Архів 2 клас І-V тижні

V тиждень
21-24 квітня 2020 р.
-Вітаю, любий другокласнику!

Дякую тобі за старання!
Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
21.04. Тема. УЖИВАННЯ СЛІВ-НАЗВ ДІЙ( Матеріали уроку на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning урок 131)
 22.04Тема.САМОЦІНЮВАННЯ З ТЕМИ. ДІАГНОСТИЧН А РОБОТА 
( Матеріали уроків на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning уроки 132- 133)
с. 65-66
 23.04.-24.04. Тема. СЛОВА-ПОМІЧНИКИ. ( Матеріали уроків на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning уроки 134- 135)
с. 65-66
Гра "Слова-помічники"
https://learningapps.org/watch?v=pt8jh15g220


2
Англійська мова

3
Математика
Граємось та навчаємось
https://learningapps.org/view6663830
22.04Розвязування задач різними способами. Обчислення виразів на дії різного ступеня.131-1332№1,2,4(усн.),3,5(пис) Центнер.Порівняння складених іменованих чисел.стор 132-133 №1,2,4(усн.),3,5(пис)
24.04Тема: Множення чисел 1 та0. Множення на 1 та 0. Розвяування задач із запитанням: "На сільки..."стор 133-134 №1,(усн.)№2(Вивчити вправило)3,4(усн.),5,8(пис)
4
ЯДС
21.04. 1урок Тема: Я досліджую природні явища навесні.
2урокТема Я досліджую рослини навесні ( 2 уроки)
1 к р о к
 Підручник Друкований зошит
- Сьогодні, любий друже, ми будемо дослідниками! Чи готовий ти до експериментів?
1.Для досліду потрібно приготувати:
- паперову склянку;-пластелін;-трубочку;-паперовий прапорець;-миску з водою.
Порада: дослід бажано проводити на кухні 
2.Запитання. Чи буде плавати кораблик з льоду в мисці з водою?
Зроби припущення
ТАК     НІ
3. Користуючись підручником на сторінці 67 проведи дослід за інструкцією.
4. Твої припущення підтвердились?
5. Зроби висновок: Що легше - вода чи лід? Чому крижини в річках плавають на поверхні і не тонуть? Чому лід тане у воді?
Фізхвилинка Розминка https://www.youtube.com/watch?v=FM64WiNm67M
2 к р о к
6. Перегляньте навчальне відео.Рослини навесні (Я досліджую світ 2 клас)
https://www.youtube.com/watch?v=Zt8N7QNKtA0
3 к р о к 
7.Розгадайте загадки про весняні квіточки.  




8. Обери завдання 1 або 2 на сторінці 44 друкованого зошита.
22.04.1урокТема: Я досліджую комах навесні ( 2 уроки) Підручник ст. 69 Друкований зошит с. 45
1 к р о к
Приготуй: підручник друкований зошит ручку кольорові олівці
1. Переглянь відео про комах Досліджуємо комах
https://www.youtube.com/watch?v=h-RFnVePYbw&list=PLgjkLwGx8qFU1p4iUkwt8L-TkYIKJTXEa
2.Прочитай у підручнику на сторінці 69
2 к р о к
3. Усно виконай за підручником на сторінці 69
 Як народжується метелик https://www.youtube.com/watch?v=xOA0Vf75WWA
4. Тепер граємо і навчаємось 
Різноманітні комахи https://learningapps.org/view10128407
Упізнай комаху https://learningapps.org/watch?v=p1dto6ri320
Де живуть комахи? https://learningapps.org/view10203979
Зроби фізхвилинку
https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI
3 к р о к
5. Виконай завдання 1 у друкованому зошиті сторінка 45
6. За бажанням . Виконай завдання 2 у друкованому зошиті
сторінка 45
23.04. Тема: Я досліджую птахів
1 к р о к
Приготуй: підручник друкований зошит
1. Подивись відео.Птахи навесні . Пора гніздування.https://www.youtube.com/watch?v=v4A0G1tehPo
2 к р о к
2. Прочитай завдання 1 і 2 на сторінці 70 підручника.
3. Граємся та навчаємся. Обери гру 
Упізнай пташку https://learningapps.org/view9032486 або  
 Хто де живе? https://learningapps.org/view9045618
4. Виконай усно завдання 3 на сторінці 70 підручника. Свою
розповідь можеш записати на відео або аудіо.
3 к р о к
Зроби фізхвилинкуСучасна фізкультхвилинка "Alien Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
5. Утвори ланцюжок живлення.
https://learningapps.org/watch?v=p2jh51sbk20
6.Обери одне завдання у друкованому зошиті на сторінці 46 та
виконай його.
24.04.Тема:
5
Фізична культура
21.04.Тема: Загальнорозвивальні вправи нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м;яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м
1. Одягни спортивну форму.
2. Проведи сьогодні урок на свіжому повітрі, або у кімнаті.
Пам;ятай про правила безпеки.
3. Зроби зарядку .
Танець;Сіса-сасісаt;https://www.youtube.com/watch?v=-GO1sDMVUW8
4. Віднови дихання.
5. Біг до 30 м . Обери дистанцію. Дихай через ніс.
6. Віднови дихання.
7 За потреби подивись відео ;Як правильно метати м;яч;https://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k
8. Зроби мішень ( намалюй коло ), стань на відстані 5 м.
Метай м;яч, як на відео.
9. Віднови дихання.
24.04.Тема: Різновиди "човникового" бігу; 4х9 м. Метання малого мяча у щит. Рухливі ігри.
1. Одягни спортивну форму. Приготуй маленький мяч .
2. Проведи урок на свіжому повітрі. Обери зручне та безпечнемісце для уроку.
=3
4. "Човниковий " біг . Дихай через ніс. Постав фішки на відстані 9 м
4 рази подолай цю відстань, кожен раз добігаючи до фішки ,
торкайся рукою землі.
5. Віднови дихання.
6 . За потреби подивись відео "Як правильно метати мяч"
https://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k
7. Зроби мішень ( намалюй коло ), стань на відстані 5 м.
Метай мяч, як на відео.
8. Віднови дихання.

6
Мистецтво
Тема уроку : Ритми життя в мистецтві. Колективна робота "Стрічка миру"
 олівці фломастери альбом
- Сьогодні ти виконаєш частину роботи. Після карантину ми поєднаємо творчі роботи у спільну композицію.
- Що для тебе мир? Свої асоціації намалюй.
- Намалюй візерунок - частину стрічки кольоровими олівцями або фломастерами.
7
Інформатика



8
Болгарська мова








































IV тиждень

13-17 квітня 2020 р.


-Вітаю, любий другокласнику!
Дякую тобі за старання 

Понеділок - перший день.
Заспіває нам пісень .
Тож берімось до роботи.
Навіть, як нема охоти.
Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
13.04. Тема: Слова -назви дій.   с. 53-54 . ( Матеріали уроку на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning урок 124)
14.04. Тема: Однина і множина. с. 55

15.04. Тема: Оповідання. Головний герой. с.56-57

16.04. Тема: Оповідання. Заголовок. с.58-59






17.04. Тема: Слова- назви дій.  с.60-61

2
Англійська мова

Game Complete the words”.
 1) p er                            5) o no n
 2) a p … le                          6) o r … n g e
3) c … r r o t                        7) b … n a n a
4) p … t a t o

                                           RIDDLES
 1) It is a fruit. It is yellow. It is small. It is sour.
 2) It is a vegetable. It is brown. It is big or small. It is bitter.
 3) It is a fruit. It is yellow. It is long. It is sweet.
 4) It is a fruit. It is orange. It is round. It is sweet or juicy.
5) It is a fruit. It is red. It is round. It is small. It is sweet.
6) It is a fruit. It is green or red or yellow. It is round. It is sour or sweet or    juicy.
 7) It is a vegetable. It is green. It is big. 

3
Математика
 Опрацювати.                                                                                          Тема:Складання і розвязування задач за запитанням і малюнком. стор.127-128 № 2,5(усн.),4,8,9.               
Тема: Таблиця ділення на 9. Порівняння виразів на дві дії.    стор. 128-129 №1,3(усн.),4,7,8.
Тема:.Розширення задачі через числове дане. Розвязування задачі двома способами.стор 130-131 №2,3,4(усн.),6
4
ЯДС
13.04 Тема:  Видатні люди України 
Підручник ст. 63-64
1.- Сьогодні ми з тобою поговоримо про найбільший скраб України- про її видатних людей.
- Прочитай у підручнику сторінка 63
Стіна слів:
 ВИДАТНИ́Й, а, е. Який виділяється серед інших якими-небудь надзвичайними рисами, якостями, особливостями.

2.Переглянь презентацію   https://drive.google.com/open?id=1WKS_9-CyLFyD6rSJ29l87bqmw3V-4jdn
- Хто тебе найбільше вразив?                                                            3.Виконай цікаве завдання
Зроби фізхвилинку
https://www.youtube.com/watch?v=OHf9bUqTlgE&t=1s   4. Виконай завдання 1 у друкованому зошиті сторінка 40.
- Якої професії не було у завданні ?
Співак, космонавт, художник, тренер-футболіст, авіаконструктор.

Кінець уроку!

14.04 Тема: Природа мого рідного села           Підручник ст. 65
Друкований зошит с. 41підручник
1. Як називається наше село?
усно до букв слова Богданівка; добери свої слова, що
аоціюються у тебе з ним.

    С                             Б
    т                              о
    е                              г
    п                              д
    а                            к а л и н а
ж н и в а                      н
    і                                і
    в                               в
    к                               к
    а                                а
- Прочитай у підручнику сторінка 65
3. Усно виконай за підручником на сторінці 65
4. Тепер граємо і навчаємось
Зроби фізхвилинку
https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI
5. Виконай завдання 1 у друкованому зошиті сторінка 41
карта України в кінці книжки
6. Виконай завдання 2 у друкованому зошиті сторінка 38
заповнити схему тобі допоможе сторінка у підручнику 65

                      Кінець уроку!

14.04 Тема: Урок - вікторина "Стань мільйонером"
1 крок
Приготуй
 уважність
 гарний настрій
1. Граємся та навчаємся
Прейди за посиланням
2 крок
Зроби фізхвилинку Сучасна фізкультхвилинка "AlienDance"
Кінець уроку!
5
Інформатика

Скретч. Спрайти






Для створення власних Спрайтів може користуваться онлайн версією Скретч за посиланням  https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted



6
Мистецтво
Музика .Тема: Ритми життя в мистецтві   
   - Кожного ранку природа прокидається і на зміну темній нічці
приходить світлий день. А потім знову настає вечір...Такі чудові
ритми дня і ночі існують у природі вічно.                                        Е.Гріг . Ранок. Із сюїти "Пер Гюнт"
https://www.youtube.com/watch?v=6n41kxhkZDs
С. Прокоф'єв. Вечір. Із циклу "Дитяча музика"
https://www.youtube.com/watch?v=jJ7yXqSElRk
А.Вівальді. Весна. Із циклу концертів "Пори  року"
https://www.youtube.com/watch?v=vn40a4uOdLU
Заспівай пісню М. Ведмедері ;Віночок
  https://www.youtube.com/watch?v=bZz3PjqJb0M&t=1224s                   Образотворче мистецтво ТемаРитми життя в мистецтві
Ознайомитися з  матеріалом у підручнику с. 92-93. Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент для оздоблення закладки для книжки.
 кольоровий папір картон ножиці клей пензлик
         - Спостерігаючи за природою, ми відчуваємо її ритми: зміну пір року, дня і ночі. Ритми пронизують і мистецтво. Ти вже знаєш, що без ритму немає музики. А як в образотворчому мистецтві? Спробуймо разом пошукати там ритми!
На ритмічному чергуванні елементів побудовано орнаменти.
Вони можуть складатися, наприклад, із геометричних фігур або
декоративних зображень рослин. Саме тому вони мають такі на-зви: геом етричний, рослинний тощо. Розгляньте малюнок с. 92 
       В Україні прикрашали або декорували орнаментами речі
повсякденного вжитку - посуд, одяг, народні музичні
інструменти. Так виникло декоративно- ужиткове мистецтво.
-Перевір, чи правильно підібрано елементи для орнаменту.с.93
- Створи орнамент для оздоблення закладки для книжки.
пам ятай, про правила користування ножицями.
 Виконайте завдання в альбомі.
7
Фізична культура

13.04 Тема: Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м'ячем. Рухливі ігри.

1. Одягни спортивну форму.
2.Обери зр

учне та безпечне місце для уроку. На подвір'ї чи у
кімнаті. Провітри кімнату.
3. Для уроку підготуй палицю, м'яч.
3.Зроби зарядку. Потім віднови дихання.
4. Біг спиною вперед-1 хв . Будь уважним. Віднови дихання.
5. Вправи з м'ячем:
 підкидай м'яч угору-10 раз;
 кидай м'яч об стінку- 10 раз.
6. Пограй разом із рідними у рухливу гру . Обери свою
найулюбленішу. Розкажи правила гри учасникам.
7. Віднови дихання.

Кінець уроку!

14.04 Тема: Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для форму-вання постави, профілактики  плоскостопості та відновлення організму.

  1. 1. Одягни спортивну форму. Приготуй маленький м'яч або
  2. пляшку, палицю, стільчик (щоб ноги дитини торкалися підлоги)
  3. 2. Провітри кімнату. Обери зручне та безпечне місце для уроку.
  4. 3.Зроби зарядку. Потім віднови дихання.
  5. Профілактика плоскостопості СМАЙЛ
  6. https://www.youtube.com/watch?v=F1MEhdxDv-w
  7. Комплекс вправ для формування постави "Веселка"

  8. https://www.youtube.com/watch?v=BjfsAquCFHA
  9. 4. Біг приставними кроками. Дихай через ніс. Роби перерви.
  10.  Біг приставним правим кроком- 30с
  11.  Біг приставним лівим кроком - 30 с
  12. 5. Віднови дихання.                                                   Кінець уроку!

8
Болгарська мова
Тема: Състав на думата.
 https://www.slideshare.net/veselkaveleva7/ss-31089338
направи в учебника на с. 95 упр. 1(усно) Прочети правилото и разгледай таблиците за членуване (склонение) на съществителното и прилагателното имена на с.95-96 на с.96 упр.2 (напиши)
















































































































































































































































































































































                                                                                                                               ІІІ тиждень 
            06.04-10.04
-Вітаємо, любі розумники- другокласники!

Ви чудово працюєте, самостійні та відповідальні!
Дякуємо  вам за старання!

Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
06-07.04. Тема:Уживання слів назв ознак у поетичних творах. Порівняння.
08.04.  Тема: Слова - назви ознак . Характеристика головного героя.
.09.04. Тема: Слова - назви  дій. ( Матеріали уроку на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning урок 121)
10.04. Тема: Оповідання.Слова - назви  дій і станів предметів. ( Матеріали уроку на сайті https://5208531.wixsite.com/distance-learning урок 122-123)

2
Англійська мова
3
Математика
 Опрацювати.                                                                                          Тема:Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі в якиз треба використовувати таблицю ділення на 8 стор.122 № 6,7. стор.123 №4,7               
Тема:  Знаходження невідомого діленого.Розвязування задач за схемою і планом міркувань.  стор. 124 №2,3,4,7.
Тема:Таблиця множення числа 9 . Задача обернена до задачі на знаходження трикутника. стор 125-127 №2,3,4,6
4
Я досліджую світ 
Ознайомитися з матеріалом по темах. вик завд. в друк. зошиті Тема: Я мандрую вулицями рідного міста/села  .с. 54
Тема: Я відвідую музей. с.55
1.Прочитай завдання 1 сторінка 55 за підручником.

- Як ти думаєш, яку назву має наш сільський музей?
  2.Переглянь презентацію "Музеї донеччини"
https://drive.google.com/drive/folders/1gbla9zGwbDNV0hG2QW89j4l11cc8M4Mf
. Пограй у гру "З яких колекцій ці експонати?"
https://learningapps.org/display?v=p43r3bhg320
Українська фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=OHf9bUqTlgE&list=RDOHf9bUqTlgE&start_radio=1
3. Прочитай у підручнику ст. 56
4. За бажанням переглянь відео за посиланням
Хортиця заповідник серед міста
https://www.youtube.com/watch?v=jqSkfShpwU4&t=60s
Національний музей народної архітектури та побуту
https://www.youtube.com/watch?v=GSkJHA0jC7E
5. Виконай завдання 1-2 у друкованому зошиті ст. 56


 Тема: Я у ботанічному саду. с.56                                                        
  Подивіться на нашу виставку.
https://padlet.com/shvid4enko3132/cd2d68r6cb2l
Стіна слів
Ботаніка - наука, що вивчає рослини
 2.Віртуальна екскурсія до ботанічного саду
https://www.youtube.com/watch?v=E6OWmD9w2i8
3. Усно виконай завдання 1-2 за підручником на сторінці 57                                            або виконай цікаве завдання
https://learningapps.org/display?v=pvw0g11vj20
Перевір себе. Ланцюжок живлення
квітка-бджола-бджолоїдка-шуліка
Зроби фізхвилинку
https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI
4. Виконай завдання 1 ( за бажанням і 2) у друкованому зошиті
сторінка 37
5.Розгадай анаграми
нанба  кусара зокбу воясек сокпролі
Саме зараз квітне прекрасне дерево із Японії. 
Давайте його намалюємо.
З нетерпінням чекаю на роботи у вайбері

Тема: Я у зоопарку. с.58
1. Розглянь малюнки, яка тварина зайва?

 Де вона зображена?

- Чи доводилось тобі бути у зоопарку?
- Прочитай у підручнику сторінка 58   
Стіна слів                                                                                                           
Зоологія - наука про тварин.
2.Віртуальна екскурсія  до зоопарку
https://www.youtube.com/watch?v=CIASOj290oU 
3. Усно виконай завдання 1 - 2 за підручником на сторінці 58
або виконай цікаве завдання
"Як називається ця тварина?"
 "Розсели тварин у зоопарку"
 "Ланцюжок живлення"
 Зроби фізхвилинку
4. Виконай завдання  1  у друкованому зошиті сторінка    38
  5. Виконай завдання 2 у друкованому зошиті сторінка 38
6. Дискусія.
 Зоопарки шкідливі для тварин і мусять бути закриті
( на аркуші паперу розкреслити і записати  по 2 
Так
Ні
-Тварини живуть у клітках
-За зникаючими тваринами доглядають, сприяють їх розмноженню

Тема: Професії людей мого рідного краю. с.59
v підручник 
v тісто або пластелін
1. Гра  "Стародавні професії українців"
- Яка назви професії  тебе здивувала?
2.Переглянь презентацію та виконай завдання усно
3.Прочитай та усно виконай завдання сторінка 59
( Знайти інформацію в інтернеті - за бажанням)
 4.Прочитай розповідь про Опішню сторінка 60
5.Найцікавіше! Виліпи посуд із солоного тіста чи пластеліну!
Цікаво, це буде горщик чи куманець? Буду чекати фото!

5
Інформатика
6
Мистецтво
Музика .Тема: Квіткові фантазії
Образотворче мистецтво Тема:"Квіткова фантазія 
Познайомитися з  матеріалом у підручнику с. 88-89 Виконайте завдання в альбомі.
7
Болгарська мова
Тема: Думи. Словосъчетания.
Направи в учебника на с. 92 упр. 1(напиши),2,3,4(усно) Прочети правилото на на с.93 упр.5 (прочети)

ІІ тиждень  

                                           30.03.2020-03.04.2020                                                                                             Українська мова                                                                                                      30.03                                                          Тема: Казка - опис явищ.

