8 клас



Х тиждень
25-29  травня 2020 р.

Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
повт §§15-28
Українське література
повт стор. 60-208 (теорія літератури)
Німецька мова
Стор. 209.
Виконати:
впр. 3 (п) стор. 209 (на вибір)
Російська  мова
повт. §§11-18. Типы м стили речи.
Література

Рекомендательный список литературы на лето на блоге "БиблиОтека".

Алгебра

Геометрія

Історія
Узагальнення до курсу.Історія Украіни в контексті епохи раннього Нового часу.
Основи здоров’я та фізична культура
Виконати підсумкову контрольну роботу(варіант на вибір)_
Контрольна робота
Інформатика
Узагальнююче повторення
Мистецтво
Стильовий синтез. Творчість Т. Шевченка  і  М. Лисенка.
 опрацювати текст стор.  182-193.
Перевіряємо свої досягнення. Стор. 194-195.
Географія

Фізика

Хімія
Виконати контрольну роботу

Біологія

















ІХ тиждень 
18-22 травня 2020 р.

Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
повт §§ 2-14,с.69-70(тест)
Українська література
с.7-59(теорія літератури)
Німецька мова
Опрацювати лекичний матеріал стор. 206. Записати слова в словники.
Виконати:
впр. 2 (у) стор. 206,
впр. 3 (у) стор. 206,
впр. 4 (у) стор. 207
Російська  мова
§42-43. Упр 269.
Література
Алгебра

Геометрія
повт. п.1-п.25
Історія

Основи здоров’я та фізична культура
опрацювати п 24-25
підготуватися до тематичного тестування

Проєкти за минулий тиждень на перевірку надали лише 2 учня!
Інформатика
Підготувати проєкт на одну з тем с 278 електронного підручника
проєкти надіслати на електронну адресу delnatali1986@gmail.com
Мистецтво
Тема 32. Реалістичний стиль у музичному мистецтві.
Підручник стор. 176-181, опрацювати текст та відповідати на питання.
 Сприймання: Д.Верди. Опера "Риголетто" Пісенька Герцога
 М. Мусоргский . Опера "Борис Годунов" Хор "Расходилась, разгулялась удаль молодецкая"
 Д.Сичинський .Опера "Роксолана" Арія Роксолани
Хімія
Виконайте контрольну роботу

Біологія
§ 55. Гомеостаз и регуляция функций организма человека  § 56. Эндокринная регуляция §57. Железы внутренней и смешанной секреции. §58. Стресс. Эндокринные нарушения.Выучить понятия  ЖЕЛЕЗЫ ВНУТРЕННЕЙ СЕКРЕЦИИ. ЖЕЛЕЗЫ СМЕШАННОЙ СЕКРЕЦИИ.
Фізика
Підготувати інформацію на тему "Внесок українських вчених  у розвиток електрозварювальня"
Географія

§46-50 , Сравните темпы и уровень урбанизации , а также формы расселения двух регионов мира на выбор

















VІІІ тиждень

12-15 травня 2020 р.

Діти, познайомтесь з цією інформацією.


18 травня - День пам'яті жертв депортації кримських татар


   18 травня 1944 року за рішенням Державного комітету оборони СРСР із Криму в Узбекистан і сусідні райони Казахстану, Таджикистану, Уралу, Сибіру  були депортовані кримські татари. Їх звинувачували в зраді, що, звісно, було неправдою. Усього було виселено 238,5 тисяч кримських татар, без урахування демобілізованих військових. У результаті депортації загинуло 46% чисельності кримськотатарського населення, серед яких половину складають діти до 18 років. В Україні депортацію кримськотатарського народу визнали геноцидом.  Що пережили люди під час цієї депортації, ми можемо уявити, подивившись художній фільм "Хайтарма."  Пропоную познайомитись з ним. А ще є чудовий фільм "Чужа молитва". Його можна знайти в інтернеті з 18 травня. А поки подивіться трейлер.




  


День Європи в Україні


Сьогодні ЄС є простором країн, де люди живуть у демократії, у повазі до верховенства права, до прав окремої людини.
Україна – єдина держава не член ЄС, в якій на державному рівні відзначається День Європи. Оскільки День Європи – 9 травня – збігається з Днем Перемоги, в Україні урочисті заходи проводять щорічно у третю суботу травня згідно з Указом Президента №339/2003 від 19 квітня 2003 року.
 Цього року День Європи в Україні припадає на 16 травня.
У День Європи жителі України відзначають день спільних цінностей, спільної історії всіх націй континенту. Але спільне не означає однакове. Ми всі прекрасні в своїй різноманітності. 
Цьому дню присвячується багато масових заходів, які знайомлять людей з традиціями європейських народів, особливостями кожної країни. 
Почнемо знайомство з подорожі.






Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
§39, стор 189-190 тест, повт.§§35-38
Українська література
с.229-249.
Німецька мова
Опрацювати лекичний матеріал стор. 203. Записати слова в словники.
Виконати:
впр. 1 (у) стор. 203,
впр. 2 (у) стор. 203,
впр. 3 (у) стор. 204.
Російська  мова
§40-41. «Прямая  и косвенная речь как способы передачи чужой речи». Упр. 249.
Література
Экзюпери» Маленький принц»; ст.288-319. Подготовить задание №12 на стр. 316. 
Алгебра

Геометрія


Історія
Архітектура.Образотворче мистецтво.Музика.Практичне заняття.Здійснити уявну мандрівку до історико- культурноі памятки рідного краю.Параграф 33 опрацювати ,відповісти на питання.
Основи здоров’я та фізична культура
Опрацювати п 24


надати на перевірку проєкти за минулий тиждень
"Сміття – проблема не тільки нашого селища, а й усієї планети земля"
проєкти надсилайте на електронну адресу delnatali1986@gmail.com

Інформатика
Опрацювати п 6.8 електронного підручника\
Виконати практичну роботу №13 с 228
Мистецтво
Тема 31."Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві"
стор. 174 Варіант 1. Намалювати реалістичну композицію в побутовому жанрі. Або варіант 2 (ст.175) . 
Опрацювати "Мистецьку скарбничку".
Географія
§43-45 , пратическая работа №12 стр.227
Фізика
Опрацювати параграф 40,виконати тести на стор.220-221.
Хімія
Опрацювати п 38
виконати №7 с 212
Біологія
§ 51. НАУЧЕНИЕ. УМСТВЕННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ.§ 52. РЕЧЬ. МЫШЛЕНИЕ выучить основные понятия : Первая и вторая сигнальные системы. РЕЧЬ. МЫШЛЕНИЕ.§ 53. СОЗНАНИЕ. ПАМЯТЬ.ответить на вопрос рассуждение (Какое значение имеет память человека?)


































































































VІІ тиждень

04-08 травня 2020 р.


   Дорогие мои! Поздравляю вас с Днем Победы. Хочу, чтобы вы были здоровыми и счастливыми. А теперь приглашаю всех на классный час

                                     "Об этом надо помнить всегда."

   Снова наступила весна, и на нашу землю 75-й раз пришел великий День Победы. 9 Мая 1945 года закончилась Великая Отечественная война, в которой погибло почти 42 миллиона советских людей, среди которых около 10 миллионов жителей Украины.
   Эта война  длилась с 1941-го по 1945-й.  Четыре года работала машина истребления людей. Чтобы противостоять фашизму, наши деды отдавали самое ценное - свои жизни. Эту жестокую и кровавую войну мы не забудем никогда. Не имеем права.  Ради счастливой жизни – ведь те, кто не помнит прошлого, не имеет права на достойное будущее. 

   22 -го июня. Выходной. Обычный теплый летний день...
Люди занимались привычными делами. Старшеклассники готовились к выпускному вечеру. Малыши беззаботно играли, а их родители трудились. И никто не подозревал, что и приятные хлопоты, и веселые игры, и миллионы жизней перечеркнет одно страшное слово: война, которая наступила в 4 часа утра. Без объявления войны фашистские самолеты стали бомбить советские города и села.

   В этой войне наравне со взрослыми  воевали, трудились в тылу мальчишки и девчонки. У целого поколения, рожденного с 1928 по 1945 год, украли детство.   Их воспитала война. Они встретили ее в разном возрасте:  кто-то был на пороге юности, кто-то - подростком, а кто-то - совсем крохой. Их судьбы объединяли боль, страдания, смерти близких. Многие ушли из жизни, тысячи остались сиротами.

   9 Мая – День Памяти о тех, кто спас нас от рабства. Память жива благодаря фильмам, художественным произведениям, картинам художников и бесценным воспоминаниям ветеранов этой войны, которых, к сожалению, остается все меньше.

  Предлагаю вам, ребята, посмотреть документальный фильм, построенный на воспоминаниях тех, чье детство выпало на военные 40-е годы. Попробуйте представить себя на их месте.


   
К чему призывают нас эти проникновенные строки, написанные неизвестным автором? 

 Погибшим и живым

Погибшим –
Быть бессменно на посту,
Им жить в названьях улиц и в былинах.
Их подвигов святую красоту
Отобразят художники в картинах.
Живым –
Героев чтить, не забывать,
Их имена хранить в бессмертных списках,
Об их отваге всем напоминать
И класть цветы к подножьям обелисков.


Предмет
Навчальний матеріал
Українська мова
§37, впр.320 (1,2завд), §38 впр.328.
Українська література
с.208-228 "Вітька плюс Галя" або Повість про перше кохання (прочит.)
Німецька мова
Опрацювати лекичний матеріал стор. 201. Записати слова в словники.
Виконати:
впр. 1а,в (у) стор. 201,
впр. 3 (у) стор. 201,
впр. 5 (п) стор. 202.
Російська  мова
Література
Алгебра
повт.п.21 №732№740
Геометрія
п.22,п.23№731,№788
Історія
Освіта і наука.Києво-Могилянська академія.Г. Сковорода.Практичне заняття.Визначити,використовуючи витяги з козацьких літописів,способи та засоби,до яких вдавалися гетьмани,козацька старшина,аби відстояти суверенітет Козацькоі держави.Параграф 33,стор.260-261 опрацювати.
Основи здоров’я та фізична культура
Опрацювати п 23 "Проблема чистої землі"
Підготувати поєкт "Сміття – проблема не тільки нашого селища, а й усієї планети земля"
проєкти надсилайте на електронну адресу delnatali1986@gmail.com
Інформатика
Опрацювати п 6.7 електронного підручника
виконати практичну роботу №12 с 220
за допомогою відео урока

Мистецтво
Тема 30- 31 "Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві "
Підручник 164 -173, прочитати, відповідати на питання.
 Дивіться презентацію до теми ЗА ПОСИЛАННЯМ
Географія
§37-39 , Практическое задание стр.202
Біологія
Тема 9. ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ§ 48-50 Выучить понятия Рефлекс. Выполнить Исследовательский практикум ОПРЕДЕЛЕНИЕ ТИПА ВНД И СВОЙСТВ ТЕМПЕРАМЕНТА стр 213
Фізика
Опрацювати параграф 39 вправа 39 завдання 5 (пис).
Хімія
Опрацювати п 37
переглянути відео урок
виконати Завдання для засвоєння матеріалу №1 на с 206
(письмово)















VІ тиждень
27-30 квітня 2020 р.

Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
§35-36,впр310,316
2
Українська література
с.187-207прочит."Місце для дракона",відпов. на пит.с207.1 пит.на с.207(твір)письм.
3
Німецька  мова
Опрацювати лексичний мтеріал стор. 197, 199.
Виконати:
впр. 4 (п) стор. 198,
впр. 4 (у) стор. 200.
4
Російська  мова
§ 39 повт. §36-338 упр. 244.
5
Література
Толстой – это целый мир (ст. 248-252) Прочитать рассказ Л. Н.Толстого «После бала». (ст. 251-259) Вопросы и задания на ст. 260. Написать сочинение-рассуждение «Утро, изменившее жизнь» (по рассказу Л.Н.Толстого «После бала»
6
Історія
Правобережна Украіна.Гайдамаки.Коліівщина. Рух опришків. Практична робота:Внести в хронологічну таблицю відомості про остаточну ліквідацію Речі Посполитоі,закріпачення селян,Коліівщину.рух опришків,скласти історичні портрети Олекси Довбуша ,Максима Залізняка,Івана Гонти.Парагаф  32.
7
Мистецтво
 Тема 28- 29 "Музика романтиків" (ІІчастина)
 Презентація до теми ЗА ПОСИЛАННЯМ
 Підручник стор. 161-163 прочитати, відповідати на питання,  які є наприкінці теми.
 Слухати : Р.Шуман " Фантастичні п'єси"

 М.Калачевський " Українська симфонія"

Співати укр. нар. пісню "Взяв би я бандуру"
 Дивись додаток в підручнику стор. 223


  А зараз співаємо КАРАОКЕ




                                          
8
Алгебра
п.21.№728,№730
9
Геометрія
п.21,п.22 №702,№704,№728
10
Основи здоров’я та фізична культура
Опрацювати п 22 "Проблема чистого повітря"
виконати завдання на с 144 письмово
11
Інформатика
Опрацювати п 6.2 електронного підручника
виконати практичну роботу №11
за допомогою відео урока

12
Хімія
Опрацювати п 36
оформити лабораторний дослід №5 с 199 у зошит
за допомогою відео досліда
виконати №10 с 201 письмово
13
Біологія
§ 44.-46 СЛУХОВАЯ СЕНСОРНАЯ СИСТЕМА. УХО ЧЕЛОВЕКА. СЛУХ. выучить строение уха человека Вопросы для самоконтроля стр.196
14
Географія
§35-37 ,  Исследование стр.188 , Практическое задание стр.192
15
Фізика
Опрацювати параграфи 37,38,задачу на стор.206 розібрати та оформити, вправа 38 завдання 3 (пис).

Комментариев нет:

Отправить комментарий