«Залучення батьків до активної участі у
навчально-виховному процесі з метою створення сприятливих умов для реалізації
творчих здібностей учнів»
|
3
|
Ромалійська Н.Ф.
|
3
|
26
р.
1
кат.
|
«Формування творчої
особистості учнів з урахуванням здібностей та інтересів шляхом використання
інноваційних виховних технологій»
|
4
|
Петкова С.Л.
|
4
|
24р.
1
кат.
|
«Виховання всебічної особистості, що здатна працювати в
колективі»
|
5
|
Буц М.Ф.
|
5
|
41р.
вищ.
кат
|
«Формування особистості школяра,
здатного до самореалізації в умовах сучасної освіти»
|
6
|
Бердяєв О.В.
|
6
|
2 роки
спец
|
«Формування свідомої поведінки,
виховання духовних якостей особистості школяра, активізація його творчої
діяльності в процесі формування класного самоврядування»
|
7
|
Радева Т.А.
|
7
|
23
р.
1
кат.
|
«Формування і розкриття
креативної індивідуальної особистості школяра в умовах сучасної освіти»
|
8
|
Цвітанська К.Ф.
|
8
|
12р
2
кат
|
«Виховання активної
особистості, готової до творчої самостійної діяльності»
|
9
|
Вельчева В.О.
|
9
|
32
р.
1
кат.
|
«Виховання активної, гуманістично спрямованої особистості,
трудівника, громадянина»
|
10
|
Янева В.К.
|
10
|
33
р.
1
кат.
|
«Формування навичок самоосвіти і
саморозвитку старшокласників в умовах сучасної школи».
|
11
|
Міхов С.А.
|
11
|
9р.
2 кат.
|
«Виховання
духовно багатої , фізично і психічно здорової особистості, члена
соціуму »
|
ТЕМАТИКА
ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ
КЕРІВНИКІВ НА 2016 – 2017 н/р
№
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
I. ЗАСІДАННЯ
Аналіз
роботи методичного об’єднання класних керівників за 2015 – 2016 навчальний рік.
Визначення основних напрямків методичної та виховної
роботи на 2016 – 2017 н/р.
Розвиток фізичних якостей учнів, підвищення інтересу до
заняття фізкультурою і спортом.
Обговорення плану роботи методичного об’єднання класних
керівників на 2016 – 2017 навчальний рік.
|
вересень
|
Голова м/о
Члени м/о
Мiхов С.А
Недова Л.В
Члени м/о
|
1.
2.
3.
4.
|
II. ЗАСІДАННЯ
Виховання самоконтролю в поведінці учнів початкових
класів.
Запобігання торгівлі людьми.
Виховання правової культури – шлях до побудови правової
держави.
Креативність як показник творчого потенціалу учнів
середньої школи.
|
листопад
|
Ромалiйська Н.Ф
Янева В.К
Бердяев О.В
Буц М.Ф
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
III. ЗАСІДАННЯ
Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх
інтересів та потреб.
Особливості спілкування з підлітками: труднощі
спілкування з педагогічно запущеними підлітками; проблема етики спілкування
вчителя з учнями.
Батьківські дебати. Забезпечення психолого-педагогічної
допомоги батькам у вихованні дітей.
Гармонізація родинного та шкільного виховання на
засадах педагогіки життєтворчості.
Вибір життєвого шляху. Шлях до професії.
|
лютий
|
Цвiтанська К.Ф
Радева Т.А
Бердяев О.В
Вельчева В.О
Мiхов С.А
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
IV. ЗАСІДАННЯ
Формування господарської відповідальності,
підприємливості та ініціативи, підготовка школярів до життя в ринкових
умовах.
Семінар. Використання інформаційно-комунікаційних
технологій у начально-виховному процесі.
Моральне-етичне виховання школярів.
Позбавлення дітей уваги з боку працівників освіти на
період літніх канікул; втягування неповнолітніх в кримінальну діяльність.
Підсумки роботи з виховання учнів у навчальному році та
визначення завдань колективу школи на новий навчальний рік.
|
травень
|
Мiхов С.А
Члени м/о
Недова Л.В
Члени м/о
Члени м/о
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий