Учнівське самоврядування

  Зміст діяльності самоврядування Богданівського НВК
    Структура органів самоврядування динамічна, варіантна. Це різні види діяльності дітей, колективні органи та відповідальні особи з числа школярів. Створено міністерства, служби, прес – центри, клуби за інтересами.
  Міністерство освіти: займається обліком відвідування, організацією огляду знань, підготовкою до уроків, олімпіад, конкурсів, предметних тижнів, вечорів, контролює виконання режиму дня, дотримання норм моральної поведінки, зовнішнього вигляду учнів, організацією та контролем естетичного оформлення класних кімнат, шкільного приміщення, організацією виставок.
   Міністерство охорони здоров’яорганізація й контроль за роботою санпостів, дотримання  санітарно – гігієнічних вимог, перевірка  сан посту класних кімнат,бесіди про шкідливість негативних звичок, оформлення « Санбюлетня» спорту та туризму, організація спортивних ігор з молодшими школярами, допомога в організації проведення спортивних змагань та змагань з туризму.
   Міністерство культури та дозвілляорганізація та підготовка дозвілля, підготовка та проведення святкових ранків, вечорів, КВК, екскурсій та походів.
   Міністерство Червоного Хрестаорганізація шефської допомоги учасникам ВВВ, людям похилого віку, проводить доброчинні заходи.
   Міністерство інформації: висвітлення шкільного життя, розвиток кореспондентських здібностей, проводить виставки та конкурси малюнків, стіннівок, організація тематичних лінійок.
     Міністерство охорони і порядкуорганізовує чергування класних колективів по школі, відповідає за дотримання дисципліни та порядку, здійснює контроль за діяльністю старостату.
     
 Значну роль у вихованні школярів варто віднести організації і роботи шкільних громадських. З 1990 року в Богданівському НВК була створена модель громадської організації з урахуванням вікових особливостей та дитячих справ « ЮНІСК».
   Учні школи об’єднані в ланки згідно свого віку.
1.     Дитяча ланка « Країна Барвінкова» об’єднує учнів 1-4 класів.
Напрямок роботи: пізнавальний творчий, заснований на моральних взаємовідносинах в колективі, розвиток інтересів, здібностей, таланту, організація змістовного дозвілля.
2.     Дитяча ланка « Країна Веселкова» - об’єднує учнів 5-7 класів.
Напрямок роботи підліткової ланки « Країна Веселкова»: формування управлінської культури доброзичливості, уваги, самостійності, ініціативи. Сприяння розвитку різноманітних форм дозвілля, вивчення історичного минулого свого народу, традиції, культуру і звичаї  свого села, виховання любові до рідного краю, чутливості і милосердя один до одного та до дорослих.
3.      Ланка « Юність» - об’єднує  учнів 8-11 класів.
Напрямок роботи: учнівське самоврядування, засвоєне школярами шляхом знань, умінь та навичок  управління, організації  та аналізу колективних справ, шляхом розширення зони самостійної  діяльності  класу у школі та за її межами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий