V тиждень
21-24 квітня 2020 р.
-Вітаю, любий другокласнику!
Дякую тобі за старання!
IV тиждень
21-24 квітня 2020 р.
-Вітаю, любий другокласнику!
Дякую тобі за старання!
№
|
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
1
|
Українська мова
|
21.04. Тема. УЖИВАННЯ СЛІВ-НАЗВ ДІЙ. ( Матеріали уроку на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning урок 131)
22.04Тема.САМОЦІНЮВАННЯ З ТЕМИ. ДІАГНОСТИЧН А РОБОТА
( Матеріали уроків на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning уроки 132- 133)с. 65-6623.04.-24.04. Тема. СЛОВА-ПОМІЧНИКИ. ( Матеріали уроків на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning уроки 134- 135)с. 65-66Гра "Слова-помічники"https://learningapps.org/watch?v=pt8jh15g220 |
2
|
Англійська мова
|
|
3
|
Математика
|
Граємось та навчаємось
https://learningapps.org/view6663830 22.04Розвязування задач різними способами. Обчислення виразів на дії різного ступеня.131-1332№1,2,4(усн.),3,5(пис) Центнер.Порівняння складених іменованих чисел.стор 132-133 №1,2,4(усн.),3,5(пис) 24.04Тема: Множення чисел 1 та0. Множення на 1 та 0. Розвяування задач із запитанням: "На сільки..."стор 133-134 №1,(усн.)№2(Вивчити вправило)3,4(усн.),5,8(пис) |
4
|
ЯДС
|
21.04. 1урок Тема: Я досліджую природні явища навесні.
2урокТема Я досліджую рослини навесні ( 2 уроки) 1 к р о к Підручник Друкований зошит - Сьогодні, любий друже, ми будемо дослідниками! Чи готовий ти до експериментів? 1.Для досліду потрібно приготувати: - паперову склянку;-пластелін;-трубочку;-паперовий прапорець;-миску з водою. Порада: дослід бажано проводити на кухні 2.Запитання. Чи буде плавати кораблик з льоду в мисці з водою? Зроби припущення ТАК НІ 3. Користуючись підручником на сторінці 67 проведи дослід за інструкцією. 4. Твої припущення підтвердились? 5. Зроби висновок: Що легше - вода чи лід? Чому крижини в річках плавають на поверхні і не тонуть? Чому лід тане у воді? Фізхвилинка Розминка https://www.youtube.com/watch?v=FM64WiNm67M 2 к р о к 6. Перегляньте навчальне відео.Рослини навесні (Я досліджую світ 2 клас) https://www.youtube.com/watch?v=Zt8N7QNKtA0 3 к р о к 7.Розгадайте загадки про весняні квіточки. 8. Обери завдання 1 або 2 на сторінці 44 друкованого зошита. 22.04.1урокТема: Я досліджую комах навесні ( 2 уроки) Підручник ст. 69 Друкований зошит с. 45 Приготуй: підручник друкований зошит ручку кольорові олівці 1. Переглянь відео про комах Досліджуємо комах https://www.youtube.com/watch?v=h-RFnVePYbw&list=PLgjkLwGx8qFU1p4iUkwt8L-TkYIKJTXEa 2.Прочитай у підручнику на сторінці 69 2 к р о к 3. Усно виконай за підручником на сторінці 69 Як народжується метелик https://www.youtube.com/watch?v=xOA0Vf75WWA 4. Тепер граємо і навчаємось Різноманітні комахи https://learningapps.org/view10128407 Упізнай комаху https://learningapps.org/watch?v=p1dto6ri320 Де живуть комахи? https://learningapps.org/view10203979 Зроби фізхвилинку https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI 3 к р о к 5. Виконай завдання 1 у друкованому зошиті сторінка 45 6. За бажанням . Виконай завдання 2 у друкованому зошиті сторінка 45 23.04. Тема: Я досліджую птахів 1 к р о к Приготуй: підручник друкований зошит 1. Подивись відео.Птахи навесні . Пора гніздування.https://www.youtube.com/watch?v=v4A0G1tehPo 2 к р о к 2. Прочитай завдання 1 і 2 на сторінці 70 підручника. 3. Граємся та навчаємся. Обери гру Упізнай пташку https://learningapps.org/view9032486 або Хто де живе? https://learningapps.org/view9045618 4. Виконай усно завдання 3 на сторінці 70 підручника. Свою розповідь можеш записати на відео або аудіо. 3 к р о к Зроби фізхвилинкуСучасна фізкультхвилинка "Alien Dance" https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s 5. Утвори ланцюжок живлення. https://learningapps.org/watch?v=p2jh51sbk20 6.Обери одне завдання у друкованому зошиті на сторінці 46 та виконай його. 24.04.Тема: |
5
|
Фізична культура
|
21.04.Тема: Загальнорозвивальні вправи нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м;яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м
1. Одягни спортивну форму. 2. Проведи сьогодні урок на свіжому повітрі, або у кімнаті. Пам;ятай про правила безпеки. 3. Зроби зарядку . Танець;Сіса-сасісаt;https://www.youtube.com/watch?v=-GO1sDMVUW8 4. Віднови дихання. 5. Біг до 30 м . Обери дистанцію. Дихай через ніс. 6. Віднови дихання. 7 За потреби подивись відео ;Як правильно метати м;яч;https://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k 8. Зроби мішень ( намалюй коло ), стань на відстані 5 м. Метай м;яч, як на відео. 9. Віднови дихання. 24.04.Тема: Різновиди "човникового" бігу; 4х9 м. Метання малого мяча у щит. Рухливі ігри. 1. Одягни спортивну форму. Приготуй маленький мяч . 2. Проведи урок на свіжому повітрі. Обери зручне та безпечнемісце для уроку.
3.Зроби зарядку.ЧікуРіку https://www.youtube.com/watchv=I0fa3KjGeds&list=PLgjkLwGx8qFVwQViWXTkEJV9rziWY2dlm&index
=34. "Човниковий " біг . Дихай через ніс. Постав фішки на відстані 9 м 4 рази подолай цю відстань, кожен раз добігаючи до фішки , торкайся рукою землі. 5. Віднови дихання. 6 . За потреби подивись відео "Як правильно метати мяч" https://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k 7. Зроби мішень ( намалюй коло ), стань на відстані 5 м. Метай мяч, як на відео. 8. Віднови дихання. |
6
|
Мистецтво
|
Тема уроку : Ритми життя в мистецтві. Колективна робота "Стрічка миру"
олівці фломастери альбом - Сьогодні ти виконаєш частину роботи. Після карантину ми поєднаємо творчі роботи у спільну композицію. - Що для тебе мир? Свої асоціації намалюй. - Намалюй візерунок - частину стрічки кольоровими олівцями або фломастерами. |
7
|
Інформатика
|
|
8
|
Болгарська мова
|
IV тиждень
13-17 квітня 2020 р.
-Вітаю, любий другокласнику!
Дякую тобі за старання
Понеділок - перший день.
Заспіває нам пісень .
Тож берімось до роботи.
Навіть, як нема охоти.
-Вітаю, любий другокласнику!
Дякую тобі за старання
Понеділок - перший день.
Заспіває нам пісень .
Тож берімось до роботи.
Навіть, як нема охоти.
№
|
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
1
|
Українська мова
|
13.04. Тема: Слова -назви дій. с. 53-54 . ( Матеріали уроку на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning урок 124)
14.04. Тема: Однина і множина. с. 55 15.04. Тема: Оповідання. Головний герой. с.56-57 16.04. Тема: Оповідання. Заголовок. с.58-59 17.04. Тема: Слова- назви дій. с.60-61 |
2
|
Англійська мова
|
Game “Complete the words”.
1) p
e … r 5) o n … o n
2) a
p … le 6) o r … n g e
3) c … r r o t 7) b … n a n a
4) p … t a t o
RIDDLES
1) It is a fruit. It is yellow. It is small. It is
sour.
2) It is a
vegetable. It is brown. It is big or small. It is bitter.
3) It is a
fruit. It is yellow. It is long. It is sweet.
4) It is a
fruit. It is orange. It is round. It is sweet or juicy.
5) It is a fruit. It is red. It is round. It is small.
It is sweet.
6) It is a fruit. It is green or red or yellow. It is
round. It is sour or sweet or juicy.
7) It is a
vegetable. It is green. It is big.
|
3
|
Математика
|
Опрацювати. Тема:Складання і розвязування задач за запитанням і малюнком. стор.127-128 № 2,5(усн.),4,8,9.
Тема: Таблиця ділення на 9. Порівняння виразів на дві дії. стор. 128-129 №1,3(усн.),4,7,8.
Тема:.Розширення задачі через числове дане. Розвязування задачі двома способами.стор 130-131 №2,3,4(усн.),6
|
4
|
ЯДС
|
13.04 Тема: Видатні люди України
Підручник ст. 63-64
1.- Сьогодні ми з тобою поговоримо про найбільший скраб України- про її видатних людей.
- Прочитай у підручнику сторінка 63
Стіна слів:
ВИДАТНИ́Й, а, е. Який виділяється серед інших якими-небудь надзвичайними рисами, якостями, особливостями.
2.Переглянь презентацію https://drive.google.com/open?id=1WKS_9-CyLFyD6rSJ29l87bqmw3V-4jdn
- Хто тебе найбільше вразив? 3.Виконай цікаве завдання
Зроби фізхвилинку
https://www.youtube.com/watch?v=OHf9bUqTlgE&t=1s 4. Виконай завдання 1 у друкованому зошиті сторінка 40.
- Якої професії не було у завданні ?
Співак, космонавт, художник, тренер-футболіст, авіаконструктор.
Кінець уроку!14.04 Тема: Природа мого рідного села Підручник ст. 65Друкований зошит с. 41підручник 1. Як називається наше село? усно до букв слова Богданівка; добери свої слова, що аоціюються у тебе з ним. С Б т о е г п д а к а л и н а ж н и в а н і і в в к к а а - Прочитай у підручнику сторінка 65 3. Усно виконай за підручником на сторінці 65 4. Тепер граємо і навчаємось Зроби фізхвилинку https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI 5. Виконай завдання 1 у друкованому зошиті сторінка 41 карта України в кінці книжки 6. Виконай завдання 2 у друкованому зошиті сторінка 38 заповнити схему тобі допоможе сторінка у підручнику 65 Кінець уроку!
14.04 Тема: Урок - вікторина "Стань мільйонером"
1 крок
Приготуй
уважність
гарний настрій
1. Граємся та навчаємся
Прейди за посиланням
2 крок
Зроби фізхвилинку Сучасна фізкультхвилинка "AlienDance"
Кінець уроку!
|
5
|
Інформатика
|
Скретч. Спрайти
Для створення власних Спрайтів може користуваться онлайн версією Скретч за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
|
6
|
Мистецтво
|
Музика .Тема: Ритми життя в мистецтві
- Кожного ранку природа прокидається і на зміну темній нічці приходить світлий день. А потім знову настає вечір...Такі чудові ритми дня і ночі існують у природі вічно. Е.Гріг . Ранок. Із сюїти "Пер Гюнт" https://www.youtube.com/watch?v=6n41kxhkZDs С. Прокоф'єв. Вечір. Із циклу "Дитяча музика" https://www.youtube.com/watch?v=jJ7yXqSElRk
А.Вівальді. Весна. Із циклу концертів "Пори року"
https://www.youtube.com/watch?v=vn40a4uOdLUЗаспівай пісню М. Ведмедері ;Віночок https://www.youtube.com/watch?v=bZz3PjqJb0M&t=1224s Образотворче мистецтво Тема: Ритми життя в мистецтві
Ознайомитися з матеріалом у підручнику с. 92-93. Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент для оздоблення закладки для книжки.
