2 клас

Архів І-V тижні (12.03-24.04.2020)


Хтиждень
25-29 травня 2020 р.

Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
Матеріали до уроків на сайті 

25.05.  УРОК 164Тема:Поняття про текст.
26.05.УРОК165Тема: Типи текстів.
27.05.   УРОК 166 Тема:Будова тексту.
28.05.- 29.05.УРОК 167 Тема: БУДОВА ТЕКСТУ. ДИВОВИЖНІ ПРИГОДИ В ЛІСОВІЙ ШКОЛІ. ТЕКСТ-ОПИС
Англійська мова
Діагностична робота з письма НАТИСНИ ТУТ
Математика
25.05. Тема:Одиниці вимірювання довжини, вартості,часу і маси.Розвязування задач з цими величинами. 142 №18 - 22.
27.05. Тема.Способи перевірки множення. Задачі на множення. Розв язування задач з цими величинами. с. 143 № 33-35
29.05. Тема.Способи перевірки ділення. Задачі на ділення. Розв язування складених задач, що містять зменшення числа у кілька разів, або на кратне порівняння  с. 144 № 36-40
ЯДС
25.05.Тема: Я досліджую тварин улітку
1. Прочитай за підручником сторінка 91 АБО
2.Перейди за посиланням.
Які турботи у тварин улітку
https://www.youtube.com/watch?v=Skyh1yfdCIE
3.Розглянь малюнки та скажи, чим живляться тварини (с.92 зав2)
4. Запиши на картках слова із завдання 3 та склади можливі
ланцюги живлення.
Зроби фізхвилинку
https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU
5. Виконай завдання 1 у друкованому зошиті ст. 62.
26.05.Тема: 
Фізична культура

Інформатика
Узагальнююче повторення
Мистецтво
27.05.Тема : Розповідь про інсталяцію
- Сьогодні пані Ольга проведе для вас відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=553TM7yc66g
28.05.Тема уроку : УРОК-КОНЦЕРТ
Приготуй веселий настрій
- Обирай пісеньку та співай!!!
ВЧИТЕЛІ - Дитячі Пісні про Школу - З Любов'ю до Дітей
https://www.youtube.com/watch?v=2NwEGwrFa_Y
"Два півники" українська народна пісня (караоке)
https://www.youtube.com/watch?v=XoNw4FW8_J4
ХОДИТЬ ГАРБУЗ ПО ГОРОДУ �� З любов'ю до дітей
https://www.youtube.com/watch?v=QLNRbUsVHAM
Пісня про літо
https://www.youtube.com/watch?v=_VjBLOzz7T8
Болгарська мова
29/05/Тема: Изречение. Текст. учебник с. 106-108 упр. 6,7,9,10.








ІХ тиждень
18-22 травня 2020 р.
Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
Матеріали до уроків на сайті 

1805.  УРОК 155Тема:РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ . АФІША 
19.05.УРОК на с. 86 підручника Тема: Зв язок слів у реченні.
20.05.   УРОК 156-157 Тема:Оповідання . Довгожданий лист.   
21.05.- 22.05.УРОК 160-161 Тема:Закріплюємо. Зв язок слів у реченні                                    
Англійська мова
Діагностична робота НАТИСНИ ТУТ
Болгарська  мова
Тема: Изречение. Текст. учебник с. 103-105
ЯДС
1805.Тема: Я піклуюсь про свою планету
1.Працюй усно за підручником на сторінці 86-87.
2.Переглянь відео
У Тихому океані науковці виявили сміттєвий континент площею як чотири України
3.Начаємся та граємся
Фізкультура/руханка з Іваном Дорном
3 к р о к
4. Виконай 1 завдання у друкованому зошиті на сторінці 58.
Кінець уроку!
19.05.Тема: Підсумок за темою. Діагностична робота
(2 уроки)
1. Давай згадаємо, що ми вивчили з теми "Я живу на планеті земля"
У друкованому зошиті на сторінці 59
1 завдання- запиши назви місяців
2 завдання-наведи лінію горизонту кольоровими олівцями
3 завдання-ручкою постав позначки "+", "-", якщо речення істинне
4 завдання-подумай і напиши САМ, що тебе здивувало
5 завдання- оціни своє розуміння цієї теми
 Зроби фізхвилинку
2. Виконай тестування за посиланням
Кінець уроку!
20.05.Тема: Я досліджую природні явища влітку
1.Розгадай анаграми
Чвенерь
Лпениь
Спенерь
- До якої пори року належать ці місяці?
2.Переглянь презентацію Ознаки літа
https://www.youtube.com/watch?v=jKuFr1rI7qI
3.Виконай усно завдання 1,2,3, у підручнику на сторінці 88.
4. НАВЧАЄМоСя  ТА ГРАЄМоСЯ
https://learningapps.org/view11200811
Зроби фізхвилинку Пісня про літо
https://www.youtube.com/watch?v=_VjBLOzz7T8
4. Виконай завдання 1 і 3 у друкованому зошиті на сторінці 60.
Кінець уроку!
21.05.Тема: Я досліджую веселку 
1. Заспівай пісеньку
Наталія Май - Веселка
https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18
- Сьогодні ми з тобою будемо вивчати веселку - явище
природи.
СТІНА СЛІВ:
ВЕСЕЛКА                  РАЙДУГА            ВЕСЕЛИЦЯ
2. Перегляньте навчальне відео.
2 клас. Наука. Природне явище – веселка(Тиж.3:ЧТ)
https://www.youtube.com/watch?v=2hYKtJdLhmY
3. Прочитай за підручником завдання сторінка 89 .
Проведи дослід , можеш записати відео.
4. Виконай завдання 2 на сторінці 60 друкованого зошита.
Вивчи речення, яке допоможе запам'ятати кольори веселки.
ЧАПЛЯ ОСІНЬ ЖДЕ ЗАВЗЯТО, БУДЕ САНИ ФАРБУВАТИ.
Кінець уроку!
22.05.
Математика
18.05. Тема: Способи віднімання двоцифрових чисел. Задачі, що містять
зменшення числа на кілька одиниць. с.143 № 29
20.05. 22.05. Тема: Способи перевірки дії віднімання.с.143 № 30-32

Інформатика
Фізична культура
18.05.Тема: ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для
профілактики плоскостопості
1. Одягни спортивну форму. Приготуй палицю.
2. Проведи сьогодні урок на свіжому повітрі, або у кімнаті.
Пам'ятай про правила безпеки.
3. Зроби зарядку .
https://www.youtube.com/watch?v=AX66c84QW9c
4. Віднови дихання.
5 . Вправи для профілактики плоскостопості
https://www.youtube.com/watch?v=Wd_X_m7mqbQ&list=LLdvAfNqwnabJPzmnWvdNMOw&index=9&
t=301s
6. Віднови дихання.
7. Руки розведи в боки, походи по лаві. Дихай спокійно.
Кінець уроку!
19.05.Тема: Вправи для розвитку швидкості. Біг із прискореннями за сигналом
1. Одягни спортивну форму.
2. Провітри кімнату. Обери зручне та безпечне місце для уроку.
3.Зроби зарядку. Потім віднови дихання.
Фізкультура/руханка. Ніна Радзієвська та Олександр
Барабошко. Всеукраїнська школа онлайн
https://www.youtube.com/watch?v=cq6P2uuRZ8o
4. Побігай, змінюючи швидкість,то повільно , як легенький
вітерець, то швидко, як ураган.
5. Віднови дихання.
Кінець уроку!
22.05.Тема: Вправи для розвитку швидкості. Біг на місці з
максимальною частотою кроків, виконання максимальної
кількості рухів за одиницю часу.
1. Одягни спортивну форму.
2. Проведи сьогодні урок на свіжому повітрі, або у кімнаті.
Пам'ятай про правила безпеки.
3. Зроби зарядку у парі за посиланням або виконай свої рухи.
Фізкультура/руханка - розминаємось з Jerry Heil
https://www.youtube.com/watch?v=5h_JEUzt_qQ
4. Віднови дихання.
5. Біг . Дихай через ніс. Роби перерви. Рухайся за сигналом
напарника
 Біг на місці - 30с
 Біг, як кінь -30с
 Біг "Буратіно біжить за букварем" -30 с
 Біг з прискоренням - 30 с
6. Віднови дихання.
Кінець уроку!
Мистецтво
19.05.-20.05.Тема уроку : Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки і Барвика. Підручник с.102-103 















ДОБРИЙ ДЕНЬ, ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА МОІ ЛЮБІ УЧНІ!

