3 клас І-ІІІ тижні 12.03-10.04

IV тиждень 13-17 квітня 2020 р

Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
Тема: Написання слів типу серце, сонце, чесний.
Впр. 289, 291 (письм.), вивчити правило на стор. 100.

Тема: Відсутність подвоєння в словах типу клас, група, колектив.
Впр. 295, 298 (письм.), вивчити правило на стор. 102,103.
2
Українське літературне читання
Тема: Край, у якому ти живеш. Василь Латанський. Україна.О.Хорошковська. Наша Батьківщина.
Стор. 128-129, читати і переказувати, вірш "Україна" вивчити напам'ять.
Тема: П. Чубинський. Державний Гімн України. П.Дубів. Прапор України.О.Лупій. Дорожчої нема.
Стор.130-131, виразно читати.
3
Англійська мова

4
Російська мова
Тема: Общее понятие об имени существительном.Собственные имена существительные.
Упр. 264, 270 (письм.)
Тема: Род имён существительных. Упр. 277, 278 (письм.), выучить правило.


Літературне читання
Тема: К.Ушинский. Пчелки на разведках.А. Богдарин. Мамин праздник.
стр.123-126, читать и отвечать на вопросы.

Тема: В. Бианки. Голубые лягушки.
стр. 127-129 читать и отвечать на вопросы.
5
Математика
Тема: Ділення суми на число.
№ 879 (устно), №882, 886 (письм.)
Тема: Ділення виду 39:3, 72:6.
№ 888, 899 (устно), №889, 895, 904 (письм.)
6
Природознавство
Тема: Як охороняти зникаючі тварини?
Тема:  Як охороняти зникаючих тварин?
Стор. 130-134, отвечать на вопросы.
7
Я у світі
Тема: Правила життя в суспільстві. Права і обов'язки громадян. Читати у підручнику стор. 124-127.

8
Інформатика
9
Музичне мистецтво
 Тема 25 Двочастинна форма музики.
Дивіться презентацію до уроку 
  Е.Гріг "Пісня Сольвейг" слухання.

 Співайте французьку народну пісню "Пастушок"


 А зараз КАРАОКЕ


                                        
10
Образотворче мистецтво
Тема: Краса побуту. Ліплення фігурки, що стане частиною скульптурної композиції на побутову тематику. Ліплення мишеня.

11
Основи здоров’я та фізична культура
Тема: Учись вчитися. Розвиток пам'яті та уваги. Вправи для тренування зорової та слухової пам'яті і концентрації уваги.
Стор. 124-129

Тема: Комплекс загальнорозвивальних впав зі скакалкою. Вправи для розвитку швидкості.
https://www.youtube.com/watch?v=jH_KrIyQ31M
12
Трудове навчання
Тема: Декорування виробів. Декорування писанок. Практична робота: декорування писанок (різні способи).
























































































































































































І



























































ІІІ тиждень 
06.04-10.04

Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
Тема: Апостроф після префіксів. Перенос слів з апострофом після префіксів.
Впр. 274 (усно),  впр. 276, 279 (письм.), вивчити правило на стор. 96.

Тема:  Префікси і прийменники.
Впр. 283(письм), правило на стор.98-99 вивчити.

2
Українське літературне читання
Тема: Весна красна (українська народна пісня), Повінь за В.Чухлібом. Веснянки. В.Скуратівський. Веснянка О.Олесь. стор. 122-125,  1 вірш вивчити напам'ять.
Ознайомитися з веснянками за посиланням

Тема: Розвиток мовлення. Складання зв'язного тексту по темі "Весна" за малюнком та власними спостереженнями. стор.127, скласти текст.

3
Англійська мова
РЗ впр.1,2,3 с.84 (Таблиця  неправильних дієслів стане в пригоді для виконання впр.1 с.84)
4
Російська мова
Тема: Понятие о частях речи. Различение частей речи. Распределение слов по частям речи на основе их значения и вопросов. Упр. 252 (письменно), выучить правило стр.122, упр.253, 254 (письменно), правило стр.123.

5
Літературне читання
Тема: С. Козлов. Зимняя сказка. стр. 118-119 читать и пересказывать.
Тема: Весенние капели. Н.Сладков. Вежливая галка.  стр.121-122. читать  и отвечать на вопросы.
6
Математика
Тема: Закріплення вивчених випадків усного множення в межах 1000. Творча робота над задачами.
№872, 874 (письм.) № 875 (устно).
7
Природознавство
Тема: Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини. стор.126-127 відпов. на запитання.





Тема: Що таке ланцюг живлення? Рослиноїдні, м'ясоїдні, всеїдні тварини. стор. 128-129.


8
Я в світі
Тема: Символи держави:герб, прапор, гімн, їх значення. стор. 104-107.

9
Музичне мистецтво
Тема 24 Одночастинна форма музики.  Дивіться презентацію до уроку за посиланням      Співати пісню "Пастушок" за посиланням.
Прослухайте як вона звучить за посиланням. Слухати :  Ф.Шопен "Мазурка" № 5 за посиланням.
10
Образотворче мистецтво
Тема: Малювання птахів у польоті.(акварельні фарби, кольорові олівці).

13
Інформатика        
14
Трудове навчання
Тема: Виготовлення аплікації. Витинанка. Писанка-витинанка.

ІІ тиждень  

30.03.2020-03.04.2020

Інформатика

Доповнення текстів зображеннями

Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць

                                

Українське читання

Тема: М.Слабошпицький "Хлопчик Валь".  Загадки.
Стор. 117 – 121 виразно читати і переказувати.
 Дібрати 5 загадок про пори року, тварин, шкільне приладдя,відгадати їх.


Українська мова
Тема: Префікс. Правопис префіксів. Префікси роз-, без-, з-, с-.
Вивчити правило на стор.90, 92, 94 (правопис префіксів).
Впр. 253, 269 виконати усно.   Впр. 255, 271  письмово у зошиті.
Переглянути відео 



Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Робота з оповіданням О.Буценя «Хто дужче любить?»


Відповіді на запитання надсилати на вайбер ( написати на виконаних аркушах обов'язково прізвище, ім'я)
Литературное чтение
Тема: Человеческие ценности. По В. Железникову «Рыцарь», К. Паустовский «Стальное колечко». Развитие умения пересказывать. Деление текста на части.
Читать тексты, пересказывать.
Стр.107-117, прочитать, ответить на вопросы.

Русский язык
Тема: Правописание слов с разделительным твёрдым и мягким знаком.
Выучить правила на стр. 120, 121.
Упр. 244 (устно).    Упр. 243, 246, 247 (выполнить письменно).

Математика
Тема:  Множення різниці на число. Порівняння виразів. Творча робота над задачею.
№843, 844  (устно)  №845, 846, (письменно).
Тема: Множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних випадків, виду 79 х 8, 420:6.
№ 851, 853,   (письм).

Тема: Перетворення іменованих чисел.  Розвязування задач.
№  857, 858,  (письм)..
Тема: Множення виду 320 х2.
№ 865, 869,  (письм).

Природоведение
Тема: В чём загадочность мира грибов?
Стр. 122-123.
Тема: Какое значение имеют грибы в природе и для жизни людей?
Стр. 124-125
Нарисовать рисунок съедобных и ядовитых грибов.
Пользуясь информацией из  энциклопедии описать грибы: белый гриб, опята, лисички, мухомор, бледная поганка.

Я в мире
Тема: Исторические сокровища Украины. Музеи.
Стр. 101-104.
Собрать информацию об одном из музеев Украины.

Труд
Тема: Аппликация из ткани. 

Изо
Тема: Любимое животное. 

Основы здоровья
Тема: Сам себе спасатель. Что может произойти на отдыхе. Гроза в лесу или в степи. Если ты потерялся. Как избежать встречи с дикими животными.


Музичне мистецтво
Тема: " Багатогранність розвитку музики"
Діти , дивіться відеоуроки за посиланням.
Відеоурок за темою. І частина
Відеоурок за темою.ІІ частина 

Англійська мова
РЗ впр. 1,2,3 с.91
  

І тиждень 
12.03-20.03
Інформатика



Англійська мова

Українське читання
Тема: «Ой весна, весна, днем красна!»
С.Носань «День блакитної весни», «Як квітень до березня в гості їздив». За В. Чухлібом «Журавлі-веселики». М. Познанська «Співай, соловейку!», Л. Украінка «Давня весна», «Конвалія».
Стор. 110 – 117 виразно читати і переказувати, один вірш Л. Українки вивчити напамять.

Українська мова
Тема: «Будова слова. Дзвінкі і глухі приголосні в корені слова».
Впр. 226-237.
Тема: «Суфікс. Вимова і правопис суфіксів».
Впр. 238-252 виконати письмово у  робочих зошитах.

Русский язык
Тема: «Состав слова. Правописание приставок. Правописание приставок роз- рос- раз- рас- пре- при-
Упр. 228-242 выполнить в рабочих тетрадях, выучить правило на стр. 113, 115, 117, 118.





Литературное чтение (русский язык)
Тема: «Сказка – ложь, да в ней намёк».
Х.К. Андерсен «Гадкий утёнок», Д. Мамин-Сибиряк  «Сказка про храброго зайца – длинные уши, косые глаза, короткий хвост».
Стр. 96-106, читать, пересказывать, отвечать на вопросы.
Внеклассное чтение – прочитать и пересказать сказку Х.К. Андерсена.

Математика
Тема: «Умножение и деление в пределах 1000. Умножение и деление разрядных чисел на однозначное число».
Выполнить устно №758, 759, 777, 778, 788, 825.
Выполнить письменно в рабочих тетрадях № 760-776, 779-787, 789-806, 807-814, 815-823, 826-833, 834-842.
Природоведение
Тема: «Звери (млекопитающие)»
 Прочитать материал на стр. 114 – 121, отвечать на вопросы.
Проект «Обустраиваем нашу планету: как можно защитить зверей на нашей планете».

Я в мире
Тема: « Я – украинец»
Прочитать материал на стр. 92 - 124, отвечать на вопросы.
Виконати навчальний проект з теми: «Подорожуємо Україною». « Історичні скарби України», «Чим славиться Україна», «Славетні Українці» (один за вибором)

Трудове навчання
Тема: «Аплікація з тканини. Виготовлення аплікації з тканини.»
Виготовити аплікацію з використанням тканини «Мухомори»


Образотворче мистецтво
Тема: «Натюрморт. Створення натюрморту».
Намалювати натюрморт «Композиція з неживих предметів (гуаш, фарби, фломастери, олівці)
Натюрмо́рт (от фр. nature morte — «мёртвая природа») — изображение неодушевлённых предметов в изобразительном искусстве, в отличие от портретной, жанровой, исторической и пейзажной тематики.
Исходную точку раннего натюрморта можно найти в XV—XVI веках, когда он рассматривался как часть исторической или жанровой композиции. Долгое время натюрморт сохранял связь с религиозной картиной, обрамляя цветочными гирляндами фигуры Богоматери и Христа, а также часто располагаясь на оборотной стороне алтарного образа (как в «Триптихе семейства Брак» Рогира ван дер Вейдена). Также в XVI веке была распространена традиция создания портретов с изображением черепа, например, портрет Жана Каронделя работы Яна Госсарта (см. vanitas). Ранние натюрморты часто выполняли утилитарную функцию, например, в качестве украшения створок шкафа или для маскировки стенной ниши.
Натюрморт окончательно оформляется в качестве самостоятельного жанра живописи в творчестве голландских и фламандских художников XVII в. Предметы в натюрмортной живописи этого периода часто содержат скрытую аллегорию — либо быстротечности всего земного и неизбежности смерти (Ванитас), либо — в более широком смысле Страстей Христовых и Воскресения. Это значение передаётся посредством использования предметов — в большинстве случаев знакомых и встречающихся в каждодневной жизни, которые наделяются дополнительным символическим значением.


Основы здоровья
Тема: «Безопасность на улице. Опасные места для игр и развлечений. Правила для велосипедиста.
Экипировка велосипедиста.
Прочитать материал в учебнике на стр. 104 – 107, составить правила для юных велосипедистов, нарисовать дорожные знаки для велосипедистов.
Пам’ятка про коронавірус



                             

                                       


   Музичне мистецтво
Тема: "Народна пісня у творчості композиторів".
 Дивіться презентацію  за посиланням .

Комментариев нет:

Отправить комментарий