Архів І-V тижні (12.03-24.04.2020)
Х тиждень
25-29 травня 2020р.
ІХ тиждень
25-29 травня 2020р.
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
Українська мова
|
§§51-53 стор 226-227, 228-232 (письм)
|
Українське література
|
|
Німецька мова
|
Опрацювати лекичний матеріал стор. 193, 195, 204. Записати слова в словники.
Виконати: впр. 4 (у) стор. 194, впр. 5 (у) стор. 197, впр. 3 (у) стор. 205. |
Російська мова
|
Повторение. Упр. 4 стр. 248.
|
Література
|
Прочитать рассказ Рэя Брэдбери "Улыбка." Ответить на вопр. 7-9. На 9-й вопр. - письменно.
|
Математика
|
|
Біологія
|
|
Історія
|
Контрольна робота (варіант на вибір) НАТИСНИ ТУТ
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
|
Інформатика
|
|
Музичне мистецтво
|
|
Образотворче мистецтво
|
Творча робота : "Вівдпочинок влітку"
|
Географія
|
ІХ тиждень
18-22 травня 2020 р.
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
Українська мова
|
§§51-53.,впр491,с.224-225(розбір),впр.500.
|
Українська література
|
П.Глазовий стор. 229-233, вивчити напам͐ять одну гумореску (на вибір)
|
Німецька мова
|
Опрацювати лекичний матеріал стор. 176, 179, 181. Записати слова в словники.
Виконати: впр. 3 (у) стор. 176, впр. 4 (у) стор. 180, впр. 2 (у) стор. 181. |
Російська мова
|
Контрольная работа по теме "Местоимение" в тетрадях.
|
Література
|
Контрольное сочинение "Мое любимое произведение в курсе литературы в 6 классе"( в тетр. по литературе)
|
Математика |
виконати письмово завдання 1,2,3)
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Опрацювати п 30-31 підручника
|
Інформатика
|
Повторити розділ 2 "Компьютерні презентації" Розділ 3 "Алгоритми", підготуватися до контрольного тестування
|
Музичне мистецтво
|
Тема 31. Музично-театральні жанри (ІІчастина)
Сприймання: Попурі з оперет Йогана Штрауса.
Ярослав Барнич "Гуцулко Ксеня"
Повторити пісні.
|
Образотворче мистецтво
|
|
Біологія
|
§ 52. Микроскопические грибы: дрожжи и плесневые грибы , выучить строение клетки дрожжей § 53. Микроскопические грибы, вызывающие болезни растений .
Все результат
§ 54. Лишайники
|
Географія
|
§54-58 , стр 231 вопросы и задания для самоконтроля учебных достижений
|
ДОБРИЙ ДЕНЬ, ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА УЧНІ!
Будь Ласка, ОЗНАЙОМИТеСя З
МАТЕРІАЛАМИ, ПРИСВЯЧЕНИМИ ТРАГІЧНИМ ПОДІЯМ, що ПОВ’ЯЗАНі ІЗ
ГЕНОЦИДОМ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАРОДУ, ТА ВИСВІТЛЕННЮ СУТНОСТІ ТА РОЛІ
єС В СУЧАСНОМУ СВІТІ ТА ВІДЗНАЧЕННЮ ДНЯ єВРОПИ.
Депортація кримськотатарського населення розпочалася о 3 годині ранку
18 травня 1944 року і завершилася, в основному, 20 травня. До операції
було залучено 32 тис. співробітників НКВД. Депортованим давалося на
збори від кількох хвили до півгодини, дозволялося брати з собою особисті
речі, посуд, побутовий інвентар та провізію в розрахунку до 500 кг на
родину. В реальності ж вдавалося зібрати в середньому 20-30 кг речей та
продуктів, абсолютна більшість майна залишалася і була конфіскована
державою. Зафіксовано численні випадки мародерства. Протягом 2 днів
кримських татар звозили машинами до залізничних станцій Бахчисарая,
Джанкоя та Сімферополя, звідки ешелонами відправляли на схід.
Під час головної хвилі депортації (18-20 травня) виселено 180 014 осіб,
для перевезення яких було використано 67 ешелонів. Крім того, 6 тис.
мобілізованих військкоматами протягом квітня-травня кримськотатарських
юнаків окремо відправлено на наряди Головного управління формування
резервів до Гурьєва (Атирау, Казахстан), Куйбишева та Рибінська, а ще 5
тис. кримських татар заслано на роботи до таборів тресту «Московуголь».
Разом вигнано з Криму за перші два дні 191 044 осіб. Окремо 5989
чоловік, звинувачених у співпраці з німцями, та іншого «антирадянського
елементу» заарештовано під час депортації. Вони потрапили до ГУЛАГу і в
подальшому не враховувалися в загальних зведеннях про вигнанців.
