3 клас


Х тиждень
25-29 травня 2020
Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
Тема: План тексту. Письмовий переказ тексту.
Впр. 364, 365.

Тема: Повторення вивченого.
Впр.369 (усно), Впр. 366, 367 (письм.)
Українське літературне читання
Тема: Наталя Забіла. Про півника і курочку. Читання вголос.
Стор. 150-152, відповідати на запитання.
Тема: Ірина Прокопенко. Сонце, сонечко та соняшник.
Стор.152-154. 
Англійська мова
Контроль письма НАТИСНИ ТУТ
Російська  мова
Тема: Изменение глаголов по числам и временам. Не с глаголами.
Упр.358, 360.
Тема: Наречие.

Упр. 365, 366, 368.
Тема: Повторение изученного о частях речи.
Літературне читання
Тема: Белорусская народная сказка Корочка хлеба. Н. Сладков Медовый дождь.
Стр. 172-175, читать и пересказывать.
Чтение вслух. 
Математика
Тема: Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 213х3. Повторення ділення з остачею. Розв'язування задач.
№ 1097, 1099 (усно), 3 1100, 1109 (письм).
Тема: Повторення множення на одноцифрове число.
№ 1113, 1118, 1119.
Тема: Повторення обчислення значень виразів на кілька дій.
№1129, 1142.
Тема: Повторення вивченого.
№1147, 1150
Природознавство
Тема: Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про людину та її організм.
Стор. 168-169.
Тема: Як досліджувати природу влітку.
Стор. 170-171.
Я у світі
Тема: Народні звичаї та свята на Україні. . Народні промисли України.

Стор. 148-158.
Основи здоров’я та фізична культура
Узагальнення і систематизація знань.
Стор. 138.
Інформатика
Узагальнююче повторення
Музичне мистецтво
Перевір свої досягнення
Образотворче мистецтво
Тема: Театральна афіша. Створення афіши для однієї з театральних казок.

Трудове навчання
Тема: Узагальнююче повторення. Ознайомлення з різними видами людської діяльності та професіями людей.


































ІХ тиждень
18-22 травня 2020 р.
Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
Тема: Типи текстів.



Впр. 353, 355 (письм.) вивчити правило на стор. 125.

Тема: Зв'язок між реченнями. Абзац. Розвиток мовлення. Складання за змістом малюнків розповіді.
Абзац тексту.
Впр. 359 скласти текст-розповідь, вивчити правило на стор. 129..
Українське літературне читання
Тема: М. Упеник. Пам'ятник. Д.Ткач. Моя мама.  В. Гринько. Мама.
Стор. 143-145
Тема: Г.Демченко. На полі. А. Малишко Дощ. Перепелиця.П.Тичина А я у гай ходила.
П. Тичина. А я у гай ходила.
Стор.145-149.
Англійська мова
Контроль читання НАТИСНИ ТУТ
Російська  мова
Тема: Глаголы-синонимы, глаголы-антонимы.
Упр. 342, 345.
Тема: Изменение глаголов по временам.
Упр. 346, 347.

Тема: Изменение глаголов по числам.
Упр. 353.

Літературне читання
Тема: Разноцветное лето. Н.Грековв "Летом". С. Маршак "Зеленая страница" По Э. Кузнецовой Сказка о лете и его сыновьях.
Стр. 159- 163, читать и пересказывать.
Тема: Ю.Дмитриеву. Что такое лес.А.Толстой Желтухин.
Стр. 164- 171, пересказывать.

Математика
Тема: Ділення з остачею. Співвідношення між остачею і дільником.
№ 1057, 1061, 1064.
Тема: Перевірка ділення з остачею. Розв'язування нерівностей.
№1067, 1070.
Тема: Ознаки подільності на 2 і на 5 Подвійні нерівності. Розв'язування задач.
№ 1084, 1086.
Тема: Повторення. Ділення з остачею. Розв'язання задач.
Стор.165 №1, 2, 8.
Природознавство
Тема: Про що повідомляють органи чуття?
Стор. 163- 164.

Тема: Як попереджувати захворювання органів чуття? Гігієна органів чуття. Правила здорового способу життя.
Стор. 165-167.

Я у світі
Тема: Ми всі різні. Я  -  член європейської спільноти.
Стор.146-147.
Основи здоров’я та фізична культура
Тема: Вчимося відпочивати. Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння.

Інформатика
Музичне мистецтво

Образотворче мистецтво
Тема: Лялька в театрі. Різновиди ляльок в театрі. Конструювання лялькового персонажу. Виготовлення театральної ляльки.
Як зробити ляльку зі шкарпеток.
Лялька з тенісної кульки.

Трудове навчання
Тема: Виготовлення об'ємних виробів з коробок, упаковок. Виготовлення підставки для ручок і олівців.


















































































































































ДОБРИЙ ДЕНЬ, ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА МОІ ЛЮБІ УЧНІ!

ПРОХАННЯ ОЗНАЙОМИТИСЬ З МАТЕРІАЛАМИ ПРИСВЯЧЕНИМИ ТРАГІЧНИМ ПОДІЯМ ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ГЕНОЦИДОМ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАРОДУ  ТА ВИСВІТЛЕННЮ СУТНОСТІ ТА РОЛІ єС В СУЧАСНОМУ СВІТІ ТА ВІДЗНАЧЕННЮ ДНЯ єВРОПИ.
Україна вшановує День пам'яті жертв геноциду кримсько-татарського народу
18 травня в 1944 році розпочалася депортація кримських татар, сотні тисяч осіб були змушені покинути свої домівки, половина з них померла на цьому шляху.
     Кримські татари є корінним народом Кримського півострова.  Упродовж 1441—1783 років на території  півострова  існувало Кримське ханство, що постало як держава-уламок багатої і могутньої Золотої орди. Жителі ханства, що були переважно тюркомовними, в XIV столітті прийняли іслам.
     Депортація кримських татар (крим. Qırımtatar halqınıñ sürgünligi) — насильницьке виселення кримськотатарського народу з його історичної батьківщини — з Криму, здійснене упродовж 18-21 травня 1944 року, а прибуття останніх вагонів 4 червня 1944; один із злочинів радянського тоталітарного режиму. Етнічну чистку здійснено відомством держбезпеки СРСР за наказом Йосипа Сталіна і постановою Державного комітету оборони СРСР від 11 травня 1944 року.
     18 травня 1944 — день початку депортації, коли жінок, дітей, інвалідів війни та людей похилого віку зігнали до товарних вагонів, та ущент заповнивши їх переселенцями, відправили за кілька тисяч кілометрів від рідної домівки, — нині є днем трауру в історії кримськотатарського народу. Сталін прагнув знищити всі сліди присутності кримських татар і в наступних переписах населення заборонив будь-які згадки про кримських татар .
     Україна  18 травня, вшановує День боротьби за права кримськотатарського народу та пам'ять жертв геноциду кримськотатарського народу.
    Примусове переселення кримських татар розпочалося 18 травня 1944 року о 3 годині ранку і тривало до початку червня (перша і найбільша хвиля закінчилася 20 травня).
    Кримським татарам висували претензії у начебто масовій зраді та масовому колабораціонізмі за часів окупації Криму гітлерівськими військами.
     За офіційними даними (так звані числа Лаврентія Берії), було депортовано 183 144 тис. кримських татар; за татарськими джерелами – 228 500, з яких упродовж перших шести місяців померло близько 110 тис. осіб.
     Людям на збори давали від декількох хвилин до півгодини, з собою дозволяли взяти особисті речі, провізію, посуд та побутовий інвентар. Зрозуміло, що більшість майна залишилася, її конфіскувала держава.
     Переважну частину депортованих було доправлено на спецпоселення до Узбекистану, частину – до ГУЛАГу, а ще частину – для поповнення спецконтингенту для Московського вугільного басейну.
     Після переведення Криму до складу УРСР (1954) у 1956 році було видано указ (неопублікований) про реабілітацію кримських татар, але практично без права повернення на батьківщину до Криму..
     З 1989 року почалось масове повернення кримських татар до батьківщини, при цьому радянська влада ніяк не допомагала їхньому поверненню, не давала компенсацій за землі, які вони втратили. . Однак і тоді вони зазнавали репресій.
     Таким чином, депортація кримськотатарського народу є проявом злочинної сутності національної політики сталінізму й переконливим їй обвинувальним актом. Тому 11 грудня 2005 р. 4-та сесія четвертого Курултаю кримськотатар-ського народу визнала депортацію 18 травня 1944 р. й наступні десятиріччя насильницького утримання кримських татар у місцях вигнання актом геноциду корінного народу Криму.









   День Європи



День Європи – це символ започаткування нової успішної моделі мирної співпраці між державами, що ґрунтується на спільних цінностях та інтересах.
Рішення щодо відзначення 9 травня Дня Європи в Європейському Союзі було прийнято у 1985 році на Саміті Ради ЄС у Мілані. До 1997 року це свято мало переважно культурно-мистецьку спрямованість та носило обмежений характер.
У 1997-1998 роках до святкування Дня Європи залучилися держави-кандидати на вступ до ЄС. У цих країнах святкування набуло певного політичного забарвлення і було спрямоване на формування громадської думки стосовно підтримки вступу до Євросоюзу. Проводилися регіональні конференції та круглі столи; публічні дебати, виступи на телебаченні та радіо громадських діячів; широка інформаційно-роз’яснювальна кампанія; культурно-розважальні програми та спортивні змагання тощо.
Основна ідея – кожний мешканець континенту, незалежно від своєї національної належності і громадянства, має відчути себе вільним у "Європейському домі".
Україна – єдина держава не член ЄС, в якій на державному рівні відзначається День Європи (цей день святкують також у країнах-кандидатах – Македонії і Туреччині).
Вже тринадцять років поспіль в Україні і на Кіровоградщині зокрема, відповідно до Указу Президента України від 19 квітня 2003 року №339/2003 "Про День Європи" у 3-тю суботу травня відзначається День Європи.
Відзначення Дня Європи в Україні - це важливий крок у зміцненні самоідентифікації України як європейської держави, причетної до традицій і цінностей Європи.
З 2003 року в третю суботу травня в Україні відзначається День Європи відповідно до Указу Президента № 339/2003 від 19 квітня 2003 року.
Відправною точкою на шляху до встановлення Дня Європи вважається Декларація Шумана.
9 травня 1950 року в Парижі міністр закордонних справ Франції Робер Шуман закликав Францію, Німеччину та інші європейські країни об’єднати їхні вугільну та сталеливарну галузі промисловості (основи нарощування військової техніки) та віддати їх в управління нової наднаціональної структури. Це стало «наріжним каменем Європейської федерації». Завдяки об’єднанню економічних зусиль і розподілу досягнутих результатів європейські країни уникнули накопичення військової могутності одна проти одної, що і забезпечило мир в Європі.
Три з половиною десятиліття тому на Міланському саміті 1985 лідери ЄС вирішили увічнити день проголошення Декларації Шумана та постановили щорічно відзначати «День Європи».
У День Європи жителі України відзначають день спільних цінностей, спільної історії всіх націй континенту.
До речі. У 1887 році в Закарпатті (яке тоді перебувало у складі Австро-Угорщини) у Верхнетісянській улоговині на правому березі Тиси було встановлено двометровий геодезичний знак, що позначає географічний центр Європи.
Координати цього географічного центру Європи: 47 ° 563" північної широти і 24 ° 1130" східної довготи.
В 2020 році День Європи в Україні припадає на 16 травня.
День Європи відзначають протягом 2 днів - суботи та неділі - у треті вихідні у травні. Це час для багатьох українців відзначати свою єдність з рештою Європи. У ці дні проходить багато культурних заходів в різних містах України. У рамках свята влаштовуються фестивалі, що демонструють різноманіття європейської кухні, концерти за участі музикантів з Європи. 
Традиційно урочиста церемонія відкриття Дня Європи проходить у Києві. На Хрещатику облаштовується так зване «Європейське містечко» за сприяння Представництва ЄС в Україні та посольств держав-членів ЄС.
Таке містечко складається з павільйонів, що представляють Україну, кожну державу-члена ЄС, Європейську Комісію та міжнародні організації. У павільйонах презентується географія, культура, історія найбільших міст держав-членів ЄС, організовуються публічні дебати з послами та представниками української влади, проводяться вікторини з європейської тематики та мовні курси, облаштовуються «куточки національних страв». 
Традиційно протягом офіційного відкриття святкування Дня Європи, відбуваються зустрічі послів держав-членів ЄС із представниками органів місцевої влади, студентами та викладачами місцевих університетів, представників неурядових та громадських організацій, засобів масової інформації.

  
Дякую! Бажаю міцного здоров'я та успіхів.
З повагою ваша вчителька.



VІІІ тиждень
12-15 травня 2020 р.

Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
Тема: Текст. Структура тексту. Складання тексту за поданим зачином, основною частиною, кінцівкою.
Впр. 348, 350, вивчити правило на стор. 122, 123.
Текст. Складання тексту. 
Українське літературне читання
Тема: С.Алексєєв Плавуча батарея.
Стор. 141-142, дібрати заголовки до кожної частини тексту.
Англійська мова
Listening (Аудіювання)


Російська  мова
Тема: Глагол. Связь глаголов в предложении с именем существительным.

Что такое глагол?

Упр. 332 (устно) упр. 333, 334 (письм.), выучить правило на стр. 158.
Тема: Глаголы, близкие и противоположные по значению.

Упр. 338, 339 (письм.)
Літературне читання
Тема: Б. Заходер Серая звёздочка.
https://www.youtube.com/watch?v=G2goMSBjBM8 Б Заходер Серая звёздочка.
Стр. 152-158, читать и пересказывать.
Математика
Тема: Частини. Позначення частин числа цифрами. Складанняі розв'язування задачі за коротким записом. Визначення часу за годинником. Розв'язування задач на час. Розв'язуваня рівнянь.
№1007, 1016  (усно) № 1009, 1011, 1020 (письмово)

Тема: Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробування. Знаходження числа за його частиною.
№ 1039,  1044 (письмово)
Тема: Ділення з остачею (ознайомлення). Розв'язування задач.
№ 1046, 1047 (усно). №1048, 1050 (письмово)






\

Природознавство
Тема: Яке значення має кровообіг? Кровоносна система.
Стор. 157-159
Сердце и сосуды
Круги кровообращения

Тема: Яке значення має шкіра? Гігієна шкіри.
Стор. 160-162.

Я у світі
Тема: Україна - європейська держава. Європейський Союз - співтовариство народів Європи.

Україна - частина Європи.

Як влаштований Європейський Союз?


Стор. 142-145
Основи здоров’я та фізична культура
Тема: Організовуючі вправи. Силова розминка. Вправи ранкової гімнастики.Метання малого м'яча.
Силова розминка

Інформатика
Музичне мистецтво
Тема 29. "Варіаційна форма в музиці"
   Відеоурок до теми.
                                           
Образотворче мистецтво
Тема: Театральний костюм. Створення ескізу театрального костюма до вистави за казкою.

Трудове навчання
Тема: Виготовлення об'ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об'ємних деталей. Виготовлення іграшок на основі ціліндра або конуса.




















































































































































































































ДОБРИЙ ДЕНЬ, ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА МОІ ЛЮБІ УЧНІ!

ПРОХАННЯ ОЗНАЙОМИТИСЬ З ТЕКСТОМ БЕСІДи, присвяченій 75 – річниці великої Перемоги
       «Про минуле серце пам’ять зберігає»

       22 червня 1941 року мирне життя нашого народу було порушено віроломним нападом фашистської Німеччини. І щоб не опинитися у фашистському рабстві, заради порятунку Батьківщини народ вступив у смертельний бій з жорстоким, підступним і нещадним ворогом.
     Мільйонам людей назавжди врізався в пам’яті перший день Великої Вітчизняної війни. Чорною тінню фашистської навали, димом пожеж, смертю і руїнами звалився він на Батьківщину. І враз неділя 22 червня 1941 року, мирний день відпочинку обернувся довгими роками страждань і горя.
     41 рік – найважчий. Попіл на місці сіл та міст, чорні руїни там, де зовсім недавно вирувало щасливе життя.  41 рік – рік небаченої людської мужності, безприкладна повість людської стійкості до останнього патрону, до останнього подиху. А скільки було боїв за час війни.
                                          Подивіться фільм "Дорогами мужності"
     Діти і війна – поняття несумісні. Хлопці і дівчата, що потрапили на війну, повинні були розлучитися з дитинством назавжди. Солдатам було по 17 років, тобто вони були ще діти.
     Багато дітей втратили своїх батьків та в одну мить стали сиротами, багато стали на все життя інвалідами. В роки війни діти працювали на заводах і фабриках, в партизанських загонах.
     І ось вже  внаслідок бойових операцій вся радянська земля була звільнена від ворога.
                               Здолали врешті ми Берлін
                                Розбили ката, що й казати.
                                Ще вискаляє зуби він,
                                Та вже за горло міцно взятий.
     8 травня 1945 року був підписан акт про капітуляцію збройних сил фашистської Німеччини. Ворог здався. Перемога.
       Для України ціна тієї перемоги жахлива: мільйони людських життів, зруйнована економіка. Кожен другий воїн поліг у боях, кожен другий з тих, хто залишився у живих, був поранений.
1418  днів і ночей тривала війна, 50 000 000 – загиблих,  75 -  років Перемоги у Великій Вітчизняній війні

     Це світле і скорботне свято живе і буде жити в пам’яті народу. Саме цей день ознаменував переможне завершення Великої Вітчизняної війни. Дорогою ціною дісталася людству ця перемога. Чи не найбільше втрат зазнала Україна. Під час її окупації гітлерівці закатували більше 5 мільйонів мирних громадян. Ще 3 мільйони загинули на фронтах війни, близько 2,5 мільйонів юнаків і дівчат було примусово вивезено на каторжні роботи до Німеччини. І все ж народ вистояв, підняв Україну з попелу і руїн, повернув їй життєдайну силу.

     Як бачите, пам’ять живе і в книжках, і в піснях, і в листах… Ви, діти, наймолодші сини і дочки нашої Вітчизни. Майбутнє України у ваших руках.. Всім, хто поліг у боях, вічна пам’ять! Низький уклін визволителям, які принесли нам таку довгоочікувану весну 45-го, весну Свободи, Життя і Щастя!
     Пам’ять про співвітчизників, які віддали життя в ім’я свого народу, справіку в Україні вшановувались як святиня і вписувались в історію різними символами: пам’ятниками, обелісками, меморіалами, монументами, піснями. Одним з таких символів є друковані та рукописні видання, де поїменно представлені всі загиблі.
Юний друже! Якщо поруч з тобою живе ветеран Великої Вітчизняної війни обов’язково привітай його з святом Перемоги,  і надалі  також не обділяй його своєю увагою.  Адже саме ці люди відстояли нашу з вами свободу і захистили нашу землю від фашистської навали.
                                  Встеляйте квітами дороги,
                                     Дзвінкі заспівуйте пісні:
                                     Сьогодні свято Перемоги,
                                     Найкраще свято навесні!
Марія Познанська 






VІІ тиждень
04-08 травня


Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
Тема: Головні та другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні.
Впр. 325, 328 (письм)
Тема: Складне речення. Повторення вивченого.
Впр. 330 (усно), 336, 342 (письм), вивчити правило на стор. 117, 118.

2
Українське літературне читання
В. Скуратівський "Два кольори" Д.Павличко "Два кольори"
Стор. 137-138
Прослухай пісню "Два кольори"
Тема: М. Романіка "Як хліб ходить"
Стор. 139-141, читати і переказувати.
3
Англійська мова
РЗ впр.3 с.101; впр.1,2,3 с.102-103
4
Російська  мова
Тема: Имена прилагательные близкие и противопоожные по значению.
https://www.youtube.com/watch?v=HHKmFM3IrNE
Упр.307, 308 (письм)
Тема: Изменение имен существительных по родам и числам.
Упр.310, 312, 313 (письм), выучить правило на стор.149, 150, 151.
Тема: Имя числительное.
Упр. 324 (письм).
Имя числительное. (Смотри видео)
5
Літературне читання
Тема: Е. Алябьева. Бедный заяц. Путешествуем по материкам земли.
стр. 142-145 читать и пересказывать.
Тема: Мы все разные. В.Сухомлинский О жаворонке, который в окошко улетел. М. Микулина. Какое счастье видеть.
стр.146-151.
6
Математика
Тема: Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач двома способами.

№986, 987, 993,
Тема: Розв'язування рівнянь з двома діями. Обчислення  периметра прямокутника .

№ 997, 998, 1000.
7
Природознавство
Тема: З чого складається травна система? Що корисно їсти? Правила корисного харчування.
Стор. 149-154
Что и зачем мы едим?

Тема: Що потрібно для дихання? Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання.

Стор. 155-156 відповідати на запитання.

8
Я у світі
Тема: Правопорушення. Моделювання правомірних способів поведінки
Стор. 139-141, виконати завдання на стор. 141.

9
Основи здоров’я та фізична культура
Тема: Уява і здоров'я. Творчі здібності дитини.
Стор. 130-133.

10
Інформатика
11
Музичне мистецтво
 Тема : " Форма  рондо в музиці"
Дивіться презентацію до уроку ЗА ПОСИЛАННЯМ 
Слухати : В.А.Моцарт " Турецьке рондо"
12
Образотворче мистецтво
Тема: Магія бутофорії. Виготовлення маски до вистави.
Маска "Зайчик"
13
Трудове навчання
Тема: Виготовлення об'ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об'ємних деталей. Виготовлення іграшок на основі ціліндра або конуса.


















































































































VІ тиждень
27-30 квітня 2020 р.

Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
Тема: Звертання. Розділові знаки при звертанні.
Впр.313, 315 (письм)., вивчити правило на стор.110.
https://www.youtube.com/watch?v=Y0f_rJgmtmg

Тема: Головні та другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні.
Впр. 317, 323 (письм).

2
Українське літературне читання
Тема: Як вірш став піснею О.Хорошковська. Чом, чом, чом земле моя..
https://www.youtube.com/watch?v=oEB6dn0ooVs
Стор. 134-136, вивчити напам'ять.

Тема: В. Скуратівський Одвічні символи
Стор.136-137 виразно читати і переказувати.
3
Англійська мова
РЗ впр.1,2,3,4 с.99; впр.1(а,б) с.100
4
Російська  мова
Тема: Изменение имён существительных по вопросам.
Упр. 288 (устно), 290, 294 (письм).
https://www.youtube.com/watch?v=5bpmZnHKWR4

Тема: Имя прилагательное. Связь имён прилагательных с именами существительными.
Упр.298, 303 (письм)
https://www.youtube.com/watch?v=6dCpI6KUZZQ
5
Літературне читання
Тема: Клуб любознательных. М. Ильин. Чем и как ели в старину. Отчего сыр долго не портится. Из истории создания телефона.
Стр. 134- 142 читать и отвечать на вопросы.
6
Математика
Тема: Ділення виду 64:16 шляхом випробування. Розв'язування складених задач на три дії. Периметр прямокутника.

https://www.youtube.com/watch?v=89xQD572UXY&list=TLPQMjYwNDIwMjAp6kuwclc84A&index=1
№ 944,  948 (письм)

Тема: Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розв'язування задач.
https://www.youtube.com/watch?v=semfcrjoycQ
№961, 964 ( письм), вивчити правило на стор. 146.

Тема: Зміна частки при зміні діленого або дільника  у кілька разів. Розв'язування задач.
https://www.youtube.com/watch?v=aOfZzOEgSms
https://www.youtube.com/watch?v=IiFM16B2G6M
№ 971, 979, 984 (письм), вивчити правило на стор.147, 148.
7
Природознавство
Тема: Як працює наш організм? Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система.
Стор.142-146
Тема: Для чого потрібні скелет і м'язи? Опорно-рухова система.
Стор. 147-148.
https://www.youtube.com/watch?v=-bRAtxV3gdM
https://www.youtube.com/watch?v=gkEKEISgzJw

8
Я у світі
Тема: Будь який вчинок має свої наслідки. Розв'язання прогностичних задач "Що буде, якщо...."
Стор. 135-139, розв'язати вчинки дітей на стор.137.

9
Основи здоров’я та фізична культура
Тема: Розвиток пам'яті та уваги.
стор.128-129 ознайомитися з іграми.

10
Інформатика
11
Музичне мистецтво
Тема"Тричастинна форма музики " (продовження)
  Слухати :М.Лисенко "Експромт ля-мінор"

Співаємо разом  пісню  "Крашанка" В.Кукоби



12
Образотворче мистецтво
Тема: Художник у театрі. Створення декорації до театральної вистави (гуаш або акварельні фарби).
http://v-news.com.ua/yak-stvoryuyutsya-teatralni-kostyumy-ta-dekoratsiyi/
13
Трудове навчання
Тема: Одяг і взуття. Оздоблення одягу гудзиками. Послідовність оздоблення виробів гудзиками. Пришивання гудзиків з чотирма отворами.






























V тиждень
21-24 квітня 2020р.
Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
Тема: Текст. Речення. Види речень за метою висловлювання. Розділові знаки в кінці речень.
Впр. 299, 300 (письмово), вивчити правило на стор. 104.
https://www.youtube.com/watch?v=v_vnzQPhVTg
2
Українське літературне читання
Тема: Олександр Олесь Ярослав Мудрий. За Михайлом  Сабошпицьким Про Запорожців.
стор. 131-134, читати і переказувати.
3
Англійська мова
РЗ впр.1,2(а) с.94;

4
Російська  мова
Тема: Различение рода имен существительных которые заканчиваются на шипящий.

Упр. 281, 282 (письм.), выучить правило на стр. 136.
Тема: Изменение имён существительных по числам.
Упр. 284 (письм.), выучить правил на стр.138.
5
Літературне читання
Тема: М.Пришвин. Ёж проснулся. Э. Шим. Звонкий спор.
стр. 129-133, читать и пересказывать.
Тема: Итог по теме. Внеклассное чтение.
Весна-красавица. Читать стр.87-93 (книга Внеклассное чтение 3 класс), выполнить задания к разделу на стр.93.
6
Математика
Тема: Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Знаходження частини числа.
№911, 912 (письм.)
Тема: Перевірка ділення множенням. Розв'язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків.
№918, 924, 919 (письм.)
Тема: Ділення виду 360:3. Розв'язування задач.
№934 (усно), №936, 937, 941 (письмово).

7
Природознавство
Тема: Червона книга України.
Тема: Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади. Заповідні теріторії краю.
стор.135-138.

8
Я у світі
Тема: Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини.. Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини.
стор. 132-135

9
Основи здоров’я та фізична культура
Тема: Організовуючі вправи. Вправи на координацію рухів. 



10
Інформатика

11
Музичне мистецтво
Тема 26. Тричастинна форма музики.
 Дивіться  відеоурок до  теми .

12
Образотворче мистецтво
Тема: Світ казок в ілюстраціях. Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Виконання ілюстрації до української народної казки (гуаш або акварельні фарби)

13
Трудове навчання
Тема: Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Серверування столу до обіду. Практична робота: серверувати стіл до обіду.







































Добрый день! Дорогие мои третьеклассники, прошу вас ознакомиться с текстом бесед «Предотвращение пожаров на открытых территориях» и «Правила пожарной безопасности во время празднования Пасхи»
Беседа №1: «Предотвращение пожаров на открытых территориях»
Еще не успеет растаять снег, а на солнцепеке и сухих местах уже высыхают прошлогодняя трава, листья, хвоя, мхи. Все это очень легко загорается! Весна незаметно переходит в лето. Становится суше. В это время в лесах часто возникают пожары. Страшен пожар в лесу, посадках. Гибнут растения, звери, птицы…
Долгие годы растёт на пожарищах новый лес. Часто лесные пожары возникают по вине людей. Дети и взрослые разводят костры в лесу и забывают их потушить или тушат небрежно, не полностью. искры от непогашенных костров, раздуваемые ветром, разносятся на большие расстояния. и вызывают новые пожары.
Пожары возникают от неосторожного обращения человека с огнём
  • Дети не должны разводить костер одни, без взрослых.
  • Рядом с костром не должно быть предметов, которые могут загореться.
  • Нельзя разводить костер под деревьями.
  • Перед разжиганием костра надо приготовить топливо.
  • Костер лучше разводить на старом кострище. Если его нет, то лопатой надо снять дерн и разводить костер в образовавшейся яме.
  • Нельзя разводить костер зажигалкой.
  • Обязательно наблюдайте за горящим костром.
  • Уходя, надо погасить костер: залить водой или засыпать землей.

А вот теперь вас ждет кроссворд 7:

По горизонтали:
2. Наука о лесных пожарах.
3. Травма, которую может получить человек при небрежном обращении с огнем.
4. Материал, который на солнечном месте фокусирует лучи как зажигательная линза
По вертикали:
1. Место, где ранее уже разводился и тушился костер.
2. Стихийное распространение огня, вышедшее из под контроля человека
5. Время года, когда наиболее часто возникают лесные пожары.
Я предлагаю вам подумать и нарисовать дома рисунок, призыв – который можно было бы разместить при входе в лес, у тропинок, местах отдыха в лесу.
Берегите природу!  Это наше с вами богатство!
ОТВЕТЫ : 
1-Кострище  2-Пирология, пожар , 3-Ожог  4-Стекло  5-Лето 

Беседа №2: «Правила пожарной безопасности во время празднования Пасхи»

Правила пожарной безопасности во время празднования Пасхи
Основной причиной возникновения пожаров является человеческая неосторожность. Наибольшую опасность создают сами люди и неосторожность в их поступках. Во время освящения пасхи и празднования Воскресения Христова:
-​ позаботьтесь о том, чтоб зажженная свеча не касалась полиэтилена или другого обворачивающего средства;
-​ будьте осторожны с огнем, чтоб избежать травмирования людей и пожарной ситуации;
-​ готовя праздничные блюда, не забывайте о правилах безопасности при эксплуатации печей, газовых и электрических приборов, в любом случае не оставляйте их включенными без присмотра.
-​  не оставляйте детей наедине, особенно, когда в доме накалена печь, горит газ или свеча;
-​ во время отдыха на природе не оставляйте горящие костры, тушите окурки от сигарет, дыбы избежать пожара.

 Хочеться ще раз нагадати основні вимоги правил пожежної безпеки під час святкування Великодня:
— готуючи святкові Встановлюючи свічки і лампадки вдома, подбайте, щоб поруч з ними страви, дотримуйтесь правил пожежної безпеки при використовуванні печей, газових та електричних приладів;
— під час освячення паски подбайте про те, щоб запалена свічка не торкалася поліетилену або плетеного великоднього кошика;
— підв’язуйте міцно хустину та збирайте волосся, аби на нього не потрапив вогонь свічки при нахилі голови;
— під свічкою тримайте шматок паперу чи тканини, аби через гарячий віск ви не смикнули рукою та не впустили свічку на одяг;
— не підпускайте малолітніх дітей до відкритого вогню, навіть якщо це маленький вогонь священної свічки.
— не залишайте без нагляду запалені свічки, відкритий вогонь, кадильне вугілля;
— ні в якому разі не перекривайте шляхи евакуації;
— не використовуйте для прикрас легкозаймисті матеріали.











IV тиждень 
13-17 квітня 2020 р

Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
Тема: Написання слів типу серце, сонце, чесний.
Впр. 289, 291 (письм.), вивчити правило на стор. 100.


Тема: Відсутність подвоєння в словах типу клас, група, колектив.
Впр. 295, 298 (письм.), вивчити правило на стор. 102,103.
2
Українське літературне читання
Тема: Край, у якому ти живеш. Василь Латанський. Україна.О.Хорошковська. Наша Батьківщина.
Стор. 128-129, читати і переказувати, вірш "Україна" вивчити напам'ять.
Тема: П. Чубинський. Державний Гімн України. П.Дубів. Прапор України.О.Лупій. Дорожчої нема.


Стор.130-131, виразно читати.
3
Англійська мова
РЗ впр. 1,2,3 стор 86; впр 1, 2  стор 92-93
(На допомогу використовуйте таблицю неправильних дієслів "Irregular Verbs")
4
Російська мова
Тема: Общее понятие об имени существительном.Собственные имена существительные.
Упр. 264, 270 (письм.)
Тема: Род имён существительных. Упр. 277, 278 (письм.), выучить правило.




Літературне читання
Тема: К.Ушинский. Пчелки на разведках.А. Богдарин. Мамин праздник.


стр.123-126, читать и отвечать на вопросы.

Тема: В. Бианки. Голубые лягушки.


стр. 127-129 читать и отвечать на вопросы.
5
Математика
Тема: Ділення суми на число.


№ 879 (устно), №882, 886 (письм.)
Тема: Ділення виду 39:3, 72:6.




№ 888, 899 (устно), №889, 895, 904 (письм.)
6
Природознавство
Тема: Як охороняти зникаючі тварини?
Тема:  Як охороняти зникаючих тварин?


Стор. 130-134, отвечать на вопросы.
7
Я у світі
Тема: Правила життя в суспільстві. Права і обов'язки громадян. Читати у підручнику стор. 124-127.



8
Інформатика
9
Музичне мистецтво
 Тема 25 Двочастинна форма музики.
Дивіться презентацію до уроку 
  Е.Гріг "Пісня Сольвейг" слухання.

 Співайте французьку народну пісню "Пастушок"

 А зараз КАРАОКЕ


                                        
10
Образотворче мистецтво
Тема: Краса побуту. Ліплення фігурки, що стане частиною скульптурної композиції на побутову тематику. Ліплення мишеня.

11
Основи здоров’я та фізична культура
Тема: Учись вчитися. Розвиток пам'яті та уваги. Вправи для тренування зорової та слухової пам'яті і концентрації уваги.
Стор. 124-129

Тема: Комплекс загальнорозвивальних впав зі скакалкою. Вправи для розвитку швидкості.
https://www.youtube.com/watch?v=jH_KrIyQ31M
12
Трудове навчання
Тема: Декорування виробів. Декорування писанок. Практична робота: декорування писанок (різні способи).

Комментариев нет:

Отправить комментарий