V тиждень
21-24 квітня 2020р.
IV тиждень
21-24 квітня 2020р.
№
|
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
1
|
Українська мова
|
§§42-43, впр.396, с.182(мовний розбір), впр.402.
|
2
|
Українська література
|
Робота над змістом твору "Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9". Відповіді на запитання стор. 210-211.
|
3
|
Німецька мова
|
Опрацювати лексичний матеріал стор. 143, 146, 149 (записати слова в словники)
Виконати: впр. 2 (у) стор. 143, впр. 2 (у) стор. 146, впр. 3 (п) стор. 147. |
4
|
Російська мова
|
§42-43, впр. 276, 281, 282(усно), 284.
|
5
|
Література
|
Прочитать биографию В.П. Астафьева и его рассказ "Конь с розовой гривой."Еще лучше оценить это произведение поможет вам Видео "Конь с розовой гривой," состоящее из 3 частей. Ответьте на вопросы на стр.310. На вопр. 12 - письменно.
|
6 |
Основи здоров’я та фізична культура
|
НА МИНУЛОМУ ТИЖНІ НІХТО НЕ ПРОЙШОВ ТЕСТ!!!
ПРОЙТИ ОБОВ'ЯЗКОВО!!! опрацювати п 26 відповісти на питання с 148 , питання №1 письмово |
7
|
Інформатика
|
|
8-9
|
Мистецтво
|
Музичне мистецтво
Тема"Симфонія. Увертюра" ІІ частина Підручник стор. 122-123, вивчити термін = увертюра= Слухати:Д.Шостакович, "Святкова увертюра" Співати: "Добрий маг" О.Шпак Образотворче мистецтво Тема 25. "Шевченко-художник" Підручник стор.142-146 прочитати, опрацювати. Намалювати ілюстрацію до творів Т.Г.Шевченка. Презентація до теми уроку ЗА ПОСИЛАННЯМ |
10
|
Історія
|
§44,45,46, відповідати на запитання
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1 "Вкажи назву фото" НАТИСНИ ТУТ2. Вправа № 2. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ |
11
| Математика |
Опрацювати параграф 33,знати означення, завдання 1492,1496 (пис),завдання 1519 (2).
|
12
|
Біологія
|
|
13
|
Географія
|
IV тиждень
13-17 квітня 2020 р.
№
|
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
1
|
Українська мова
|
§40-41, впр 379 , 388
|
2
|
Українська література
|
Прочитати біографію Л.Ворониної стор. 194-196.
Робота над повістю "Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9" |
3
|
Німецька мова
|
Опрацювати лексичний матеріал стор. 136, 138, 140.
(Записати слова в словники) Виконати: впр. 2 (у) стор. 136, впр. 2 (у) стор. 138, впр. 5 (у) стор. 141, впр. 7 (п) стор. 142. |
4
|
Російська мова
|
§41, впр. 266, 273. |
5
|
Література
|
Прочитать биографию А.П. Платонова и его рассказ "Юшка." Ответить на вопросы на стр. 299 -300. Из них на вопр. 9,11 - письменно.
|
6
|
Математика
|
Повторити параграфи 31 32,завдання 1438,1442 (пис).
|
7
|
Географія
|
|
8
|
Історія
|
§42,43
Переглянути відео "3d реконструкція Стародавній Рим"НАТИСНИ ТУТ |
9
|
Інформатика
|
Повторити п 3.4.
Виконати практичну роботу №6 на с 119 за допомогою відео |
10
|
Музичне мистецтво
|
Тема 26-27(Ічастина) Симфонія.
Підручник стор. 116-121, прочитати та вивчити термін =симфонія= Опрацювати "Музичну скарбничку". Біографія Й. Гайдна. Слухання: Й.Гайдн "Прощальна симфонія", симфонія №101 "Годинник" Співати пісню О.Шпак "Добрий маг" |
11
|
Образотворче мистецтво
|
Тема 24 Український народний одяг.
Презентація до теми уроку ЗА ПОСИЛАННЯМ Підручник стор. 139-142 прочитати. Створити ескіз сучасного жіночого та чоловічого одягу з елементами народної традиції. |
12
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Опрацювати п 25 підручника
Дати відповіді на питання тесту "Тематичний контроль з теми СОЦІАЛЬНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ" |
13
|
Біологія
|
ІІІ тиждень
06.04-10.04
№
|
Предмет
|
Навчальний матеріал
|
1
|
Українська мова
|
п.38,39.впр.362,372
|
2
|
Українська література
|
Я.Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Характеристика образів Сергія або Митька (на вибір). Скористайтеся памяткою стор. 236.
Виконати завдання за посиланням. |
3
|
Німецька мова
|
Опрацювати лексичний матеріал стор. 122, 124, 126, 128, 130. (Записати слова в словники)
Виконати: впр. 3 (у) стор. 122, впр. 4 (п) стор. 125, впр. 2 (у) стор. 126, впр. 3 (п) стор. 130. |
4
|
Російська мова
|
|
5
|
Література
|
Джек Лондон "Любовь к жизни."После прочтения посмотрите фильм "Любовь к жизни Джека Лондона." Каким вы представляете главного героя? (письменная работа)
|
6
|
Історія
|
|
7
|
Математика
|
Опрацювати параграф 32,повторити параграф 31,номер 1440,1483 письмово.
|
8
|
Біологія
|
§40-41 вивчити основні поняття стр.180. Завдання №1 стор.181 (письмово)
|
9
|
Географія
|
§41-42 ,практична робота №7 стор.166
|
10
|
Інформатика
|
опрацювати п 3.4 підручника, виконати практичну роботу на с 115
Допоможе у виконанні практичної роботи ВІДЕОУРОК |
11
|
Основи здоров’я
|
Опарцювати параграф 24 підручника. Виконати правтичні вправи на с. 137 подивіться мультфільм з прикладом вирішення конфлікту
|
12
|
Музичне мистецтво
|
Тема 25. ІІчастина Сюїта. Підручник стор. 112 - вивчити термін сюїта. Дивіться презентацію за посиланням. Повторити пісню "Веселка" Н.Май.
|
13
|
Образотворче мистецтво
|
Тема 23. Побутовий жанр. Підручник стор. 135-138, прочитати , роздивитись ілюстрації. У альбомах створіть композицію "Козак Мамай". (дивіться посилання) Дивіться презентацію до уроку за посиланням.
|
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ВСЕУКРАЇНСЬКА ОНЛАЙН ШКОЛА
ІІ тиждень
30.03-03.04
ІНФОРМАТИКА
опрацювати п 3.3
Виконайте практичну роботому на с105 з блоку "Працюємо з комп'ютер"
допоможе вам у цьому ВІДЕОУРОК
БІОЛОГІЯ
І.Різноманітність рослин .Водорості( бурі,зелені) вивчити будову та життедіяльність. ІІ. Мохи,особливості будови та життедіяльність.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Прочитати біографію Я.Стельмаха (стор.177-178).
Робота над повістю "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера"( стор.178-193). Відповіді на запитання стор. 194.
Аудіокнига
НІМЕЦЬКА МОВА
Опрацювати лексичний матеріал стор. 116, 118, 120.
Виконати:
вправа 4 (у), стор. 117,
вправа 5 (п), стор. 117,
вправа 3 (у), стор. 120,
вправа 6 (п), стор. 121.
Повторити Perfekt.
Аудіокнига
Опрацювати лексичний матеріал стор. 116, 118, 120.
Музичне мистецтво
Тема 24-25. Рондо (І частина)
Підручник стор. 109-111 . Вивчити термін рондо.
Вивчити пісню " Веселка" Н.Май
Відповісти на питання у рубриці "Я у світі музики; досліджую, дію".
Дивіться презентацію за темою.
Діти , переходьте за посиланнями . Слухайте, співайте і дивіться. Бажаю успіхів!
Образотворче мистецтво
Тема 22 . Сюжетно- тематична картина. побутовий жанр.
Підручник стор. 126-134
Намалювати композицію - спогад у теплому і холодному кольрі.
Посилання. Дивіться презентацію за темою.
МАТЕМАТИКА
Опрацювати Параграф 31,вивчити означення , властивості рівнянь, завдання 1422 (4-6)письмово
УКРАЇНСЬКА МОВА
прочитати параграф 37, виконати письмово вправи 345, 348, на стор.157 вичити схему розбору числівника.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Дивіться презентацію за темою.
Діти , переходьте за посиланнями . Слухайте, співайте і дивіться. Бажаю успіхів!
Образотворче мистецтво
Тема 22 . Сюжетно- тематична картина. побутовий жанр.
Підручник стор. 126-134
Намалювати композицію - спогад у теплому і холодному кольрі.
Посилання. Дивіться презентацію за темою.
Історія
§ 38-40, відповідати на запитання
Виконати письмово завдання:
Використовуючи історичні джерела, визначте роль Александра Македонського в історії. Доведіть конкретними фактами, що він був не тільки блискучим полководцем, звитяжним, рішучим та освіченим володарем, а й жорстоким тираном і марнославним себелюбцем.
На мою думку, Александр Македонський був...
Виконати письмово завдання:
Використовуючи історичні джерела, визначте роль Александра Македонського в історії. Доведіть конкретними фактами, що він був не тільки блискучим полководцем, звитяжним, рішучим та освіченим володарем, а й жорстоким тираном і марнославним себелюбцем.
На мою думку, Александр Македонський був...
МАТЕМАТИКА
Опрацювати Параграф 31,вивчити означення , властивості рівнянь, завдання 1422 (4-6)письмово
УКРАЇНСЬКА МОВА
прочитати параграф 37, виконати письмово вправи 345, 348, на стор.157 вичити схему розбору числівника.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
І тиждень
(12.03-20.03)
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
повторити парграф 23 підручника і дати відповіди на питання тесту
Математика
Підручник § 29-30. Опрацювати Вивчити правила, № 1345-1350 (письмово)
Історія
Музичне мистецтво
Тема 22-23 Соната. Варіації.Опрацювати стор. 101-108.
Вивчити пісню Є. Крилатова та Н.Пляцковської "Шкільний романс"
Слухати: Л.ван Бетховен. Соната №14 (Ічастина)
М.Березовський. Соната до-мажор.
Р.Гринків. Варіації на тему народної пісні " Йшли корови із діброви"
Образотворче мистецтво
Тема 21. Натюрморт у різних видах мистецтва.
Опрацювати стор. 120-123.
Створити натюрморт в одному із видів образотворчого мистецтва (графіка, живопис, скульптура).
Техніка і матеріали на вібір.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Прочитати біографію В.Нестайка (стор.140-141).
Робота над повістю "Тереодори з Васюківки"( стор.142-176).
НІМЕЦЬКА МОВА
Повторити Partizip II Опрацювати лексичний матеріал стор.114,
Виконати: Виконати:
вправа 1(у), вправа 1(у), стор.114
вправа 2 (а,в) письмово, стор 112, вправа 2(п), стор.114.
вправа 5 (у), стор.113
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
Опрацювати §22-23 підручника,
відповісти на питання с 129, с 134
Виконати практичну роботу на с 97.
2. Відповісти письмово на запитання
Українська мова
Опрацювати:
§ 33 впр. 293, 294;
§ 34 впр.303, 308;
§ 35 впр. 317;
§36 впр. 335.
ІНФОРМАТИКА
електронний підручник
1. Опрацювати §3.2 підручникаВиконати практичну роботу на с 97.
2. Відповісти письмово на запитання
1.
Який фрагмент
алгоритму називаеться циклом?
2.
Що таке «тіло циклу»? А лічильник
циклу?
3.
Що таке вкладений цикл?
4.
Які цикли
бувають?
Українська мова
Опрацювати:
§ 33 впр. 293, 294;
§ 34 впр.303, 308;
§ 35 впр. 317;
§36 впр. 335.
Російська мова
Опрацювати:
§ 34, впр. 213;
§ 35, впр. 222;
§36, впр. 231;
§37, впр. 239.
Проверьте свои знания по теме, выполнив тест ИМЯ ЧИСЛИТЕЛЬНОЕ онлайн.
Проверьте свои знания по теме, выполнив тест ИМЯ ЧИСЛИТЕЛЬНОЕ онлайн.
§38, впр .244.
§39, впр. 257.
§40, впр. 261.
§41, впр. 264, 274.
§42-43, впр. 275, 279, 282(усно), 284.
Ребята, если вы сомневаетесь в правописании того или иного слова, обращайтесь к орфографическому словарю здесь.
А это видео поможет вам повторить правила правописания: Как научиться писать грамотно. Удачи вам!
Література
Робота над романом Д. Дефо "Робінзон Крузо".
Тест"Жизнь и приключения Робинзона Крузо"
Прочитати роман Жюля Верна "П'ятнадцятирічний капітан".
Ребята, прочитав книгу, посмотрите фильм "Капитан "Пилигрима"по мотивам этого произведения. Сравните. Ваше мнение о книге и фильме запишите в тетради по литературе.
Ребята, прочитав книгу, посмотрите фильм "Капитан "Пилигрима"по мотивам этого произведения. Сравните. Ваше мнение о книге и фильме запишите в тетради по литературе.
Комментариев нет:
Отправить комментарий