ПРОХАННЯ ОЗНАЙОМИТИСЬ З МАТЕРІАЛАМИ ПРИСВЯЧЕНИМИ ТРАГІЧНИМ ПОДІЯМ ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ГЕНОЦИДОМ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАРОДУ  ТА ВИСВІТЛЕННЮ СУТНОСТІ ТА РОЛІ ЄС В СУЧАСНОМУ СВІТІ ТА ВІДЗНАЧЕННЮ ДНЯ ЄВРОПИ.
Україна вшановує День пам'яті жертв геноциду кримсько-татарського народу
18 травня в 1944 році розпочалася депортація кримських татар, сотні тисяч осіб були змушені покинути свої домівки, половина з них померла на цьому шляху.
     Кримські татари є корінним народом Кримського півострова Упродовж 1441—1783 років на території  півострова  існувало Кримське ханство, що постало як держава-уламок багатої і могутньої Золотої орди. Жителі ханства, що були переважно тюркомовними, в XIV столітті прийняли іслам.
     Депортація кримських татар (крим. Qırımtatar halqınıñ sürgünligi) — насильницьке виселення кримськотатарського народу з його історичної батьківщини — з Криму, здійснене упродовж 18-21 травня 1944 року, а прибуття останніх вагонів 4 червня 1944; один із злочинів радянського тоталітарного режиму. Етнічну чистку здійснено відомством держбезпеки СРСР за наказом Йосипа Сталіна і постановою Державного комітету оборони СРСР від 11 травня 1944 року.
     18 травня 1944 — день початку депортації, коли жінок, дітей, інвалідів війни та людей похилого віку зігнали до товарних вагонів, та ущент заповнивши їх переселенцями, відправили за кілька тисяч кілометрів від рідної домівки, — нині є днем трауру в історії кримськотатарського народу. Сталін прагнув знищити всі сліди присутності кримських татар і в наступних переписах населення заборонив будь-які згадки про кримських татар .
     Україна  18 травня, вшановує День боротьби за права кримськотатарського народу та пам'ять жертв геноциду кримськотатарського народу.
    Примусове переселення кримських татар розпочалося 18 травня 1944 року о 3 годині ранку і тривало до початку червня (перша і найбільша хвиля закінчилася 20 травня).
    Кримським татарам висували претензії у начебто масовій зраді та масовому колабораціонізмі за часів окупації Криму гітлерівськими військами.
     За офіційними даними (так звані числа Лаврентія Берії), було депортовано 183 144 тис. кримських татар; за татарськими джерелами – 228 500, з яких упродовж перших шести місяців померло близько 110 тис. осіб.
     Людям на збори давали від декількох хвилин до півгодини, з собою дозволяли взяти особисті речі, провізію, посуд та побутовий інвентар. Зрозуміло, що більшість майна залишилася, її конфіскувала держава.
     Переважну частину депортованих було доправлено на спецпоселення до Узбекистану, частину – до ГУЛАГу, а ще частину – для поповнення спецконтингенту для Московського вугільного басейну.
     Після переведення Криму до складу УРСР (1954) у 1956 році було видано указ (неопублікований) про реабілітацію кримських татар, але практично без права повернення на батьківщину до Криму..
     З 1989 року почалось масове повернення кримських татар до батьківщини, при цьому радянська влада ніяк не допомагала їхньому поверненню, не давала компенсацій за землі, які вони втратили. . Однак і тоді вони зазнавали репресій.
     Таким чином, депортація кримськотатарського народу є проявом злочинної сутності національної політики сталінізму й переконливим їй обвинувальним актом. Тому 11 грудня 2005 р. 4-та сесія четвертого Курултаю кримськотатар-ського народу визнала депортацію 18 травня 1944 р. й наступні десятиріччя насильницького утримання кримських татар у місцях вигнання актом геноциду корінного народу Криму.








   День Європи





День Європи – це символ започаткування нової успішної моделі мирної співпраці між державами, що ґрунтується на спільних цінностях та інтересах.

Рішення щодо відзначення 9 травня Дня Європи в Європейському Союзі було прийнято у 1985 році на Саміті Ради ЄС у Мілані. До 1997 року це свято мало переважно культурно-мистецьку спрямованість та носило обмежений характер.

У 1997-1998 роках до святкування Дня Європи залучилися держави-кандидати на вступ до ЄС. У цих країнах святкування набуло певного політичного забарвлення і було спрямоване на формування громадської думки стосовно підтримки вступу до Євросоюзу. Проводилися регіональні конференції та круглі столи; публічні дебати, виступи на телебаченні та радіо громадських діячів; широка інформаційно-роз’яснювальна кампанія; культурно-розважальні програми та спортивні змагання тощо.

Основна ідея – кожний мешканець континенту, незалежно від своєї національної належності і громадянства, має відчути себе вільним у "Європейському домі".

Україна – єдина держава не член ЄС, в якій на державному рівні відзначається День Європи (цей день святкують також у країнах-кандидатах – Македонії і Туреччині).

Вже тринадцять років поспіль в Україні і на Кіровоградщині зокрема, відповідно до Указу Президента України від 19 квітня 2003 року №339/2003 "Про День Європи" у 3-тю суботу травня відзначається День Європи.

Відзначення Дня Європи в Україні - це важливий крок у зміцненні самоідентифікації України як європейської держави, причетної до традицій і цінностей Європи.

З 2003 року в третю суботу травня в Україні відзначається День Європи відповідно до Указу Президента № 339/2003 від 19 квітня 2003 року.

Відправною точкою на шляху до встановлення Дня Європи вважається Декларація Шумана.