Виконати завдання 1 на стор.41
http://www.school41.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/03/%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B05770633622769258581.pptx

                                             -31.03

             Тема: Однина і множина.                                                                        Ключові слова/ стіна слів: прикметник, ОДНИНА, МНОЖИНА
Словник: ОДНИНА - граматична форма числа, співвідносна з множиною, яка вживається тоді, коли мова йде про один предмет. МНОЖИНА - форма числа, співвідносна з одниною, яка вживається тоді, коли мова йде про два предмети або більше.                                                       Завдання:
- Пригадайте, що ви знаєте про прикметник.                                                                  Доповнимо таблицю :завдання з підручника с. 42, №2

Онлайн-гра https://learning.ua/mova/druhyi-klas/rozpodiliaiemo-slova-za-odnynoiu-ta-mnozhynoiu                                                                                                                                       Виконайте самостійно:   вправа № 3, 2 частина, сторінка 43

                                                                                  Тема: Суттєві ознаки.                                                                  завдання з підручника с. 44 №1                                                                                                  Виконайте самостійновправа 1. 2 частина (письмово), 3 (усно) сторінка 45


                                01.04 -03.04                                     Тема:  Розвиток мовлення. Опис предмета. Як описати предмет.                         


    Болгарська мова.

Тема: Разкажи за дневния си ред.  Прочети  в учебника с.90-91

Англійська мова (30.03-03.04)
Вивчаємо овочі та фрукти англійською

 
Інформатика (30.03-03.04) 




Математика 
30.03.

Матерал для самостійного опрацювання зна стор.116-117                     Тема: Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами https://naurok.com.ua/uploads/files/442640/156664.pdf

Тема: Порівняння задач на дві і три дії. Розширення задачі через запитання і числове дане. Порівняння виразу на дві дії і числа. стор. 118-119 №1-3,6,7.

                                  01.04.                           Самостійне опрацювання за підручником  с.119-121                                              Тема:  Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків.  Завдання с.119 № 3,4,6       Складання задач за малюнком і схемою розв' язання.Дії з іменованими числами.    Завдання с.120№ 1(усно),3,4       с.121№3                                                   Гра Таблиця множенняhttp://play-games.com.ua/rozvivayuchi/7695-tablicya-mnozhennya.html

Гра Таблиця множення в мультиках є безкоштовною музичною навчальною програмою і грою з вивчення таблиці множення на 2, на 3, на 4, на 5, на 6, на 7, на 8, на 9, яка дозволяє поетапно і швидко вивчити, повторити та закріпити таблицю множення. Автор програми: учитель інформатики Андрійчук Микола Васильович.

Скачати: Таблиця множення в мультиках 2.0https://obuchonok.com.ua/tablica-mnojennya (3325)

Я досліджую світ

30.03 20р. -31.03.20р.










































Державні символи України.  с.46                                Народні символи України. с.47



















































































 01.04.                                                                    Рослинні символи України. с.48                                    









































   

 02.04.  

Тварини - символи України. с.49


Моє рідне місто/село. с.50-51


                                  МИСТЕЦТВО                                                                           ОПРАЦЮВАТИ МАТЕРІАЛ НА С.82-85         Виконайте завдання в альбомі.                                                         Тема: Наша рідна Україна, мов веснянка солов 'їна.                                                  Музика  
Виконай пісню.     
                                       Образотворче мистецтво
  Петриківський розпис.          Майстер-клас

І тиждень  

12.03.2020-20.03.2020

Інформатика (12.03-20.03)

Розкодуйте слова:
4
3
6
5
7
2
1
а
м
д
н
а
о
к
8
4
7
1
9
5
10
2
3
6
у
в
т
к
р
і
а
л
а
а
6
3
1
4
8
10
9
11
7
5
2
м
ф
і
о
т
к
и
а
а
р
н

У житті людини також все виконується в заданому порядку. Школярі щодня виконують домашні завдання, при цьому вони діють за планом. Наприклад, під час виконання домашнього завдання з української мови дії можуть бути такими:
1.Відкрити щоденник.
2.Визначити, що задано.
3.Розгорнути підручник.
4.Відшукати потрібну сторінку.
5.Відшукати потрібку вправу.
6.Розгорнути зошит... Продовжте цей ланцюжок дій.

      Алгоритм - це послідовність дій, спрямованих на розв’язання поставленої задачі.
      Алгоритм складається з окремих команд-вказівок для виконання деяких конкретних дій. Команди алгоритму виконуються одна за одною, і на кожному кроці відомо, яка команда повинна виконуватися. Почергове виконання команд за кінцеву кількість кроків приводить до розв’язання задачі.


Англійська мова (12.03-20.03)
Вправа 1 (Прослухай аудіо, повторюй за диктором, показуй малюнки)
Вправа 2 ( Прослухай аудіо, намалой)

Українська мова 
Велика буква в назвах країн,сіл, міст, річок. с. 32 https://www.youtube.com/watch?
Велика буква в назвах вулиць с. 33, 35-37v=w6j7YX1ALE4
 Розвиток мовлення. Рекламна листівка. с.34-35
Самооцінювання з теми. с.37
Слова- назви ознак. с. 38-40

Болгарська мова.

Пренасане на части от думата на нов ред. с72-73.   https://ucha.se/watch/4637/prenasyane-na-dumi                                                                        
 Гласни и съгласни. с. 74 https://www.youtube.com/watch?v=HtZbs9q1WgU
. Правопис на гласните. .с.80-81 прочети и запомни правилата,
 на  с.80 упр. 2.  (напиши)  https://www.slideshare.net/lidiqg/ss-14882372?next_slideshow=1

Видео урок: Правопис на гласните звукове на фейсбука на моята страница.


Ако гласният звук е под  ударение, той се чува ясно. Ако не е под ударение, може  да се сгреши при писане.  Затова  търсим...
Попълни пропуснатите букви и запиши думите за проверка. з  мя - п   ле - г   ра - ста - л  пи - о/у е/и а/ъ е/и о/у р  ка ...Правопис на гласните звукове Често грешим и при правописа на  А  и  Ъ  в крайна неударена сричка. Преобразуваме думата в м...Попълни пропуснатите букви и запиши думите за проверка. топ  л - пъст  р - рек   л - каз  л - чак  л -  а/ъ бист  р -

Ударение с.80  http://www.myshared.ru/slide/812649/

20.03 

Тема;Българската азбука с.34-43 Попълни думите със пропусналите букви и прочети.

Видео урок: Правопис на съгласните звукове на фейсбука на моята страница.

Правопис на съгласните звукове Често допускаме грешки при правопис  на звучни съгласни в края на думата. Проверяваме с фор... Правопис на съгласните звукове Често допускаме грешки при правопис  на звучни съгласни в средата на думата. Проверяваме с ...Думи със струпани съгласни При струпване на повече съгласни  в средата или в края на думата, някои от тях не се чуват ясно...Попълни пропуснатите букви. В един далечен гра  живял краси  принц. Мечтаел да се ожени  за  хуба  ка принцеса, да си  отг...Учебник. Тема:  Правопис на съгласните. с. 84, 86 Прочети и запомни правилата,  на  с.85 упр. 3.  (напиши) 

Математика 
Кратне порівняння величин і чисел с.109-110
Переставний закон множення с. 111-112
Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. с.113

Тренажери з математики на закріплення таблиці множення та ділення

Гра Таблиця множення в мультиках є безкоштовною музичною навчальною програмою і грою з вивчення таблиці множення на 2, на 3, на 4, на 5, на 6, на 7, на 8, на 9, яка дозволяє поетапно і швидко вивчити, повторити та закріпити таблицю множення. Автор програми: учитель інформатики Андрійчук Микола Васильович.
Скачати: Таблиця множення в мультиках 2.0https://obuchonok.com.ua/tablica-mnojennya (3325)
Розмір: 24.22 Мb

Таблиця ділення на 7.Використання таблиці ділення на 7.с.114-116
Таблиця ділення в мультиках - авторська, безкоштовна комп'ютерна навчальна програма з математики для вивчення таблиці ділення двозначних чисел на числа 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 і в розкид з використанням картинок і мелодій з мультфільмів. Автор програми: учитель інформатики Андрійчук Микола Васильович.

Я досліджую світ

Тема : Минуле , теперішнє, майбутнє. Стор.37-41
                        Тема . Моя країна УКРАЇНА. стор.42-44                   https://naurok.com.ua/prezentaciya-moya-kra-na---ukra-na-10229.html
                          Мистецтво                                                                                                             Опрацювати матеріал на стор.70-73














































                                    30 03 20р.                                                                     Опрацювати матеріал на стор.78-79 

ПОРИ РОКУ ЗУСТРІЧАЮТЬСЯ»

                                   Пісня для розучування                                            











































-        



Комментариев нет:

Отправить комментарий