Х тиждень
25-29 травня 2020
ІХ тиждень
25-29 травня 2020
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
Українська мова
|
Тема: План тексту. Письмовий переказ тексту.
Впр. 364, 365. Тема: Повторення вивченого. Впр.369 (усно), Впр. 366, 367 (письм.) |
Українське літературне читання
|
Тема: Наталя Забіла. Про півника і курочку. Читання вголос.
Стор. 150-152, відповідати на запитання. Тема: Ірина Прокопенко. Сонце, сонечко та соняшник. Стор.152-154. |
Англійська мова
|
Контроль письма НАТИСНИ ТУТ
|
Російська мова
|
Тема: Изменение глаголов по числам и временам. Не с глаголами.
Упр.358, 360. Тема: Наречие. Упр. 365, 366, 368. Тема: Повторение изученного о частях речи. |
Літературне читання
|
Тема: Белорусская народная сказка Корочка хлеба. Н. Сладков Медовый дождь.
Стр. 172-175, читать и пересказывать. Чтение вслух. |
Математика
|
Тема: Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 213х3. Повторення ділення з остачею. Розв'язування задач.
№ 1097, 1099 (усно), 3 1100, 1109 (письм). Тема: Повторення множення на одноцифрове число. № 1113, 1118, 1119. Тема: Повторення обчислення значень виразів на кілька дій. №1129, 1142. Тема: Повторення вивченого. №1147, 1150 |
Природознавство
|
Тема: Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про людину та її організм.
Стор. 168-169. Тема: Як досліджувати природу влітку. Стор. 170-171. |
Я у світі
|
Тема: Народні звичаї та свята на Україні. . Народні промисли України.
Стор. 148-158. |
Основи здоров’я та фізична культура
|
Узагальнення і систематизація знань.
Стор. 138. |
Інформатика
|
Узагальнююче повторення
|
Музичне мистецтво
|
Перевір свої досягнення
|
Образотворче мистецтво
|
Тема: Театральна афіша. Створення афіши для однієї з театральних казок.
|
Трудове навчання
|
Тема: Узагальнююче повторення. Ознайомлення з різними видами людської діяльності та професіями людей.
|
18-22 травня 2020 р.
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
Українська мова
|
Тема: Типи текстів.
Впр. 353, 355 (письм.) вивчити правило на стор. 125. Тема: Зв'язок між реченнями. Абзац. Розвиток мовлення. Складання за змістом малюнків розповіді. Абзац тексту. Впр. 359 скласти текст-розповідь, вивчити правило на стор. 129.. |
Українське літературне читання
|
Тема: М. Упеник. Пам'ятник. Д.Ткач. Моя мама. В. Гринько. Мама.
Стор. 143-145 Тема: Г.Демченко. На полі. А. Малишко Дощ. Перепелиця.П.Тичина А я у гай ходила. П. Тичина. А я у гай ходила. Стор.145-149. |
Англійська мова
|
Контроль читання НАТИСНИ ТУТ
|
Російська мова
|
Тема: Глаголы-синонимы, глаголы-антонимы.
Упр. 342, 345. Тема: Изменение глаголов по временам. Упр. 346, 347. Тема: Изменение глаголов по числам. Упр. 353. |
Літературне читання
|
Тема: Разноцветное лето. Н.Грековв "Летом". С. Маршак "Зеленая страница" По Э. Кузнецовой Сказка о лете и его сыновьях.
Стр. 159- 163, читать и пересказывать. Тема: Ю.Дмитриеву. Что такое лес.А.Толстой Желтухин.
Стр. 164- 171, пересказывать.
|
Математика
|
Тема: Ділення з остачею. Співвідношення між остачею і дільником.
№ 1057, 1061, 1064. Тема: Перевірка ділення з остачею. Розв'язування нерівностей. №1067, 1070. Тема: Ознаки подільності на 2 і на 5 Подвійні нерівності. Розв'язування задач. № 1084, 1086. Тема: Повторення. Ділення з остачею. Розв'язання задач. Стор.165 №1, 2, 8. |
Природознавство
|
Тема: Про що повідомляють органи чуття?
Стор. 163- 164. Тема: Як попереджувати захворювання органів чуття? Гігієна органів чуття. Правила здорового способу життя. Стор. 165-167. |
Я у світі
|
Тема: Ми всі різні. Я - член європейської спільноти.
Стор.146-147. |
Основи здоров’я та фізична культура
|
Тема: Вчимося відпочивати. Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння.
|
Інформатика
|
|
Музичне мистецтво
|
|
Образотворче мистецтво
|
Тема: Лялька в театрі. Різновиди ляльок в театрі. Конструювання лялькового персонажу. Виготовлення театральної ляльки.
Як зробити ляльку зі шкарпеток. Лялька з тенісної кульки. |
Трудове навчання
|
Тема: Виготовлення об'ємних виробів з коробок, упаковок. Виготовлення підставки для ручок і олівців.
|
ДОБРИЙ ДЕНЬ, ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА МОІ ЛЮБІ УЧНІ!
ПРОХАННЯ ОЗНАЙОМИТИСЬ З МАТЕРІАЛАМИ ПРИСВЯЧЕНИМИ ТРАГІЧНИМ ПОДІЯМ ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ
ГЕНОЦИДОМ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАРОДУ ТА ВИСВІТЛЕННЮ СУТНОСТІ ТА РОЛІ
єС В СУЧАСНОМУ СВІТІ ТА ВІДЗНАЧЕННЮ ДНЯ єВРОПИ.
Україна вшановує День пам'яті жертв геноциду
кримсько-татарського народу
18 травня в 1944 році
розпочалася депортація кримських татар, сотні тисяч осіб були змушені покинути
свої домівки, половина з них померла на цьому шляху.
Кримські
татари є корінним народом Кримського півострова. Упродовж 1441—1783 років на
території півострова існувало Кримське
ханство, що постало як держава-уламок багатої і могутньої Золотої орди. Жителі ханства, що були переважно тюркомовними, в XIV столітті прийняли іслам.
Депортація кримських татар (крим. Qırımtatar halqınıñ sürgünligi) — насильницьке виселення кримськотатарського
народу з його історичної батьківщини — з Криму, здійснене упродовж 18-21 травня 1944 року, а прибуття останніх вагонів 4 червня 1944; один
із злочинів радянського тоталітарного режиму. Етнічну
чистку здійснено відомством
держбезпеки СРСР за наказом Йосипа
Сталіна і постановою Державного
комітету оборони СРСР від 11 травня
1944 року.
18 травня 1944 — день початку депортації, коли жінок, дітей, інвалідів
війни та людей похилого віку зігнали до товарних вагонів, та ущент заповнивши
їх переселенцями, відправили за кілька тисяч кілометрів від рідної
домівки, — нині є днем трауру в історії кримськотатарського народу. Сталін
прагнув знищити всі сліди присутності кримських татар і в наступних переписах
населення заборонив будь-які згадки
про кримських татар .
Україна 18 травня, вшановує День
боротьби за права кримськотатарського народу та пам'ять жертв геноциду
кримськотатарського народу.
Примусове переселення кримських татар розпочалося 18 травня 1944 року о
3 годині ранку і тривало до початку червня (перша і найбільша хвиля закінчилася
20 травня).
Кримським татарам висували претензії у начебто масовій зраді та масовому
колабораціонізмі за часів окупації Криму гітлерівськими військами.
За офіційними даними (так звані числа Лаврентія Берії), було депортовано
183 144 тис. кримських татар; за татарськими джерелами – 228 500, з яких
упродовж перших шести місяців померло близько 110 тис. осіб.
Людям на збори давали від декількох хвилин до півгодини, з собою
дозволяли взяти особисті речі, провізію, посуд та побутовий інвентар.
Зрозуміло, що більшість майна залишилася, її конфіскувала держава.
Переважну частину депортованих було доправлено на спецпоселення до
Узбекистану, частину – до ГУЛАГу, а ще частину – для поповнення спецконтингенту
для Московського вугільного басейну.
Після
переведення Криму до складу УРСР (1954) у 1956 році було видано указ
(неопублікований) про реабілітацію кримських татар, але практично без права
повернення на батьківщину до Криму..
З 1989 року почалось масове повернення кримських татар до батьківщини,
при цьому радянська влада ніяк не допомагала їхньому поверненню, не давала компенсацій
за землі, які вони втратили. . Однак і тоді вони
зазнавали репресій.
Таким
чином, депортація кримськотатарського народу є проявом злочинної сутності
національної політики сталінізму й переконливим їй обвинувальним актом. Тому 11
грудня 2005 р. 4-та сесія четвертого Курултаю кримськотатар-ського народу
визнала депортацію 18 травня 1944 р. й наступні десятиріччя насильницького
утримання кримських татар у місцях вигнання актом геноциду корінного народу
Криму.
День Європи
День Європи – це символ
започаткування нової успішної моделі мирної співпраці між державами, що
ґрунтується на спільних цінностях та інтересах.
Рішення щодо відзначення 9
травня Дня Європи в Європейському Союзі було прийнято у 1985 році на Саміті
Ради ЄС у Мілані. До 1997 року це свято мало переважно культурно-мистецьку
спрямованість та носило обмежений характер.
У 1997-1998 роках до
святкування Дня Європи залучилися держави-кандидати на вступ до ЄС. У цих
країнах святкування набуло певного політичного забарвлення і було спрямоване на
формування громадської думки стосовно підтримки вступу до Євросоюзу.
Проводилися регіональні конференції та круглі столи; публічні дебати, виступи
на телебаченні та радіо громадських діячів; широка інформаційно-роз’яснювальна
кампанія; культурно-розважальні програми та спортивні змагання тощо.
Основна ідея – кожний
мешканець континенту, незалежно від своєї національної належності і
громадянства, має відчути себе вільним у "Європейському домі".
Україна – єдина держава не
член ЄС, в якій на державному рівні відзначається День Європи (цей день
святкують також у країнах-кандидатах – Македонії і Туреччині).
Вже тринадцять років поспіль
в Україні і на Кіровоградщині зокрема, відповідно до Указу Президента України
від 19 квітня 2003 року №339/2003 "Про День Європи" у 3-тю суботу
травня відзначається День Європи.
Відзначення Дня Європи в
Україні - це важливий крок у зміцненні самоідентифікації України як
європейської держави, причетної до традицій і цінностей Європи.
З 2003 року в третю суботу
травня в Україні відзначається День Європи відповідно до Указу Президента №
339/2003 від 19 квітня 2003 року.
Відправною точкою на шляху
до встановлення Дня Європи вважається Декларація Шумана.
9 травня 1950 року в Парижі
міністр закордонних справ Франції Робер Шуман закликав Францію, Німеччину та
інші європейські країни об’єднати їхні вугільну та сталеливарну галузі
промисловості (основи нарощування військової техніки) та віддати їх в
управління нової наднаціональної структури. Це стало «наріжним каменем
Європейської федерації». Завдяки об’єднанню економічних зусиль і розподілу
досягнутих результатів європейські країни уникнули накопичення військової
могутності одна проти одної, що і забезпечило мир в Європі.
Три з половиною десятиліття
тому на Міланському саміті 1985 лідери ЄС вирішили увічнити день проголошення
Декларації Шумана та постановили щорічно відзначати «День Європи».
У День Європи жителі України
відзначають день спільних цінностей, спільної історії всіх націй континенту.
До речі. У 1887 році в
Закарпатті (яке тоді перебувало у складі Австро-Угорщини) у Верхнетісянській
улоговині на правому березі Тиси було встановлено двометровий геодезичний знак,
що позначає географічний центр Європи.
Координати цього
географічного центру Європи: 47 ° 563" північної широти і 24 ° 1130"
східної довготи.
В 2020 році День Європи в
Україні припадає на 16 травня.
День Європи відзначають протягом 2 днів -
суботи та неділі - у треті вихідні у травні. Це час для багатьох
українців відзначати свою єдність з рештою Європи. У ці дні проходить
багато культурних заходів в різних містах України. У рамках
свята влаштовуються фестивалі, що демонструють
різноманіття європейської кухні, концерти за участі музикантів з
Європи.
Традиційно урочиста церемонія відкриття Дня Європи
проходить у Києві. На Хрещатику облаштовується так зване
«Європейське містечко» за сприяння Представництва ЄС в Україні та
посольств держав-членів ЄС.
Таке містечко складається з павільйонів, що
представляють Україну, кожну державу-члена ЄС, Європейську Комісію та
міжнародні організації. У павільйонах презентується географія, культура,
історія найбільших міст держав-членів ЄС, організовуються публічні дебати з
послами та представниками української влади, проводяться вікторини з
європейської тематики та мовні курси, облаштовуються «куточки національних
страв».
Традиційно протягом офіційного відкриття святкування
Дня Європи, відбуваються зустрічі послів держав-членів ЄС із представниками
органів місцевої влади, студентами та викладачами місцевих університетів,
представників неурядових та громадських організацій, засобів масової
інформації.
З повагою ваша вчителька.
VІІІ тиждень
12-15 травня 2020 р.
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
Українська мова
|
Тема: Текст. Структура тексту. Складання тексту за поданим зачином, основною частиною, кінцівкою.
Впр. 348, 350, вивчити правило на стор. 122, 123. |
Українське літературне читання
|
Тема: С.Алексєєв Плавуча батарея.
Стор. 141-142, дібрати заголовки до кожної частини тексту. |
Англійська мова
|
Listening (Аудіювання)
|
Російська мова
|
Тема: Глагол. Связь глаголов в предложении с именем существительным.
Что такое глагол? Упр. 332 (устно) упр. 333, 334 (письм.), выучить правило на стр. 158. Тема: Глаголы, близкие и противоположные по значению. Упр. 338, 339 (письм.) |
Літературне читання
|
Тема: Б. Заходер Серая звёздочка.
https://www.youtube.com/watch?v=G2goMSBjBM8 Б Заходер Серая звёздочка. Стр. 152-158, читать и пересказывать. |
Математика
|
Тема: Частини. Позначення частин числа цифрами. Складанняі розв'язування задачі за коротким записом. Визначення часу за годинником. Розв'язування задач на час. Розв'язуваня рівнянь.
№1007, 1016 (усно) № 1009, 1011, 1020 (письмово) Тема: Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробування. Знаходження числа за його частиною. № 1039, 1044 (письмово)
Тема: Ділення з остачею (ознайомлення). Розв'язування задач.
№ 1046, 1047 (усно). №1048, 1050 (письмово)
|
Природознавство
|
Тема: Яке значення має кровообіг? Кровоносна система.
Стор. 157-159 Круги кровообращения Тема: Яке значення має шкіра? Гігієна шкіри. Стор. 160-162. |
Я у світі
|
Тема: Україна - європейська держава. Європейський Союз - співтовариство народів Європи.
Україна - частина Європи. Як влаштований Європейський Союз? Стор. 142-145 |
Основи здоров’я та фізична культура
|
Тема: Організовуючі вправи. Силова розминка. Вправи ранкової гімнастики.Метання малого м'яча.
Силова розминка |
Інформатика
|
|
Музичне мистецтво
|
Тема 29. "Варіаційна форма в музиці"
Відеоурок до теми. |
Образотворче мистецтво
|
|
Трудове навчання
|
ДОБРИЙ ДЕНЬ, ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА МОІ ЛЮБІ УЧНІ!
ПРОХАННЯ ОЗНАЙОМИТИСЬ З ТЕКСТОМ БЕСІДи, присвяченій 75 – річниці великої
Перемоги
«Про минуле серце пам’ять зберігає»
22 червня 1941 року мирне життя нашого народу
було порушено віроломним нападом фашистської Німеччини. І щоб не опинитися у
фашистському рабстві, заради порятунку Батьківщини народ вступив у смертельний
бій з жорстоким, підступним і нещадним ворогом.
Мільйонам людей назавжди врізався в пам’яті
перший день Великої Вітчизняної війни. Чорною тінню фашистської навали, димом
пожеж, смертю і руїнами звалився він на Батьківщину. І враз неділя 22 червня
1941 року, мирний день відпочинку обернувся довгими роками страждань і горя.
41 рік – найважчий. Попіл на місці сіл та
міст, чорні руїни там, де зовсім недавно вирувало щасливе життя. 41 рік – рік небаченої людської мужності,
безприкладна повість людської стійкості до останнього патрону, до останнього
подиху. А скільки було боїв за час війни.
Діти і війна – поняття несумісні. Хлопці і
дівчата, що потрапили на війну, повинні були розлучитися з дитинством назавжди.
Солдатам було по 17 років, тобто вони були ще діти.