В ході червневих депортацій болгар, вірмен, греків та «іноземних
підданих» було додатково було виселено 3141 кримського татарина, яким
пощастило врятуватися в травні. Таким чином, загальна кількість
вигнаного з Криму корінного народу склала: 183 тис. осіб на загальне
спецпоселення, 6 тис. у табори управління резервів, 6 тис. до ГУЛАГу, 5
тис. спецконтингенту для Московського вугільного тресту, а разом 200
тисяч осіб. Серед дорослих спецпоселенців знаходилося також
2882 росіян, українців, циган, караїмів та представників інших
національностей, яких було виселено через приналежність до змішаних
шлюбів.
Останній ешелон з депортованими прибув до Узбекистану 8 червня, певна
частина кримських татар в дорозі загинула. Кількість таких за офіційними
джерелами – 191 людина – викликає сумніви. Втім, навіть радянська
статистика дозволяє простежити зменшення кількості вигнаного населення.
Відразу після перемоги над нацизмом розпочалася тотальна демобілізація
кримських татар з лав Радянської армії. Протягом 1945-1946 рр. в трудові
табори Сибіру та Уралу було направлено 8995 військовослужбовців, яким
лише через кілька років дозволили возз’єднатися із родинами на засланні.
Така сама доля спіткала і відзначених воїнів – навіть двічі Герою
Радянського Союзу Амет-Хану Султану не дозволили повернутися до Криму. В
усіх спецпоселенців-військових вилучалися військові квитки, їм
заборонялося носити зброю. При цьому старші офіцери залишалися на
службі, тоді як старші офіцери-політпрацівники та співробітники карних
органів відправлялися на спецпоселення.
Депортація мала катастрофічні наслідки для кримських татар в
місцях заслання. Протягом року до завершення війни від голоду, хвороб та
виснаження загинуло понад 30 тис. кримських татар. Не меншої шкоди зазнало господарство Криму, позбавлене досвідчених працівників.
До вашої уваги фільми для перегляду "Хайтарма" та "Чужа молитва", в яких висвітлюються трагічні події,пов'язані із геноцидом кримськотатарського народу
До вашої уваги фільми для перегляду "Хайтарма" та "Чужа молитва", в яких висвітлюються трагічні події,пов'язані із геноцидом кримськотатарського народу
16 травня - День Європи в Україні
День Європи – це символ започаткування нової успішної моделі мирної співпраці між державами, що ґрунтується на спільних цінностях та інтересах.З 2003 року, відповідно до Указу Президента № 339/2003 від 19.04.2003, в третю суботу травня в Україні відзначається День Європи.
Відправною точкою на шляху до встановлення Дня Європи вважається Декларація Шумана.
9 травня 1950 року в Парижі міністр закордонних справ Франції Робер Шуман закликав Францію, Німеччину та інші європейські країни об’єднати їхні вугільну та сталеливарну галузі промисловості (основи нарощування військової техніки) та віддати їх в управління нової наднаціональної структури. Це стало «наріжним каменем Європейської федерації». Завдяки об’єднанню економічних зусиль і розподілу досягнутих результатів європейські країни уникнули накопичення військової могутності одна проти одної, що і забезпечило мир в Європі.
Три з половиною десятиліття тому на Міланському саміті 1985 лідери ЄС вирішили увічнити день проголошення Декларації Шумана та постановили щорічно відзначати «День Європи».
У День Європи жителі України відзначають день спільних цінностей, спільної історії всіх націй континенту.
До речі. У 1887 році в Закарпатті (яке тоді перебувало у складі Австро-Угорщини) у Верхнетісянській улоговині на правому березі Тиси було встановлено двометровий геодезичний знак, що позначає географічний центр Європи.
День Європи – це символ започаткування нової успішної моделі мирної співпраці між державами, що ґрунтується на спільних цінностях та інтересах.
VІІІ тиждень
12-15 травня
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
Українська мова
|
§§48-50,впр.453,464,470
|
Українська література
|
С.Руданський "Добре торгувалось", "Запорожці у короля"
стор. 223-228. Відповіді на запитання |
Німецька мова
|
Опрацювати лекичний матеріал стор. 167, 169, 171, 174. Записати слова в словники.
Виконати: впр. 3 (у) стор. 167, впр. 4 (у) стор. 169, впр. 3,4 (у) стор. 172 Temporalsätze Eine Reise nach Deutschland |
Російська мова
|
§46, упр. 298, 299 (письм.)
|
Література
|
Прочитать биографию Рэя Брэдбери и его рассказ "Каникулы." Ответы на вопр.(стр.328)
|
Історія
|
Творче завдання:
Спробуйте створити власний історичний мем ( Мем - це
будь-яка дотепна коротка інформація (фраза, зображення, звукоряд,
відео) іронічного характеру, яка відтворює певне ставлення до якихось
подій чи обставин, та поширюється в інтернеті. Найпопулярнішими є
інтернет-меми у форматі зображення із влучним жартівливим текстовим
поясненням. Тема історичного мему "Стародавній Рим". Використовуйте для
цього мобільний телефон і програму фотошоп або за допомогою комп`ютера
та програми Meme arsenal (Приклад мемів додається).
|
Математика
|
Опрацювати параграф 35,завдання 1568,виконати тести 2 на стор.286.
|
Біологія
|
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Опрацювати п 29
|
Інформатика
|
|
Музичне мистецтво
|
Тема: 30-31 "Музично-театральні жанри: балет,оперета."(Ічастина)
Підручник стор.131-136., прочитати, відповісти на питання. Слухати : А І. Хачатурян балет "Спартак" Адажіо Спартака та Фрігії.
Повторити пісні.
|
Образотворче мистецтво
|
Тема "Історичний і батальний жанри"
Намалювати композицію на історичну тему. Презентація "Історичний жанр"ЗА ПОСИЛАННЯМ Презентація "Батальний жанр" ЗА ПОСИЛАННЯМ |
Географія
|
§ 49-53 , выполнить вопросы и задания стр.211 , практическая работа №7 , стр.191
|
Щороку в
травневі дні наш народ згадує грізні роки війни , вшановує пам'ять полеглих
героїв , та прославляє тих хто залишився живим.
І саме
цьому святу присвячена наша виховна година. Тема нашого заняття “Славімо день
перемоги! “.
Сьогодні ми з вами згадаємо тих героїв
котрі полягли за наше щастя , мир та свободу.
22 червня 1941 року мирне життя нашого
народу було порушено віроломним нападом фашистської Німеччини .
І щоб не
опинитися у фашистському рабстві , заради порятунку Батьківщини народ вступив у
смертельний бій з жорстоким , підступним і нещадним ворогом.
Мільйонам
людей назавжди врізався в пам'ять перший день Великої Вітчизняної війни. Чорною
тінню фашистської навали, димом пожеж, смертю і руїнами звалився він на нас. І
враз неділя 22 червня 1941 року, мирний день відпочинку, обернувся довгими
роками страждань.
У бій за наші ниви,
За ясний сміх дитячий,
За юний спів щасливий,
За славний труд гарячий.
Вперед, полки суворі,
Під прапором свободи,
За наші ясні зорі,
За наші тихі води.
У перший день війни солдатам було по 17
років , тобто це були ще діти З кожних 100 дітей цього віку , що пішли на фронт
97 не повернулися назад. 97 із 100 ! Ось вона, війна!
В роки війни діти працювали на заводах і фабриках .
Діти і війна - поняття несумісні. Хлопці
і дівчата, що потрапили на війну, повинні були розлучитися з дитинством назавжди.
В ті часи їм довилось багато чого лихого пережити . Багато дітей втратили своїх
батьків та в один день стали сиротами , багато стали на все життя інвалідами.
У роки другої світової діти виявилися
найбільш незахищеними серед тих, кому довелося жити на окупованій території.
Також
під час війни діти працювали в партизанських загонах.
Внаслідок бойових операцій 1944 року вся
радянська земля була звільнена від ворога . Червона Армія приступила до своєї
великої місії – визволення народів Європи від фашизму .
Здолали врешті ми Берлін.
Розбили ката, що й казати!
Ще вискаляє зуби він,
Та вже за горло міцно взятий.
Іще не стих вогонь боїв,
А
вже на вежі прапор гордий
Солдат радянський мужньо звів
Під грізні пострілів акорди.
Капітуляція. Повна, безумовна,
беззастережна.
-8 травня 1945 року представники
німецького верховного командування підписали в передмісті Берліна акт про
капітуляцію збройних сил фашистської Німеччини. Ворог здався
Переможне завершення Великої Вітчизняної
війни значило крах гітлерівського нового порядку , звільнення поневолених
народів.
-
День 9 травня став Днем Перемоги ,
великим святом всього людства
Ми
пам'ятаємо, якою страшною трагедією для українців була Друга світова війна. Ми
пам'ятаємо, що агресора зупинили спільними зусиллями об'єднані нації. Ми
пам'ятаємо, що той, хто захищає свою землю, завжди перемагає. Ця пам'ять робить
нас сильнішими. Вона — запорука неминучості нашої перемоги сьогодні.
VІІ тиждень
04-08 травня 2020р.
VІ тиждень
04-08 травня 2020р.
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
Українська мова
|
§§46-47впр.440,448
|
Українська література
|
Л.Глібов. Байки "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл".
Стор. 215-222 |
Німецька мова
|
Опрацювати лекичний матеріал стор. 156, 159, 161. Записати слова в словники.
Виконати: впр. 2 (у) стор. 156, впр. 3 (у) стор. 157, Презентація Präteritum впр. 4 (п) стор. 157, впр. 6 (п) стор. 158 |
Російська мова
|
Повт. §§ 38-43, впр. 6,7,9.
|
Література
|
Прочитать рассказ В.Г. Короленко "В дурном обществе"по ссылке "В дурном обществе". Выполнить тест в тетради: https://kupidonia.ru/viktoriny/viktorina-po-rasskazu-korolenko-v-durnom-obschestve
|
Математика
|
Опрацювати параграф 34,завдання 1533,1540 (пис),вивчити правила.
|
Біологія
|
|
Історія
|
§53,54, відповідати на запитаня
Творче завдання
Створіть пант-бук (намальована книга) та
вклейте в зошит. Використовуйте матеріал підручника та
матеріали мережі інтернет з теми "Як жили предки українського народу - слов'яни". Приклад пант-буку залишаю з іншої теми (Крім
того, як робити пант-бук, які ще є варіанти можете «загуглити» в мережі
інтернет).
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Опрацювати п 28 підручника
переглянути відео з теми "Як поводитися під час пожежі" виконати завдання на с 161 письмово |
Інформатика
|
повторити розділ 3 електронного підручника
переглянути відео з теми "Алгоритми" |
Музичне мистецтво
|
Тема: "Концерт . Фантазія" (ІІчастина)
Прочитати , вивчити термін =фантазія=, ознайомитися з біографією композитора Яна Сібеліуса. Слухати: В.А.Моцарт " Фантазія ре мінор " у виконанні оркестру Поля Моріа.
Слухати: Симфонічну поему "Фінляндія" Яна Сібеліуса
Відповідати на питання , які є у рубриці " У світі музики: я досліджую, дію"
Повторити пісню " Скрипаль- цвіркунець"
|
Образотворче мистецтво
|
Тема 27 " Міфологічна тема"
Дивіться презентацію до уроку ЗА ПОСИЛАННЯМ Створіть композицію -силует в стилі грецького вазопису. |
Географія
|
§46-48 ,практическая работа № 7(продолжение , стр.191)
|
VІ тиждень
27-30 квітня 2020 р.
№
|
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
1
|
Українська мова
|
§44 -45, впр. 418,426
|
2
|
Українська література
|
Написати твір на тему "Безсмертя і добро, вічність і краса - основа життя людини на землі" (за виченими творами)
|
3
|
Німецька мова
|
Опрацювати лексичний мтеріал стор. 151, 154.
Виконати: впр. 2 (п) стор. 151, впр. 4 (у) стор. 152, впр. 4 (у) стор. 155. |
4
|
Російська мова
|
Повт. § 38 - 43, впр. 1-3 на стор. 189.
|
5
|
Література
|
Прочитати відомості про Л.С. Петрушевську (стор. 311-312) та її розповідь "Котенок Господа Бога." Відповісти на питання (стор.215-216). Письмовий короткий переказ розповіді.
|
6
|
Історія
|
§48,49,50, відповідати на запитання
Переглянути відео"Виникнення християнства" НАТИСНИ ТУТ
Переглянути відео "3d реконструкція Стародавній Рим"НАТИСНИ ТУТ |
7
|
Математика
|
Опрацювати 34,завдання 1540 (1)пис.,1558 (писм).
|
8
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
опрацювати п 27 ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ТВОЄЇ ОСЕЛІ
Намалювати план евакуації своєї оселі у робочому зошиті |
9
|
Інформатика
|
повторити розділ 3 електронного підручника
ПРОЙТИ ТЕСТ ЗА МИНУЛИЙ ТИЖДЕНЬ!!!! ВИКОНАТИ ПРАКТИЧНУ РОБОТУ ЛАБІРИНТ |
10
|
Біологія
|
Результаты поискаВсе результаты§ 45. Экологические группы и жизненные формы растений§ 46. Растительные сообщества ( выучить ярусность растительного сообщества) стр203. выполнить Практическая работа 3СРАВНЕНИЕ СТРОЕНИЯ МХОВ,ПАПОРОТНИКОВ И ПОКРЫТОСЕМЯННЫХ стр.209. |
11
|
Географія
|
§46-48 , Практическая работа № 7 стр.191
|
12
|
Музичне мистецтво
|
Тема 28-29. "Концерт. Фантазія. Симфонічна поема."
Підручник стор.124-127 прочитати, вивчити термін =концерт=
Слухати: Алессандро Марчело "Концерт ре-мінор для гобою з оркестром"
Д. Бортнянський" Концерт ре-мажор для чембало з оркестром"
Співаємо разом пісню "Скрипалик -цвіркунець" автори: В.Кленц, В.Попович
|
13
|
Образотворче мистецтво
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий