IV тиждень 13-17 квітня 2020 р
№
|
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
1
|
Українська мова
|
Тема: Написання слів типу серце, сонце, чесний.
Впр. 289, 291 (письм.), вивчити правило на стор. 100. Тема: Відсутність подвоєння в словах типу клас, група, колектив. Впр. 295, 298 (письм.), вивчити правило на стор. 102,103. |
2
|
Українське літературне читання
|
Тема: Край, у якому ти живеш. Василь Латанський. Україна.О.Хорошковська. Наша Батьківщина.
Стор. 128-129, читати і переказувати, вірш "Україна" вивчити напам'ять. Тема: П. Чубинський. Державний Гімн України. П.Дубів. Прапор України.О.Лупій. Дорожчої нема. |
3
|
Англійська мова
|
|
4
|
Російська мова
|
Тема: Общее понятие об имени существительном.Собственные имена существительные.
Упр. 264, 270 (письм.) Тема: Род имён существительных. Упр. 277, 278 (письм.), выучить правило. |
Літературне читання
|
Тема: К.Ушинский. Пчелки на разведках.А. Богдарин. Мамин праздник.
Тема: В. Бианки. Голубые лягушки.
стр. 127-129 читать и отвечать на вопросы.
|
|
5
|
Математика
|
Тема: Ділення суми на число.
Тема: Ділення виду 39:3, 72:6. |
6
|
Природознавство
|
Тема: Як охороняти зникаючі тварини?
Тема: Як охороняти зникаючих тварин? |
7
|
Я у світі
|
Тема: Правила життя в суспільстві. Права і обов'язки громадян. Читати у підручнику стор. 124-127.
|
8
|
Інформатика
|
|
9
|
Музичне мистецтво
|
|
10
|
Образотворче мистецтво
|
Тема: Краса побуту. Ліплення фігурки, що стане частиною скульптурної композиції на побутову тематику. Ліплення мишеня.
|
11
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Тема: Учись вчитися. Розвиток пам'яті та уваги. Вправи для тренування зорової та слухової пам'яті і концентрації уваги.
Стор. 124-129 https://www.youtube.com/watch?v=jH_KrIyQ31M |
12
|
Трудове навчання
|
Тема: Декорування виробів. Декорування писанок. Практична робота: декорування писанок (різні способи).
|
І
ІІІ тиждень
06.04-10.04
№
Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
Тема: Апостроф після префіксів. Перенос слів з апострофом після префіксів.
Впр. 274 (усно), впр. 276, 279 (письм.), вивчити правило на стор. 96.
Тема: Префікси і прийменники.
Впр. 283(письм), правило на стор.98-99 вивчити.
2
Українське літературне читання
Тема: Весна красна (українська народна пісня), Повінь за В.Чухлібом. Веснянки. В.Скуратівський. Веснянка О.Олесь. стор. 122-125, 1 вірш вивчити напам'ять.
Ознайомитися з веснянками за посиланням
Тема: Розвиток мовлення. Складання зв'язного тексту по темі "Весна" за малюнком та власними спостереженнями. стор.127, скласти текст.
3
Англійська мова
4
Російська мова
Тема: Понятие о частях речи. Различение частей речи. Распределение слов по частям речи на основе их значения и вопросов. Упр. 252 (письменно), выучить правило стр.122, упр.253, 254 (письменно), правило стр.123.
5
Літературне читання
Тема: С. Козлов. Зимняя сказка. стр. 118-119 читать и пересказывать.
Тема: Весенние капели. Н.Сладков. Вежливая галка. стр.121-122. читать и отвечать на вопросы.
6
Математика
Тема: Закріплення вивчених випадків усного множення в межах 1000. Творча робота над задачами.
№872, 874 (письм.) № 875 (устно).
7
Природознавство
Тема: Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини. стор.126-127 відпов. на запитання.
Тема: Що таке ланцюг живлення? Рослиноїдні, м'ясоїдні, всеїдні тварини. стор. 128-129.
8
Я в світі
Тема: Символи держави:герб, прапор, гімн, їх значення. стор. 104-107.
9
Музичне мистецтво
Тема 24 Одночастинна форма музики. Дивіться презентацію до уроку за посиланням Співати пісню "Пастушок" за посиланням.
Прослухайте як вона звучить за посиланням. Слухати : Ф.Шопен "Мазурка" № 5 за посиланням.
10
Образотворче мистецтво
Тема: Малювання птахів у польоті.(акварельні фарби, кольорові олівці).
13
Інформатика
14
Трудове навчання
Тема: Виготовлення аплікації. Витинанка. Писанка-витинанка.
ІІ тиждень
ІІІ тиждень
№
|
Предмет
|
Навчальний матеріал
|
1
|
Українська мова
|
Тема: Апостроф після префіксів. Перенос слів з апострофом після префіксів.
Впр. 274 (усно), впр. 276, 279 (письм.), вивчити правило на стор. 96.
Тема: Префікси і прийменники.
Впр. 283(письм), правило на стор.98-99 вивчити.
|
2
|
Українське літературне читання
|
Тема: Весна красна (українська народна пісня), Повінь за В.Чухлібом. Веснянки. В.Скуратівський. Веснянка О.Олесь. стор. 122-125, 1 вірш вивчити напам'ять.
Ознайомитися з веснянками за посиланням Тема: Розвиток мовлення. Складання зв'язного тексту по темі "Весна" за малюнком та власними спостереженнями. стор.127, скласти текст. |
3
|
Англійська мова
|
|
4
|
Російська мова
|
Тема: Понятие о частях речи. Различение частей речи. Распределение слов по частям речи на основе их значения и вопросов. Упр. 252 (письменно), выучить правило стр.122, упр.253, 254 (письменно), правило стр.123.
|
5
|
Літературне читання
|
Тема: С. Козлов. Зимняя сказка. стр. 118-119 читать и пересказывать.
Тема: Весенние капели. Н.Сладков. Вежливая галка. стр.121-122. читать и отвечать на вопросы. |
6
|
Математика
|
Тема: Закріплення вивчених випадків усного множення в межах 1000. Творча робота над задачами.
№872, 874 (письм.) № 875 (устно). |
7
|
Природознавство
|
Тема: Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини. стор.126-127 відпов. на запитання.
Тема: Що таке ланцюг живлення? Рослиноїдні, м'ясоїдні, всеїдні тварини. стор. 128-129. |
8
|
Я в світі
|
Тема: Символи держави:герб, прапор, гімн, їх значення. стор. 104-107.
|
9
|
Музичне мистецтво
|
Тема 24 Одночастинна форма музики. Дивіться презентацію до уроку за посиланням Співати пісню "Пастушок" за посиланням.
Прослухайте як вона звучить за посиланням. Слухати : Ф.Шопен "Мазурка" № 5 за посиланням. |
10
|
Образотворче мистецтво
|
Тема: Малювання птахів у польоті.(акварельні фарби, кольорові олівці).
|
13
|
Інформатика
|
|
14
|
Трудове навчання
|
Тема: Виготовлення аплікації. Витинанка. Писанка-витинанка.
|
30.03.2020-03.04.2020
Інформатика
Доповнення текстів зображеннями
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць
Українське читання
Тема: М.Слабошпицький "Хлопчик Валь". Загадки.
Стор. 117 – 121 виразно читати і переказувати.Дібрати 5 загадок про пори року, тварин, шкільне приладдя,відгадати їх.
Українська мова
Тема: Префікс. Правопис префіксів. Префікси роз-, без-, з-, с-.
Вивчити правило на стор.90, 92, 94 (правопис префіксів).
Впр. 253, 269 виконати усно. Впр. 255, 271 письмово у зошиті.
Переглянути відео
Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Робота з оповіданням О.Буценя «Хто дужче любить?»
Відповіді на запитання надсилати на вайбер ( написати на виконаних аркушах обов'язково прізвище, ім'я)
Литературное чтение
Тема: Человеческие ценности. По В. Железникову «Рыцарь», К. Паустовский «Стальное колечко». Развитие умения пересказывать. Деление текста на части.
Читать тексты, пересказывать.
Стр.107-117, прочитать, ответить на вопросы.
Русский язык
Тема: Правописание слов с разделительным твёрдым и мягким знаком.
Выучить правила на стр. 120, 121.
Упр. 244 (устно). Упр. 243, 246, 247 (выполнить письменно).
Математика
Тема: Множення різниці на число. Порівняння виразів. Творча робота над задачею.
№843, 844 (устно) №845, 846, (письменно).
Тема: Множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних випадків, виду 79 х 8, 420:6.
№ 851, 853, (письм).
Тема: Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач.
№ 857, 858, (письм)..
Тема: Множення виду 320 х2.
№ 865, 869, (письм).
Природоведение
Тема: В чём загадочность мира грибов?
Стр. 122-123.
Тема: Какое значение имеют грибы в природе и для жизни людей?
Стр. 124-125
Нарисовать рисунок съедобных и ядовитых грибов.
Пользуясь информацией из энциклопедии описать грибы: белый гриб, опята, лисички, мухомор, бледная поганка.
Я в мире
Тема: Исторические сокровища Украины. Музеи.
Стр. 101-104.
Собрать информацию об одном из музеев Украины.
Труд
Тема: Аппликация из ткани.
Изо
Тема: Любимое животное.
Основы здоровья
Тема: Сам себе спасатель. Что может произойти на отдыхе. Гроза в лесу или в степи. Если ты потерялся. Как избежать встречи с дикими животными.
Музичне мистецтво
Тема: " Багатогранність розвитку музики"
Діти , дивіться відеоуроки за посиланням.
Відеоурок за темою. І частина
Відеоурок за темою.ІІ частина
Англійська мова
РЗ впр. 1,2,3 с.91
І тиждень
12.03-20.03
Інформатика
Англійська мова
Українське
читання
Тема: «Ой весна, весна, днем красна!»
С.Носань «День блакитної весни», «Як квітень до березня в
гості їздив». За В. Чухлібом «Журавлі-веселики». М. Познанська «Співай,
соловейку!», Л. Украінка «Давня весна», «Конвалія».
Стор. 110 – 117 виразно читати і переказувати, один вірш Л.
Українки вивчити напам’ять.
Українська
мова
Тема: «Будова слова. Дзвінкі і глухі приголосні в корені
слова».
Впр. 226-237.
Тема: «Суфікс. Вимова і правопис суфіксів».
Впр. 238-252 виконати письмово у робочих зошитах.
Русский
язык
Тема: «Состав слова. Правописание приставок. Правописание
приставок роз- рос- раз- рас- пре- при-
Упр. 228-242 выполнить в рабочих тетрадях, выучить правило
на стр. 113, 115, 117, 118.
Литературное
чтение (русский язык)
Тема: «Сказка – ложь, да в ней намёк».
Х.К. Андерсен «Гадкий утёнок», Д. Мамин-Сибиряк «Сказка про храброго зайца – длинные уши,
косые глаза, короткий хвост».
Стр. 96-106, читать, пересказывать, отвечать на вопросы.
Внеклассное чтение – прочитать и пересказать сказку Х.К.
Андерсена.
Математика
Тема: «Умножение и деление в пределах 1000. Умножение и
деление разрядных чисел на однозначное число».
Выполнить устно №758, 759, 777, 778, 788, 825.
Выполнить письменно в рабочих тетрадях № 760-776, 779-787,
789-806, 807-814, 815-823, 826-833, 834-842.
Природоведение
Тема: «Звери (млекопитающие)»
Прочитать материал на
стр. 114 – 121, отвечать на вопросы.
Проект «Обустраиваем нашу планету: как можно защитить зверей
на нашей планете».
Я
в мире
Тема: « Я – украинец»
Прочитать материал на стр. 92 - 124, отвечать на вопросы.
Виконати навчальний проект з теми: «Подорожуємо Україною». «
Історичні скарби України», «Чим славиться Україна», «Славетні Українці» (один
за вибором)
Трудове
навчання
Тема: «Аплікація з тканини. Виготовлення аплікації з
тканини.»
Виготовити аплікацію з використанням тканини «Мухомори»
Образотворче
мистецтво
Тема: «Натюрморт. Створення натюрморту».
Намалювати натюрморт «Композиція з неживих предметів (гуаш,
фарби, фломастери, олівці)
Натюрмо́рт (от фр. nature morte — «мёртвая
природа») — изображение неодушевлённых предметов в изобразительном
искусстве, в отличие от портретной, жанровой, исторической
и пейзажной тематики.
Исходную точку раннего натюрморта можно найти в XV—XVI веках,
когда он рассматривался как часть исторической или жанровой композиции.
Долгое время натюрморт сохранял связь с религиозной картиной, обрамляя
цветочными гирляндами фигуры Богоматери и Христа, а также часто располагаясь на
оборотной стороне алтарного образа (как в «Триптихе семейства Брак» Рогира ван дер Вейдена).
Также в XVI веке была распространена традиция создания портретов с изображением черепа, например, портрет Жана
Каронделя работы Яна Госсарта (см. vanitas). Ранние натюрморты часто выполняли
утилитарную функцию, например, в качестве украшения створок шкафа или для
маскировки стенной ниши.
Натюрморт окончательно оформляется в качестве самостоятельного
жанра живописи в творчестве голландских и фламандских художников
XVII в. Предметы в натюрмортной живописи этого периода часто содержат
скрытую аллегорию — либо быстротечности
всего земного и неизбежности смерти (Ванитас), либо — в
более широком смысле Страстей Христовых и Воскресения. Это значение
передаётся посредством использования предметов — в большинстве случаев
знакомых и встречающихся в каждодневной жизни, которые наделяются
дополнительным символическим значением.
Основы
здоровья
Тема: «Безопасность на улице. Опасные места для игр и
развлечений. Правила для велосипедиста.
Экипировка велосипедиста.
Прочитать материал в учебнике на стр. 104 – 107, составить
правила для юных велосипедистов, нарисовать дорожные знаки для велосипедистов.
Тема: "Народна пісня у творчості композиторів".
Дивіться презентацію за посиланням .
Комментариев нет:
Отправить комментарий