Багато дітей втратили своїх батьків та в
одну мить стали сиротами, багато стали на все життя інвалідами. В роки війни
діти працювали на заводах і фабриках, в партизанських загонах.
І ось вже внаслідок бойових операцій вся радянська земля
була звільнена від ворога.
Здолали врешті
ми Берлін
Розбили ката,
що й казати.
Ще вискаляє
зуби він,
Та вже за горло
міцно взятий.
8 травня 1945 року був підписан акт про
капітуляцію збройних сил фашистської Німеччини. Ворог здався. Перемога.
Для України ціна тієї перемоги жахлива:
мільйони людських життів, зруйнована економіка. Кожен другий
воїн поліг у боях, кожен другий з тих, хто залишився у живих, був поранений.
1418 – днів і ночей тривала війна, 50 000 000 –
загиблих, 75 - років Перемоги у
Великій Вітчизняній війні
Це світле і скорботне свято живе і буде
жити в пам’яті народу. Саме цей день ознаменував переможне завершення Великої
Вітчизняної війни. Дорогою ціною дісталася людству ця перемога. Чи не
найбільше втрат зазнала Україна. Під час її окупації гітлерівці закатували
більше 5 мільйонів мирних громадян. Ще 3 мільйони загинули на фронтах війни,
близько 2,5 мільйонів юнаків і дівчат було примусово вивезено на каторжні
роботи до Німеччини. І все ж народ вистояв, підняв Україну з попелу і руїн,
повернув їй життєдайну силу.
Як бачите, пам’ять живе
і в книжках, і в піснях, і в листах… Ви, діти, наймолодші сини і дочки нашої
Вітчизни. Майбутнє України у ваших руках.. Всім, хто поліг у боях, вічна пам’ять!
Низький уклін визволителям, які принесли нам таку довгоочікувану весну 45-го,
весну Свободи, Життя і Щастя!
Пам’ять про співвітчизників, які
віддали життя в ім’я свого народу, справіку в Україні вшановувались як святиня
і вписувались в історію різними символами: пам’ятниками, обелісками,
меморіалами, монументами, піснями. Одним з таких символів є друковані та
рукописні видання, де поїменно представлені всі загиблі.
Юний
друже! Якщо поруч з тобою живе ветеран Великої Вітчизняної війни
обов’язково привітай його з святом Перемоги, і надалі також не
обділяй його своєю увагою. Адже саме ці люди відстояли нашу з вами
свободу і захистили нашу землю від фашистської навали.
Встеляйте квітами
дороги,
Дзвінкі заспівуйте пісні:
Сьогодні свято Перемоги,
Найкраще свято навесні!
Марія Познанська
VІІ тиждень
04-08 травня
VІ тиждень
04-08 травня
№
|
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
1
|
Українська мова
|
Тема: Головні та другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні.
Впр. 325, 328 (письм) Тема: Складне речення. Повторення вивченого. Впр. 330 (усно), 336, 342 (письм), вивчити правило на стор. 117, 118. |
2
|
Українське літературне читання
|
В. Скуратівський "Два кольори" Д.Павличко "Два кольори"
Стор. 137-138 Прослухай пісню "Два кольори" Тема: М. Романіка "Як хліб ходить" Стор. 139-141, читати і переказувати. |
3
|
Англійська мова
|
РЗ впр.3 с.101; впр.1,2,3 с.102-103
|
4
|
Російська мова
|
Тема: Имена прилагательные близкие и противопоожные по значению.
https://www.youtube.com/watch?v=HHKmFM3IrNE Упр.307, 308 (письм) Тема: Изменение имен существительных по родам и числам. Упр.310, 312, 313 (письм), выучить правило на стор.149, 150, 151. Тема: Имя числительное. Упр. 324 (письм). Имя числительное. (Смотри видео) |
5
|
Літературне читання
|
Тема: Е. Алябьева. Бедный заяц. Путешествуем по материкам земли.
стр. 142-145 читать и пересказывать. Тема: Мы все разные. В.Сухомлинский О жаворонке, который в окошко улетел. М. Микулина. Какое счастье видеть. стр.146-151. |
6
|
Математика
|
Тема: Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач двома способами.
№986, 987, 993, Тема: Розв'язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника . № 997, 998, 1000. |
7
|
Природознавство
|
Тема: З чого складається травна система? Що корисно їсти? Правила корисного харчування.