9 травня 1950 року в Парижі міністр закордонних справ Франції Робер Шуман закликав Францію, Німеччину та інші європейські країни об’єднати їхні вугільну та сталеливарну галузі промисловості (основи нарощування військової техніки) та віддати їх в управління нової наднаціональної структури. Це стало «наріжним каменем Європейської федерації». Завдяки об’єднанню економічних зусиль і розподілу досягнутих результатів європейські країни уникнули накопичення військової могутності одна проти одної, що і забезпечило мир в Європі.
Три з половиною десятиліття тому на Міланському саміті 1985 лідери ЄС вирішили увічнити день проголошення Декларації Шумана та постановили щорічно відзначати «День Європи».
У День Європи жителі України відзначають день спільних цінностей, спільної історії всіх націй континенту.
До речі. У 1887 році в Закарпатті (яке тоді перебувало у складі Австро-Угорщини) у Верхнетісянській улоговині на правому березі Тиси було встановлено двометровий геодезичний знак, що позначає географічний центр Європи.
Координати цього географічного центру Європи: 47 ° 563" північної широти і 24 ° 1130" східної довготи.
В 2020 році День Європи в Україні припадає на 16 травня.
День Європи відзначають протягом 2 днів - суботи та неділі - у треті вихідні у травні. Це час для багатьох українців відзначати свою єдність з рештою Європи. У ці дні проходить багато культурних заходів в різних містах України. У рамках свята влаштовуються фестивалі, що демонструють різноманіття європейської кухні, концерти за участі музикантів з Європи. 
Традиційно урочиста церемонія відкриття Дня Європи проходить у Києві. На Хрещатику облаштовується так зване «Європейське містечко» за сприяння Представництва ЄС в Україні та посольств держав-членів ЄС.
Таке містечко складається з павільйонів, що представляють Україну, кожну державу-члена ЄС, Європейську Комісію та міжнародні організації. У павільйонах презентується географія, культура, історія найбільших міст держав-членів ЄС, організовуються публічні дебати з послами та представниками української влади, проводяться вікторини з європейської тематики та мовні курси, облаштовуються «куточки національних страв». 
Традиційно протягом офіційного відкриття святкування Дня Європи, відбуваються зустрічі послів держав-членів ЄС із представниками органів місцевої влади, студентами та викладачами місцевих університетів, представників неурядових та громадських організацій, засобів масової інформації.

  
Дякую! Бажаю міцного здоров'я та успіхів.
З повагою ваша вчителька.
VІІІ тиждень
12-15 травня 2020 р.
Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
Матеріали до уроків на сайті 

​12.05.  УРОК 148-149 Тема: Спонукальні речення. Заклички.
                                      Тема:Спонукальні окличні речення. 
13.05.   УРОК 150-151 Тема: Головні слова в реченні.
14.05.   УРОК 152 Тема:  Поширення речень. 
15.05.  УРОК 153-154 Тема:Зв язок слів у реченні.
                                    Як установити звязок слів у реченні.
Англійська мова

                                                           Test
Утворити множину.
a cock - __________                         a lamp - ___________
a pen - __________                         a hen - _____________
a car - ___________                      a doll - ______________
Виберіть правильний артикль a / an
____ pencil, ______box , ______orange , ______apple,
 _____cat, _____bag, ____dog , _____umbrella , ______flower,
 _____rabbit , _____door.
Вставити  правильне слово (am , is, are)
I ______a pupil.                            She ______a girl.
He _______a father.                      We _______children.
It _______a big car.                       She ______ pretty.
Складіть речення.
is/ nice/ She/- _________________
We/ friends / are - __________
He / a brother / is - __________
I / a sister / am - ________________
      Переклади речення.
She is a mother - _____________
He is clever -_______________
They are funny - ___________
He is at school - __________________
Математика







ЯДС
13.05.Тема:Різні способи додавання двоцифрових чисел.Додавання іменованих чисел. Прості задачі на додавання. стор. 141 №11-15
15.05. Тема:Способи перевірки дії додавання. Задачі, що містять збільшення числа на кілька одиниць. стор 141 №16-17

12.05.  Тема: Я досліджую, чому змінюються день і ніч
1.Поясни, чому в людей, які живуть на нашій планеті, незавжди збігається режим дня завдання 2, підручник сторінка 78, усно
2. Переглянь відео Земля, зміна дня і ночі
https://www.youtube.com/watch?v=bvhC1m0EHbo
Фізхвилинка ;Розминка;
https://www.youtube.com/watch?v=FM64WiNm67M
3. Змоделюй процес зміни дня та ночі. Завдання 3 у підручнику
на сторінці 78.
4. Зроби з паперу космічний корабель. Завдання 2 на сторінці 53.
13.05. Тема: Пори року. Календар
Працюй усно за підручником на сторінці 80-82.
Зроби фізхвилинку
Сучасна фізкультхвилинка "Alien Dance"
Виконай 1 і 2 завдання у друкованому зошиті на сторінці 55.  
 Тема: Горизонт
1. Прочитай та усно дай відповіді на запитання стор. 83 
2. Переглянь презентацію
voBMMYy0b
3. Запам ятай, як скорочено записують сторони горизонту.
Північ- Пн         Південь- Пд                 Захід- Зх         Схід- Сх
Зроби фізхвилинку "Alien Dance"
4. Виконай цікаві завдання у друкованому зошиті на стор56.
14.05.-15.05. Тема: Я дізнаюся про різні країни на планеті Земля. Діти планети Земля
1. Прочитай за підручником на ст. 84-85.
Працюй усно: 1, 2, 1,3.
- 16 травня в Україні відзначають День Європи.
- Які країни входять до її складу?
2. Переглянь відео.
Країни і столиці у віршах_Європа_ українська мова
Зроби фізхвилинку
Фізкультхвилинка Kopf Schulter Knie undFuß Kinderreime
3. Виконай завдання у друкованому зошиті на сторінці 57. 

Фізична культура
12.05.Тема:Стрибки без використання предметів: на місці, ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухливі ігри
1. Одягни спортивну форму. Приготуй м'яч.
2. Проведи сьогодні урок на свіжому повітрі, або у кімнаті.
Пам'ятай про правила безпеки.
3. Зроби зарядку .
Фізкультура/руханка. ДЗІДЗЬО. DZIDZIO. Оля Цибульська.
Всеукраїнська школа онлайн
https://www.youtube.com/watch?v=5i2M30MEbAg
4. Віднови дихання.
5 . Лови м’яч однією та двома руками після відскоку від стіни,
підлоги по 10 раз різними способами.
6. Віднови дихання. Та пограй у рухливі ігри, наприклад,
" Мисливці та качки;, абоt;Гарячий хліб.
15.05. Тема: Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.
1. Одягни спортивну форму.
2. Провітри кімнату. Обери зручне та безпечне місце для уроку.
3.Зроби зарядку. Потім віднови дихання.
Фізкультура/руханка - танцюємо з Оленою Кравець
4.Вправи для профілактики плоскостопості.
- ходьба по дрібних предметах-2 хв
- біг на пальцях-2хв
5. Віднови дихання.
Інформатика

Мистецтво

14.05. образотворче  мистецтво. 
Тема уроку : Розповідь про скульптуру
 пластелін виделка або зубочистка
- Сьогодні у нас відеоурок!
2 клас. Мистецтво. Розповідь про скульптуру
https://www.youtube.com/watch?v=d_yXJSNSqLw
Болгарська мова
Тема Хайде да броим. учебник с.  102


















ПРОХАННЯ ОЗНАЙОМИТИСЬ З ТЕКСТОМ БЕСІДИ, ПРИСВЯЧЕНІЙ 75 – РІЧНИЦІ ВЕЛИКОЇ ПЕРЕМОГИ





9 травня Україна відзначає День Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.
 22 червня 1941 року мирне життя ношого народу було порушено віроломним нападом фашистської Німеччини . І щоб не опинитися у фашистському рабстві , заради порятунку Батьківщини народ вступив у смертельний бій з жорстоким , підступним і нещадним ворогом.
 Мільйонам людей назавжди врізався в пам'ять перший день Великої Вітчизняної війни. Чорною тінню фашистської навали, димом пожеж, смертю і руїнами звалився він на нас. І враз неділя 22 червня 1941 року, мирний день відпочинку, обернувся довгими роками страждань.
            У бій за наші ниви,
          За ясний сміх дитячий,
           За юний спів щасливий,
          За славний труд гарячий.
            Вперед, полки суворі,
          Під прапором свободи,
           За наші ясні зорі,
        За наші тихі води.
Сорок перший. Найважчий. Гіркі шляхи відступу. Попіл на місці сіл, чорні руїни там, де зовсім недавно вирувало щасливе життя.
 І в той же час сорок перший. Рік небаченої людської мужності. Безприкладна повість людської стійкості. До останнього патрона. До останнього подиху.
    Війна і діти
 У перший день війни солдатам було по 17 років , тобто це були ще діти З кожних 100 дітей цього віку , що пішли на фронт 97 не повернулися назад .
 В роки війни  діти працювали на заводах і фабриках .
Діти і війна - поняття несумісні. Хлопці і дівчата, що потрапили на війну, повинні були розлучитися з дитинством назавжди. В ті часи їм довилось багато чого лихого пережити . Багато дітей втратили своїх батьків та в один день стали сиротами , багато стали на все життя  інвалідами .

 У роки другої світової діти виявилися найбільш незахищеними серед тих, кому довелося жити на окупованій території.
8 травня 1945 року представники німецького верховного командування підписали в передмісті Берліна акт про капітуляцію збройних сил фашистської Німеччини. Ворог здався .
 Переможне завершення Великої Вітчизняної війни значило крах гітлерівського нового порядку , звільнення поневолених народів.
 День 9 травня  став Днем Перемоги , великим святом всього людства   

          "Ніхто не забутий, і ніщо не забуте!..."

   Навіть в умовах карантину ми повинні пам'ятати про великий подвиг воїнів - українців.

VІІ тиждень
04-08 травня 2020

Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
Матеріали до уроків на сайті 

04.05.  УРОК 140 Тема: ВИДИ РЕЧЕНЬ
05.05.  УРОК 141-142 Тема: РОЗПОВІДНІ РЕЧЕННЯ
06.05.  УРОК 143-144 Тема: ПИТАЛЬНІ РЕЧЕННЯ. ТЕКСТ-ОПИС
07.05.  УРОК 145 Тема:ПИТАЛЬНІ РЕЧЕННЯ. ДІАЛОГ
08.05.УРОК146-147Тема:ПИТАЛЬНІ РЕЧЕННЯ.       
                                        ВІРШ. ВИРАЗНІСТЬ
Англійська мова
Презентація-тест з теми "Погода"


Test 
I. Запишіть слова в алфавітному порядку
   book, pen, red, mouse, elephant, apple, car, lion, house, kite
II. Вставте артикль a або an
   Blouse, apple, orange, face, ear, monkey, man, eye
III. Поставте іменники у форму множини
   A head - …, a knee - …, a nose - …, an ear - …, a finger - …, a leg - …,              a face - …,
IV. Утворіть речення зі слів
1.     robot / The / talk / can / .
2.     can / eyes / see / My /.
3.     you / Can / jump / ?
4.     sister / My / sing / can’t /.

Математика
04.05. Тема:
Повторення вивченого за рік.
06.05. Тема: Нумерація чисел. Додавання і віднімання в межах 100. задачі на дві дії. Побудова відрізків. стор 140 №1-5
08.05. Тема: Зміна суми при зміні одного доданка на кілька одиниць. Обчислення довжини ламаної  лінії за довжиною ланокта її креслення. Складання задач за схемами.стор 140-141 № 6-10
ЯДС
04.05. Тема Діагностична робота "Я досліджую природне
довкілля навесні"
1. Перейди за посиланням та виконай завдання
https://forms.gle/53YYb1ARefVzHWb76
Зроби фізхвилинку  https://www.youtube.com/watch?v=7UIHVxIDc8M
05.05.Тема:Ми - земляни. Я порівнюю планету Земля і зорю Сонце
Перейди за посиланням на відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=2CWMfoTS2zA
Завдання виконуй у друкованому зошиті на сторінці 52.
Зроби фізхвилинку   https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AIТема:Я порівнюю планету Земля і зорю Сонце
- Щоб потрапити на урок, перейди за посиланням
https://drive.google.com/open?id=13hwx0xgOc_3mENL
usPI0VnOs5ELhM4XU
Зроби фізхвилинку
Сучасна фізкультхвилинка "Alien Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
06.05. Тема:
07.05. Тема:
08.05. Тема:


Інформатика
Скретч-проекти

Фізична культура
04.05.Тема: Загальнорозвивальні вправи . Стрибки зі скакалкою.
Рухливі ігри.
1. Одягни спортивну форму. Приготуй скакалку.
2. Провітри кімнату. Обери зручне та безпечне місце для уроку.
3.Зроби зарядку. Потім віднови дихання.
Фізкультура/руханка - запалюємо з МОНАТІКОМ
https://www.youtube.com/watch?v=fitJie07Ybk
4.Час пострибати через скакалку різними способами- 5 хв
5. Віднови дихання.
6. Пограй у рухливу гру.
7. Віднови дихання.
05.05. Тема:Тема: Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою.
1. Одягни спортивну форму.
2.Обери зручне та безпечне місце для уроку. На подвір ї чи у кімнаті. Провітри кімнату.
3. Для уроку підготуй скакалку.
4.Зроби зарядку. Потім віднови дихання.
Фізкультура/руханка  https://www.youtube.com/watch?v=RYc2yfzq1O0
4. Час пострибати через скакалку 5 хв
Сіли-встали: 7 випуск - вправи зі скакалкою
https://www.youtube.com/watch?v=6ODkcFBc3Ok
5. Віднови дихання.
08.05.Тема:Стрибки без використання предметів: на місці, ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухливі ігри 
1. Одягни спортивну форму. Приготуй м яч.
2. Проведи сьогодні урок на свіжому повітрі, або у кімнаті.
Пам;ятай про правила безпеки.
3. Зроби зарядку .
Фізкультура/руханка. ДЗІДЗЬО. DZIDZIO. Оля Цибульська.
Всеукраїнська школа онлайн
https://www.youtube.com/watch?v=5i2M30MEbAg
4. Віднови дихання.
5 . Лови м’яч однією та двома руками після відскоку від стіни,
підлоги по 10 раз різними способами.
6. Віднови дихання. Та пограй у рухливі ігри.

Болгарська мова


Мистецтво
08.05. Тема; Откриваме частите на речта. Учебник с. 98.Направете няколко упражнение по темата. с.99-101.


06.05. Музичне мистецтво. 
Тема : Мистецька подорож до Європи.А.Дворжак. Слов’янські танці.
1. Прочитай. у підручнику стор.98-99.  Познайомся з Чехією - державою в центрі Європи.
Символом її столиці Праги є Старовинний Карлів міст, прикрашений скульптурами. Архітектурною родзинкою сучасної Праги є незвичний будинок, що зображує пару танцівників.
Антонін Дворжак. Словянський танець
https://www.youtube.com/watch?v=58EMCwxmMBk
07.05. образотворче  мистецтво. 
Тема : Мистецька подорож до Європи.
1. Прочитай. у підручнику стор.100-101.виконай завдання в альбомі










VІ тиждень
27-30 квітня 2020 р.

Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
Матеріали до уроків на сайті 
27.04. УРОК 135 Тема. СЛОВА-ПОМІЧНИКИ      
28.04. УРОК 136 Тема. СЛУЖБОВІ СЛОВА,ЧИ СЛОВА-                                               ПОМІЧНИКИ
29.04. УРОК 137 Тема. РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
                                         ЗАПРОШЕННЯ

​30.04. УРОК 138  Тема. ПОНЯТТЯ ПРО РЕЧЕННЯ

2
Англійська мова

3
Математика
27.04. Тема: Ділення 0. Неможливість діленння на 0. Складання задач за діаграмою. Множення числа 10.  
гра: Множення чисел 1 і 0. Множення на 1 і на 0.
                    Ділення 0.
 Задачана знаходження двох добутків.  
 Задача, обернена до задачі задачі на знаходження двох добутків.      стор. 135-137
29,04.Тема:Розв язування задач на знахоходженння сумми, один з доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. Знаходження значень виразів зі змінною. стор.138-139
4
ЯДС
27.04. Тема: Що роблять люди навесні?
1 к р о к
 підручник друкований зошит ручку кольорові олівці
1. УСНО . Дай відвовіді своїм рідним на запитання.
- Яка зараз пора року?
- Які місяці ти знаєш цієї пори року?
- Що відбувається з рослинами навесні?
- А з тваринами?
- А що роблять люди , зазвичай, навесні?
2. Прочитай у підручнику на сторінці 73
СТІНА СЛІВ-ВАПНЯКИ́ – осадові гірські породи, які склада-ються головним чином з кальциту. Добувають у нас наДонбасі.
2 к р о к
3. Усно виконай за підручником на сторінці 73.
4.Навчаємось та граємось
https://learningapps.org/watch?v=p6urgim3k20
Зроби фізхвилинку
https://www.youtube.com/watch?v=7UIHVxIDc8M
3 к р о к
5. Розфарбуй . Виконай завдання 1 у друкованому зошиті
сторінка 48
- Яким приладом вимірюють температуру повітря?
6. Виконай завдання 2 у друкованому зошиті сторінка 48
письмово. Потрібна допомога-дзвони.
ВКАЗІВКА
100 копійок= 1 гривня
однорічні - це значить рослина протягом року дала плоди (насіння) і померла.
7. Згадай, як у школі кожен з однокласників записував відео
прогноза погоди. Я вірю в тебе.
Виконай 3 завдання друкованого зошита с. 48
28.04. Тема: "Звичайні"винаходи на прогулянці .
1 к р о к
 підручник друкований зошит
Якщо ти не маєш доступу до Інтернету виконуй за
підручником с.74 та у друкованому зошиті с. 49 . 
Щось не виходе, дзвони.
2 к р о к
1.Про винаходи людства ми з тобою уже не раз говорили, ти
навіть у класі розповідав однокласникам про винаходи з
робочого столу. А сьогодні ми дізнаємось про "звичайні "
винаходи на прогулянці.
2.Перейди за посиланням.
SOXWIiYa
3 к р о к
Зроби фізхвилинку Сучасна фізкультхвилинка "Alien Dance"
29.04. 
30.04. 
5
Інформатика




6
Фізична культура
27.04.Тема: Загальнорозвивальні вправи нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м яча в го-ризонтальну ціль з відстані 6-8 м.
1. Одягни спортивну форму.
2. Проведи сьогодні урок на свіжому повітрі, або у кімнаті.
Пам ятай про правила безпеки.
3. Зроби зарядку .
Танець"Сіса-сасіса"https://www.youtube.com/watch?v=-GO1sDMVUW8
4. Віднови дихання.
5. Біг до 30 м . Обери дистанцію. Дихай через ніс.
6. Віднови дихання.
7 . За потреби подивись відео"Як правильно метати мяч"
https://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k
8. Зроби мішень ( намалюй коло ), стань на відстані 5 м.
Метай мяч, як на відео.
9. Віднови дихання.  
28.04. Тема: Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Метання малого м яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри
1. Одягни спортивну форму. Приготуй маленький мяч та
скакалку, або міцну мотузку.
2. Провітри кімнату. Обери зручне та безпечне місце для уроку.
3.Зроби зарядку. Потім віднови дихання.
Фізкультура/руханка з Наталею Годунко та Олександром
Усиком. Частина 1. Всеукраїнська школа онлайн
https://www.youtube.com/watch?v=ankxn5F3JXU
4.Час пострибати через скакалку - 5 хв
5. Віднови дихання.
6 . За потреби подивись відео "Як правильно метати м яч"
https://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k
7. Зроби мішень ( намалюй коло ), стань на відстані 5 м.
Метай мяч, як на відео.
8. Віднови дихання.
7
Мистецтво
29.04 Музика Тема уроку : Рекламуємо красиве і корисне
1. Прочитай.  Природа безмежно красива і щедра. Вона що-річно дарує нам різноманітні плоди, соковиті цілющі трави і багато того, що є корисним для нашого фізичного і духовного здоров я.
Щоб привернути увагу дітей до здорового харчування, фотограф Карл Уорнер з Австралії створює "смачні пейзажі"
https://prostopasha1914.livejournal.com/256016.html
- Що зображено на картинах?
-Які емоції вони викликають?
-З яких корисних продуктів створені картини?
Поль. Моріа. Така-Таката
https://www.youtube.com/watch?v=bDCRT4Ys0NE
Заспівай пісню Наталії Май "Весела"
https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18
30.04 Образ. мистецтво. Тема уроку : Рекламуємо красиве і корисне. 
 олівці фломастери альбом
- Урок наш ми розпочнемо з гри « Магазин».

Банан, яблуко, апельсин, пакет.

- Який товар ти б купив і чому , поясни свій вибір. 
– А чому не купиш  ось цей пакетик?
-А якщо я скажу, що в пакеті дуже смачна цукерка, її смак
неповторний. Ти виявиш бажання купити цей товар?
-Чому ти змінив свою думку?
-Як назвати отриману інформацію?
Отже, інформація про товар, тобто реклама вплинула на ваш
вибір. Ми будемо вести розмову про рекламу, як про одне з найвпли-вовіших джерел інформації .
Гра « Шифрувальник»
– Спершу давай дізнаємось, що ж таке реклама.
– Розшифруй за допомогою підказки.
А -1          О -2       Л -3
Рек31м1 – це п2пу3яриз1ція  т2в1рів,  п2с3уг, вид2вищ з мет2ю привернути  ув1гу п2купців, з1м2вників,  г3яд1чів.
Історія виникнення реклами Прочитай за бажанням
Перші рекламні повідомлення з’явилися в Стародавньому  Єгипті. Археологи виявили папірус, залишений господарем якогось раба. Документ розхвалював фізичну витривалість, відмінне здоров’я та інші якості невільника, щоб для нього швидше знайшовся покупець. Перші «рекламщики» з’яви-лися пізніше – в епоху Стародавньої Греції. Вже тоді по місь-ких вулицях і площах бродили глашатаї, які співали та закли-кали народ щось купити або скористатися якоюсь послугою.
Перші рекламні оголошення народилися в Стародавньому
Римі. Їх писали прямо на стінах будинків. Переходячи від споруди до споруди, городяни могли дізнатися про місце і час
гладіаторських боїв, про продаж  домашньої худоби та різних
товарів. Винахід друкарського верстата ознаменував новий період в розвитку реклами. Вважається, що першу офіційну рекламу випустила лондонська газета, яка пообіцяла нагороду за повернення 12 вкрадених коней.
Що можна зробити з продуктів , що ми купили на початку
уроку?
Практична робота -Роздивись рекламу соку .
Це може бути фото, відео або малюнок. Обов язково слоган-
слова, що легко запам ятовуються і приваблюють покупця.
Оголошую конкурс на кращу рекламу соку.
Спробуй самостійно намалювати її. Час на виконання 1
тиждень. Удачі!!!
8
Болгарська мова

Комментариев нет:

Отправить комментарий