кольоровий папір картон ножиці клей пензлик
- Спостерігаючи за природою, ми відчуваємо її ритми: зміну пір року, дня і ночі. Ритми пронизують і мистецтво. Ти вже знаєш, що без ритму немає музики. А як в образотворчому мистецтві? Спробуймо разом пошукати там ритми!
На ритмічному чергуванні елементів побудовано орнаменти.
Вони можуть складатися, наприклад, із геометричних фігур або
декоративних зображень рослин. Саме тому вони мають такі на-зви: геом етричний, рослинний тощо. Розгляньте малюнок с. 92
В Україні прикрашали або декорували орнаментами речі
повсякденного вжитку - посуд, одяг, народні музичні
інструменти. Так виникло декоративно- ужиткове мистецтво.
-Перевір, чи правильно підібрано елементи для орнаменту.с.93
- Створи орнамент для оздоблення закладки для книжки.
пам ятай, про правила користування ножицями.
Виконайте завдання в альбомі.
|
7
|
Фізична культура
|
13.04 Тема: Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м'ячем. Рухливі ігри.1. Одягни спортивну форму.2.Обери зр
|
8
|
Болгарська мова
|
Тема: Състав на думата.
https://www.slideshare.net/veselkaveleva7/ss-31089338 направи в учебника на с. 95 упр. 1(усно) Прочети правилото и разгледай таблиците за членуване (склонение) на съществителното и прилагателното имена на с.95-96 на с.96 упр.2 (напиши) |
ІІІ тиждень
06.04-10.04
-Вітаємо, любі розумники- другокласники!
Ви чудово працюєте, самостійні та відповідальні!
Дякуємо вам за старання!
№
Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
06-07.04. Тема:Уживання слів назв ознак у поетичних творах. Порівняння.
08.04. Тема: Слова - назви ознак . Характеристика головного героя.
.09.04. Тема: Слова - назви дій. ( Матеріали уроку на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning урок 121)
10.04. Тема: Оповідання.Слова - назви дій і станів предметів. ( Матеріали уроку на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning урок 122-123)
2
Англійська мова
3
Математика
Опрацювати. Тема:Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі в якиз треба використовувати таблицю ділення на 8 стор.122 № 6,7. стор.123 №4,7
Тема: Знаходження невідомого діленого.Розвязування задач за схемою і планом міркувань. стор. 124 №2,3,4,7.
Тема:Таблиця множення числа 9 . Задача обернена до задачі на знаходження трикутника. стор 125-127 №2,3,4,6
4
Я досліджую світ
Ознайомитися з матеріалом по темах. вик завд. в друк. зошиті Тема: Я мандрую вулицями рідного міста/села .с. 54
Тема: Я відвідую музей. с.55
1.Прочитай завдання 1 сторінка 55 за підручником.
- Як ти думаєш, яку назву має наш сільський музей?
2.Переглянь презентацію "Музеї донеччини"
https://drive.google.com/drive/folders/1gbla9zGwbDNV0hG2QW89j4l11cc8M4Mf
. Пограй у гру "З яких колекцій ці експонати?"
https://learningapps.org/display?v=p43r3bhg320
Українська фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=OHf9bUqTlgE&list=RDOHf9bUqTlgE&start_radio=1
3. Прочитай у підручнику ст. 56
4. За бажанням переглянь відео за посиланням
Хортиця заповідник серед міста
https://www.youtube.com/watch?v=jqSkfShpwU4&t=60s
Національний музей народної архітектури та побуту
https://www.youtube.com/watch?v=GSkJHA0jC7E
5. Виконай завдання 1-2 у друкованому зошиті ст. 56
Тема: Я у ботанічному саду. с.56
Подивіться на нашу виставку.
https://padlet.com/shvid4enko3132/cd2d68r6cb2l
Стіна слів
Ботаніка - наука, що вивчає рослини
2.Віртуальна екскурсія до ботанічного саду
https://www.youtube.com/watch?v=E6OWmD9w2i8
3. Усно виконай завдання 1-2 за підручником на сторінці 57 або виконай цікаве завдання
https://learningapps.org/display?v=pvw0g11vj20
Перевір себе. Ланцюжок живлення
квітка-бджола-бджолоїдка-шуліка
Зроби фізхвилинку
https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI
4. Виконай завдання 1 ( за бажанням і 2) у друкованому зошиті
сторінка 37
5.Розгадай анаграми
нанба кусара зокбу воясек сокпролі
Саме зараз квітне прекрасне дерево із Японії.
Давайте його намалюємо.
З нетерпінням
чекаю на роботи у вайбері
Тема: Я у зоопарку. с.58
1. Розглянь малюнки, яка тварина зайва?
Де вона зображена?
- Чи доводилось тобі бути у зоопарку?
- Прочитай у підручнику сторінка 58
Стіна слів
Зоологія - наука про тварин.
2.Віртуальна екскурсія до зоопарку
https://www.youtube.com/watch?v=CIASOj290oU
3. Усно виконай завдання 1 - 2 за підручником на сторінці 58
або виконай цікаве завдання
"Як називається ця тварина?"
"Розсели тварин у зоопарку"
"Ланцюжок живлення"
Зроби фізхвилинку
4. Виконай завдання 1 у друкованому зошиті сторінка 38
5. Виконай завдання 2 у друкованому зошиті сторінка 38
6. Дискусія.
Зоопарки шкідливі для тварин і мусять бути закриті
( на аркуші паперу розкреслити і записати по 2
Так
Ні
-Тварини живуть у клітках
-За зникаючими тваринами доглядають, сприяють їх розмноженню
Тема: Професії людей мого рідного краю. с.59
v підручник
v тісто або пластелін
1. Гра "Стародавні професії українців"
- Яка назви професії тебе здивувала?
2.Переглянь
презентацію та виконай завдання усно
3.Прочитай та усно виконай завдання сторінка 59
( Знайти інформацію в інтернеті - за бажанням)
4.Прочитай розповідь про Опішню
сторінка 60
5.Найцікавіше! Виліпи посуд із солоного тіста чи
пластеліну!
Цікаво, це буде горщик чи куманець? Буду чекати фото!
ІІІ тиждень
06.04-10.04
Ви чудово працюєте, самостійні та відповідальні!
Дякуємо вам за старання!
№
|
Предмет
|
Навчальний матеріал
|
|||||
1
|
Українська мова
|
06-07.04. Тема:Уживання слів назв ознак у поетичних творах. Порівняння.
08.04. Тема: Слова - назви ознак . Характеристика головного героя.
.09.04. Тема: Слова - назви дій. ( Матеріали уроку на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning урок 121)
10.04. Тема: Оповідання.Слова - назви дій і станів предметів. ( Матеріали уроку на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning урок 122-123)
|
|||||
2
|
Англійська мова
| ||||||
3
|
Математика
|
Опрацювати. Тема:Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі в якиз треба використовувати таблицю ділення на 8 стор.122 № 6,7. стор.123 №4,7
Тема: Знаходження невідомого діленого.Розвязування задач за схемою і планом міркувань. стор. 124 №2,3,4,7. Тема:Таблиця множення числа 9 . Задача обернена до задачі на знаходження трикутника. стор 125-127 №2,3,4,6 |
|||||
4
|
Я досліджую світ
|
Ознайомитися з матеріалом по темах. вик завд. в друк. зошиті Тема: Я мандрую вулицями рідного міста/села .с. 54
Тема: Я відвідую музей. с.55 1.Прочитай завдання 1 сторінка 55 за підручником. - Як ти думаєш, яку назву має наш сільський музей? 2.Переглянь презентацію "Музеї донеччини" https://drive.google.com/drive/folders/1gbla9zGwbDNV0hG2QW89j4l11cc8M4Mf . Пограй у гру "З яких колекцій ці експонати?" https://learningapps.org/display?v=p43r3bhg320 Українська фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=OHf9bUqTlgE&list=RDOHf9bUqTlgE&start_radio=1 3. Прочитай у підручнику ст. 56
4. За бажанням переглянь відео за посиланням
Хортиця заповідник серед міста
https://www.youtube.com/watch?v=jqSkfShpwU4&t=60s
Національний музей народної архітектури та побуту
https://www.youtube.com/watch?v=GSkJHA0jC7E
5. Виконай завдання 1-2 у друкованому зошиті ст. 56
Тема: Я у ботанічному саду. с.56
Подивіться на нашу виставку.
https://padlet.com/shvid4enko3132/cd2d68r6cb2l
Стіна слів
Ботаніка - наука, що вивчає рослини
2.Віртуальна екскурсія до ботанічного саду
https://www.youtube.com/watch?v=E6OWmD9w2i8
3. Усно виконай завдання 1-2 за підручником на сторінці 57 або виконай цікаве завдання
https://learningapps.org/display?v=pvw0g11vj20
Перевір себе. Ланцюжок живлення
квітка-бджола-бджолоїдка-шуліка
Зроби фізхвилинку
https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI
4. Виконай завдання 1 ( за бажанням і 2) у друкованому зошиті
сторінка 37
5.Розгадай анаграми
нанба кусара зокбу воясек сокпролі
Саме зараз квітне прекрасне дерево із Японії.
Давайте його намалюємо.
З нетерпінням
чекаю на роботи у вайбері
Тема: Я у зоопарку. с.58
1. Розглянь малюнки, яка тварина зайва?
Де вона зображена?
- Чи доводилось тобі бути у зоопарку?
- Прочитай у підручнику сторінка 58
Стіна слів
Зоологія - наука про тварин.
2.Віртуальна екскурсія до зоопарку
https://www.youtube.com/watch?v=CIASOj290oU 3. Усно виконай завдання 1 - 2 за підручником на сторінці 58
або виконай цікаве завдання
"Як називається ця тварина?"
"Розсели тварин у зоопарку"
"Ланцюжок живлення"
Зроби фізхвилинку
4. Виконай завдання 1 у друкованому зошиті сторінка 38
5. Виконай завдання 2 у друкованому зошиті сторінка 38
6. Дискусія.
Зоопарки шкідливі для тварин і мусять бути закриті
( на аркуші паперу розкреслити і записати по 2
v підручник
v тісто або пластелін
1. Гра "Стародавні професії українців"
- Яка назви професії тебе здивувала?
2.Переглянь
презентацію та виконай завдання усно
|
5
Інформатика
6
Мистецтво
Музика .Тема: Квіткові фантазії
Образотворче мистецтво Тема:"Квіткова фантазія
Познайомитися з матеріалом у підручнику с. 88-89 Виконайте завдання в альбомі.
7
Болгарська мова
Тема: Думи. Словосъчетания.
Направи в учебника на с. 92 упр. 1(напиши),2,3,4(усно) Прочети правилото на на с.93 упр.5 (прочети)
5
|
Інформатика
|
|
6
|
Мистецтво
|
Музика .Тема: Квіткові фантазії
Образотворче мистецтво Тема:"Квіткова фантазія
Познайомитися з матеріалом у підручнику с. 88-89 Виконайте завдання в альбомі.
|
7
|
Болгарська мова
|
Тема: Думи. Словосъчетания.
Направи в учебника на с. 92 упр. 1(напиши),2,3,4(усно) Прочети правилото на на с.93 упр.5 (прочети)
|
ІІ тиждень
30.03.2020-03.04.2020 Українська мова 30.03 Тема: Казка - опис явищ.
Виконати завдання 1 на стор.41
http://www.school41.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/03/%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B05770633622769258581.pptx
http://www.school41.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/03/%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B05770633622769258581.pptx
-31.03
Тема: Однина і множина. Ключові слова/ стіна слів: прикметник, ОДНИНА, МНОЖИНА
Словник: ОДНИНА - граматична форма числа, співвідносна з множиною, яка вживається тоді, коли мова йде про один предмет. МНОЖИНА - форма числа, співвідносна з одниною, яка вживається тоді, коли мова йде про два предмети або більше. Завдання:
- Пригадайте, що ви знаєте про прикметник. Доповнимо таблицю :завдання з підручника с. 42, №2
Онлайн-гра https://learning.ua/mova/druhyi-klas/rozpodiliaiemo-slova-za-odnynoiu-ta-mnozhynoiu Виконайте самостійно: вправа № 3, 2 частина, сторінка 43
Тема: Суттєві ознаки. завдання з підручника с. 44 №1 Виконайте самостійно: вправа 1. 2 частина (письмово), 3 (усно) сторінка 45
01.04 -03.04 Тема: Розвиток мовлення. Опис предмета. Як описати предмет.
Болгарська мова.
Тема: Разкажи за дневния си ред. Прочети в учебника с.90-91
Англійська мова (30.03-03.04)
Вивчаємо овочі та фрукти англійською
Математика
30.03.
Матерал для самостійного опрацювання зна стор.116-117 Тема: Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами. https://naurok.com.ua/uploads/files/442640/156664.pdf
Тема: Порівняння задач на дві і три дії. Розширення задачі через запитання і числове дане. Порівняння виразу на дві дії і числа. стор. 118-119 №1-3,6,7.
01.04. Самостійне опрацювання за підручником с.119-121 Тема: Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Завдання с.119 № 3,4,6 Складання задач за малюнком і схемою розв' язання.Дії з іменованими числами. Завдання с.120№ 1(усно),3,4 с.121№3 Гра Таблиця множенняhttp://play-games.com.ua/rozvivayuchi/7695-tablicya-mnozhennya.html
Гра Таблиця множення в мультиках є безкоштовною музичною навчальною програмою і грою з вивчення таблиці множення на 2, на 3, на 4, на 5, на 6, на 7, на 8, на 9, яка дозволяє поетапно і швидко вивчити, повторити та закріпити таблицю множення. Автор програми: учитель інформатики Андрійчук Микола Васильович.
Я досліджую світ
30.03 20р. -31.03.20р.
Державні символи України. с.46 Народні символи України. с.47
.
Інтерактивна вправа "Символи України"
Переглянути та виконати вправу можна за адресою:
01.04. Рослинні символи України. с.48
02.04.
Тварини - символи України. с.49
Моє рідне місто/село. с.50-51
МИСТЕЦТВО ОПРАЦЮВАТИ МАТЕРІАЛ НА С.82-85 Виконайте завдання в альбомі. Тема: Наша рідна Україна, мов веснянка солов 'їна. Музика
Виконай пісню.
Виконай пісню.
Образотворче мистецтво
Петриківський розпис. Майстер-клас
Петриківський розпис. Майстер-клас
І тиждень
12.03.2020-20.03.2020
Інформатика (12.03-20.03)Розкодуйте слова:
У житті людини також все виконується в заданому порядку. Школярі щодня виконують домашні завдання, при цьому вони діють за планом. Наприклад, під час виконання домашнього завдання з української мови дії можуть бути такими:
1.Відкрити щоденник.
3.Розгорнути підручник.
5.Відшукати потрібку вправу.
Алгоритм - це послідовність дій, спрямованих на розв’язання поставленої задачі.
Алгоритм складається з окремих команд-вказівок для виконання деяких конкретних дій. Команди алгоритму виконуються одна за одною, і на кожному кроці відомо, яка команда повинна виконуватися. Почергове виконання команд за кінцеву кількість кроків приводить до розв’язання задачі.
Англійська мова (12.03-20.03)
Вправа 1 (Прослухай аудіо, повторюй за диктором, показуй малюнки)
Вправа 2 ( Прослухай аудіо, намалой)
Українська мова
Велика буква в назвах країн,сіл, міст, річок. с. 32 https://www.youtube.com/watch?
Велика буква в назвах вулиць с. 33, 35-37v=w6j7YX1ALE4
Розвиток мовлення. Рекламна листівка. с.34-35
Самооцінювання з теми. с.37
Слова- назви ознак. с. 38-40
Велика буква в назвах країн,сіл, міст, річок. с. 32 https://www.youtube.com/watch?
Велика буква в назвах вулиць с. 33, 35-37v=w6j7YX1ALE4
Розвиток мовлення. Рекламна листівка. с.34-35
Самооцінювання з теми. с.37
Слова- назви ознак. с. 38-40
Болгарська мова.
Гласни и съгласни. с. 74 https://www.youtube.com/watch?v=HtZbs9q1WgU
. Правопис на гласните. .с.80-81 прочети и запомни правилата,
на с.80 упр. 2. (напиши) https://www.slideshare.net/lidiqg/ss-14882372?next_slideshow=1
на с.80 упр. 2. (напиши) https://www.slideshare.net/lidiqg/ss-14882372?next_slideshow=1
Видео урок: Правопис на гласните звукове на фейсбука на моята страница.
Ударение с.80 http://www.myshared.ru/slide/812649/
20.03
Тема;Българската азбука с.34-43 Попълни думите със пропусналите букви и прочети.
Видео урок: Правопис на съгласните звукове на фейсбука на моята страница.
Учебник. Тема: Правопис на съгласните. с. 84, 86 Прочети и запомни правилата, на с.85 упр. 3. (напиши)
Математика
Кратне порівняння величин і чисел с.109-110
Переставний закон множення с. 111-112
Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. с.113
Кратне порівняння величин і чисел с.109-110
Переставний закон множення с. 111-112
Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. с.113
Тренажери з математики на закріплення таблиці множення та ділення
Гра Таблиця множення в мультиках є безкоштовною музичною навчальною програмою і грою з вивчення таблиці множення на 2, на 3, на 4, на 5, на 6, на 7, на 8, на 9, яка дозволяє поетапно і швидко вивчити, повторити та закріпити таблицю множення. Автор програми: учитель інформатики Андрійчук Микола Васильович.
Скачати: Таблиця множення в мультиках 2.0https://obuchonok.com.ua/tablica-mnojennya (3325)
Розмір: 24.22 Мb
Таблиця ділення на 7.Використання таблиці ділення на 7.с.114-116
Розмір: 24.22 Мb
Таблиця ділення на 7.Використання таблиці ділення на 7.с.114-116
Таблиця ділення в мультиках - авторська, безкоштовна комп'ютерна навчальна програма з математики для вивчення таблиці ділення двозначних чисел на числа 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 і в розкид з використанням картинок і мелодій з мультфільмів. Автор програми: учитель інформатики Андрійчук Микола Васильович.
Скачати Таблиця ділення в мультиках 1.0 (950)https://obuchonok.com.ua/tablica-dilennya
Розмір: 17.71 Мb
Розмір: 17.71 Мb
Я досліджую світ
Тема : Минуле , теперішнє, майбутнє. Стор.37-41
Тема . Моя країна - УКРАЇНА. стор.42-44 https://naurok.com.ua/prezentaciya-moya-kra-na---ukra-na-10229.html
Мистецтво Опрацювати матеріал на стор.70-73
30 03 20р. Опрацювати матеріал на стор.78-79
ПОРИ РОКУ ЗУСТРІЧАЮТЬСЯ»
Пісня для розучування
-
Комментариев нет:
Отправить комментарий