Что и зачем мы едим? Тема: Що потрібно для дихання? Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. Стор. 155-156 відповідати на запитання. |
8
|
Я у світі
|
Тема: Правопорушення. Моделювання правомірних способів поведінки
Стор. 139-141, виконати завдання на стор. 141. |
9
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Тема: Уява і здоров'я. Творчі здібності дитини.
Стор. 130-133. |
10
|
Інформатика
|
|
11
|
Музичне мистецтво
|
Тема : " Форма рондо в музиці"
Дивіться презентацію до уроку ЗА ПОСИЛАННЯМ Слухати : В.А.Моцарт " Турецьке рондо" |
12
|
Образотворче мистецтво
|
Тема: Магія бутофорії. Виготовлення маски до вистави.
Маска "Зайчик" |
13
|
Трудове навчання
|
VІ тиждень
27-30 квітня 2020 р.
№
|
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
1
|
Українська мова
|
Тема: Звертання. Розділові знаки при звертанні.
Впр.313, 315 (письм)., вивчити правило на стор.110. https://www.youtube.com/watch?v=Y0f_rJgmtmg Тема: Головні та другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні. Впр. 317, 323 (письм). |
2
|
Українське літературне читання
|
Тема: Як вірш став піснею О.Хорошковська. Чом, чом, чом земле моя..
https://www.youtube.com/watch?v=oEB6dn0ooVs Стор. 134-136, вивчити напам'ять. Тема: В. Скуратівський Одвічні символи Стор.136-137 виразно читати і переказувати. |
3
|
Англійська мова
|
РЗ впр.1,2,3,4 с.99; впр.1(а,б) с.100
|
4
|
Російська мова
|
Тема: Изменение имён существительных по вопросам.
Упр. 288 (устно), 290, 294 (письм). https://www.youtube.com/watch?v=5bpmZnHKWR4 Тема: Имя прилагательное. Связь имён прилагательных с именами существительными. Упр.298, 303 (письм) https://www.youtube.com/watch?v=6dCpI6KUZZQ |
5
|
Літературне читання
|
Тема: Клуб любознательных. М. Ильин. Чем и как ели в старину. Отчего сыр долго не портится. Из истории создания телефона.
Стр. 134- 142 читать и отвечать на вопросы. |
6
|
Математика
|
Тема: Ділення виду 64:16 шляхом випробування. Розв'язування складених задач на три дії. Периметр прямокутника.
https://www.youtube.com/watch?v=89xQD572UXY&list=TLPQMjYwNDIwMjAp6kuwclc84A&index=1 № 944, 948 (письм) Тема: Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розв'язування задач. https://www.youtube.com/watch?v=semfcrjoycQ №961, 964 ( письм), вивчити правило на стор. 146. Тема: Зміна частки при зміні діленого або дільника у кілька разів. Розв'язування задач. https://www.youtube.com/watch?v=aOfZzOEgSms https://www.youtube.com/watch?v=IiFM16B2G6M № 971, 979, 984 (письм), вивчити правило на стор.147, 148. |
7
|
Природознавство
|
Тема: Як працює наш організм? Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система.
Стор.142-146 Стор. 147-148. https://www.youtube.com/watch?v=-bRAtxV3gdM https://www.youtube.com/watch?v=gkEKEISgzJw |
8
|
Я у світі
|
Тема: Будь який вчинок має свої наслідки. Розв'язання прогностичних задач "Що буде, якщо...."
Стор. 135-139, розв'язати вчинки дітей на стор.137. |
9
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
|
10
|
Інформатика
|
|
11
|
Музичне мистецтво
|
Тема"Тричастинна форма музики " (продовження)
Слухати :М.Лисенко "Експромт ля-мінор" Співаємо разом пісню "Крашанка" В.Кукоби |
12
|
Образотворче мистецтво
|
Тема: Художник у театрі. Створення декорації до театральної вистави (гуаш або акварельні фарби).
http://v-news.com.ua/yak-stvoryuyutsya-teatralni-kostyumy-ta-dekoratsiyi/ |
13
|
Трудове навчання
|
V тиждень
21-24 квітня 2020р.
№
|
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
1
|
Українська мова
|
Тема: Текст. Речення. Види речень за метою висловлювання. Розділові знаки в кінці речень.
https://www.youtube.com/watch?v=v_vnzQPhVTg |
2
|
Українське літературне читання
|
Тема: Олександр Олесь Ярослав Мудрий. За Михайлом Сабошпицьким Про Запорожців.
|
3
|
Англійська мова
|
РЗ впр.1,2(а) с.94;
|
4
|
Російська мова
|
Тема: Различение рода имен существительных которые заканчиваются на шипящий.
Упр. 281, 282 (письм.), выучить правило на стр. 136. Тема: Изменение имён существительных по числам. Упр. 284 (письм.), выучить правил на стр.138. |
5
|
Літературне читання
|
Тема: М.Пришвин. Ёж проснулся. Э. Шим. Звонкий спор.
стр. 129-133, читать и пересказывать. Весна-красавица. Читать стр.87-93 (книга Внеклассное чтение 3 класс), выполнить задания к разделу на стр.93. |
6
|
Математика
|
Тема: Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Знаходження частини числа.
№911, 912 (письм.) Тема: Перевірка ділення множенням. Розв'язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків. №918, 924, 919 (письм.) Тема: Ділення виду 360:3. Розв'язування задач. №934 (усно), №936, 937, 941 (письмово). |
7
|
Природознавство
|
Тема: Червона книга України.
Тема: Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади. Заповідні теріторії краю. стор.135-138. |
8
|
Я у світі
|
Тема: Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини.. Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини.
стор. 132-135 |
9
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Тема: Організовуючі вправи. Вправи на координацію рухів.
|
10
|
Інформатика
|
|
11
|
Музичне мистецтво
|
Тема 26. Тричастинна форма музики.
Дивіться відеоурок до теми . |
12
|
Образотворче мистецтво
|
Тема: Світ казок в ілюстраціях. Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Виконання ілюстрації до української народної казки (гуаш або акварельні фарби)
|
13
|
Трудове навчання
|
Тема: Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Серверування столу до обіду. Практична робота: серверувати стіл до обіду.
|
Добрый день! Дорогие мои третьеклассники, прошу вас ознакомиться с текстом бесед «Предотвращение пожаров на открытых территориях» и «Правила пожарной безопасности во время празднования Пасхи»
Беседа
№1: «Предотвращение пожаров на открытых территориях»
Еще не успеет растаять
снег, а на солнцепеке и сухих местах уже высыхают прошлогодняя трава, листья,
хвоя, мхи. Все это очень легко загорается! Весна незаметно переходит в лето.
Становится суше. В это время в лесах часто возникают пожары. Страшен пожар в лесу,
посадках. Гибнут растения, звери, птицы…
- Дети не
должны разводить костер одни, без взрослых.
- Рядом с
костром не должно быть предметов, которые могут загореться.
- Нельзя
разводить костер под деревьями.
- Перед
разжиганием костра надо приготовить топливо.
- Костер
лучше разводить на старом кострище. Если его нет, то лопатой надо снять
дерн и разводить костер в образовавшейся яме.
- Нельзя
разводить костер зажигалкой.
- Обязательно
наблюдайте за горящим костром.
- Уходя,
надо погасить костер: залить водой или засыпать землей.
Я предлагаю вам подумать
и нарисовать дома рисунок, призыв – который можно было бы разместить при входе
в лес, у тропинок, местах отдыха в лесу.
Берегите природу! Это наше с вами богатство!
ОТВЕТЫ
:
1-Кострище 2-Пирология, пожар , 3-Ожог
4-Стекло 5-Лето
Беседа
№2: «Правила пожарной безопасности во время празднования Пасхи»
Правила пожарной
безопасности во время празднования Пасхи
Основной причиной возникновения пожаров является человеческая
неосторожность. Наибольшую опасность создают сами люди и неосторожность в их
поступках. Во время освящения пасхи и празднования Воскресения Христова:
- позаботьтесь о том, чтоб зажженная свеча не касалась полиэтилена
или другого обворачивающего средства;
- будьте осторожны с огнем, чтоб избежать травмирования людей и
пожарной ситуации;
- готовя праздничные блюда, не забывайте о правилах безопасности при
эксплуатации печей, газовых и электрических приборов, в любом случае не
оставляйте их включенными без присмотра.
- не оставляйте детей наедине, особенно, когда в доме накалена
печь, горит газ или свеча;
- во время отдыха на природе не оставляйте горящие костры, тушите
окурки от сигарет, дыбы избежать пожара.
Хочеться ще раз нагадати основні вимоги правил
пожежної безпеки під час святкування Великодня:
— готуючи святкові Встановлюючи свічки і лампадки вдома,
подбайте, щоб поруч з ними страви, дотримуйтесь
правил пожежної безпеки при використовуванні печей, газових та електричних
приладів;
— під час освячення паски подбайте про те, щоб
запалена свічка не торкалася поліетилену або плетеного великоднього кошика;
— підв’язуйте міцно хустину та збирайте волосся, аби
на нього не потрапив вогонь свічки при нахилі голови;
— під свічкою тримайте шматок паперу чи тканини, аби
через гарячий віск ви не смикнули рукою та не впустили свічку на одяг;
— не підпускайте малолітніх дітей до відкритого вогню,
навіть якщо це маленький вогонь священної свічки.
— не залишайте без нагляду запалені свічки, відкритий вогонь, кадильне вугілля;
— ні в якому разі не перекривайте шляхи евакуації;
— не використовуйте для прикрас легкозаймисті матеріали.
— не залишайте без нагляду запалені свічки, відкритий вогонь, кадильне вугілля;
— ні в якому разі не перекривайте шляхи евакуації;
— не використовуйте для прикрас легкозаймисті матеріали.
IV тиждень
13-17 квітня 2020 р
№
|
Предмет
|
Навчальний матеріал
|
1
|
Українська мова
|
Тема: Написання слів типу серце, сонце, чесний.
Впр. 289, 291 (письм.), вивчити правило на стор. 100. Тема: Відсутність подвоєння в словах типу клас, група, колектив. Впр. 295, 298 (письм.), вивчити правило на стор. 102,103. |
2
|
Українське літературне читання
|
Тема: Край, у якому ти живеш. Василь Латанський. Україна.О.Хорошковська. Наша Батьківщина.
Стор. 128-129, читати і переказувати, вірш "Україна" вивчити напам'ять. Тема: П. Чубинський. Державний Гімн України. П.Дубів. Прапор України.О.Лупій. Дорожчої нема. Стор.130-131, виразно читати. |
3
|
Англійська мова
|
РЗ впр. 1,2,3 стор 86; впр 1, 2 стор 92-93
(На допомогу використовуйте таблицю неправильних дієслів "Irregular Verbs") |
4
|
Російська мова
|
Тема: Общее понятие об имени существительном.Собственные имена существительные.
Упр. 264, 270 (письм.) Тема: Род имён существительных. Упр. 277, 278 (письм.), выучить правило. |
Літературне читання
|
Тема: К.Ушинский. Пчелки на разведках.А. Богдарин. Мамин праздник.
стр.123-126, читать и отвечать на вопросы. Тема: В. Бианки. Голубые лягушки.
стр. 127-129 читать и отвечать на вопросы.
| |
5
|
Математика
|
Тема: Ділення суми на число.
№ 879 (устно), №882, 886 (письм.) Тема: Ділення виду 39:3, 72:6. № 888, 899 (устно), №889, 895, 904 (письм.) |
6
|
Природознавство
|
Тема: Як охороняти зникаючі тварини?
Тема: Як охороняти зникаючих тварин? Стор. 130-134, отвечать на вопросы. |
7
|
Я у світі
|
Тема: Правила життя в суспільстві. Права і обов'язки громадян. Читати у підручнику стор. 124-127.
|
8
|
Інформатика
| |
9
|
Музичне мистецтво
| |
10
|
Образотворче мистецтво
|
Тема: Краса побуту. Ліплення фігурки, що стане частиною скульптурної композиції на побутову тематику. Ліплення мишеня.
|
11
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Тема: Учись вчитися. Розвиток пам'яті та уваги. Вправи для тренування зорової та слухової пам'яті і концентрації уваги.
Стор. 124-129 https://www.youtube.com/watch?v=jH_KrIyQ31M |
12
|
Трудове навчання
|
Тема: Декорування виробів. Декорування писанок. Практична робота: декорування писанок (різні способи).
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий