Х тиждень
25-29 травня 2020 р.
ІХ тиждень
18-22 травня 2020 р.
VІІІ тиждень
12-15 травня 2020 р.
Діти, познайомтесь з цією інформацією.
VІІ тиждень
25-29 травня 2020 р.
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
Українська мова
|
повт §§15-28
|
Українське література
|
повт стор. 60-208 (теорія літератури)
|
Німецька мова
|
Стор. 209.
Виконати: впр. 3 (п) стор. 209 (на вибір) |
Російська мова
|
повт. §§11-18. Типы м стили речи.
|
Література
|
Рекомендательный список литературы на лето на блоге "БиблиОтека". |
Алгебра
|
|
Геометрія
|
|
Історія
|
Узагальнення до курсу.Історія Украіни в контексті епохи раннього Нового часу.
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Виконати підсумкову контрольну роботу(варіант на вибір)_
Контрольна робота |
Інформатика
|
Узагальнююче повторення
|
Мистецтво
|
Стильовий синтез. Творчість Т. Шевченка і М. Лисенка.
опрацювати текст стор. 182-193. Перевіряємо свої досягнення. Стор. 194-195. |
Географія
|
|
Фізика
|
|
Хімія
|
Виконати контрольну роботу
|
Біологія
|
ІХ тиждень
18-22 травня 2020 р.
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
|
Українська мова
|
повт §§ 2-14,с.69-70(тест)
|
|
Українська література
|
с.7-59(теорія літератури)
|
|
Німецька мова
|
Опрацювати лекичний матеріал стор. 206. Записати слова в словники.
Виконати: впр. 2 (у) стор. 206, впр. 3 (у) стор. 206, впр. 4 (у) стор. 207 |
|
Російська мова
|
§42-43. Упр 269.
|
|
Література
|
||
Алгебра
|
||
Геометрія
|
повт. п.1-п.25
|
|
Історія
|
||
Основи здоров’я та фізична культура
|
опрацювати п 24-25
підготуватися до тематичного тестування |
|
Інформатика
|
Підготувати проєкт на одну з тем с 278 електронного підручника
проєкти надіслати на електронну адресу delnatali1986@gmail.com |
|
Мистецтво
|
Тема 32. Реалістичний стиль у музичному мистецтві.
Підручник стор. 176-181, опрацювати текст та відповідати на питання. Сприймання: Д.Верди. Опера "Риголетто" Пісенька Герцога М. Мусоргский . Опера "Борис Годунов" Хор "Расходилась, разгулялась удаль молодецкая" Д.Сичинський .Опера "Роксолана" Арія Роксолани |
|
Хімія
|
Виконайте контрольну роботу
|
|
Біологія
|
||
Фізика
|
Підготувати інформацію на тему "Внесок українських вчених у розвиток електрозварювальня"
|
|
Географія
|
|
VІІІ тиждень
12-15 травня 2020 р.
Діти, познайомтесь з цією інформацією.
18 травня - День пам'яті жертв депортації кримських татар
18 травня 1944 року за рішенням Державного комітету
оборони СРСР із Криму в Узбекистан і сусідні райони Казахстану, Таджикистану, Уралу, Сибіру були депортовані кримські татари. Їх звинувачували в зраді, що, звісно, було неправдою. Усього було виселено
238,5 тисяч кримських татар, без урахування демобілізованих військових. У
результаті депортації загинуло 46% чисельності кримськотатарського населення,
серед яких половину складають діти до 18 років. В Україні депортацію
кримськотатарського народу визнали геноцидом. Що пережили люди під час цієї депортації, ми можемо уявити, подивившись художній фільм "Хайтарма." Пропоную познайомитись з ним. А ще є чудовий фільм "Чужа молитва". Його можна знайти в інтернеті з 18 травня. А поки подивіться трейлер.
День
Європи
в Україні
Сьогодні ЄС є простором країн, де
люди живуть у демократії, у повазі до верховенства права, до прав окремої
людини.
Україна –
єдина держава не член ЄС, в якій на державному рівні відзначається День Європи. Оскільки День Європи – 9 травня – збігається з Днем Перемоги,
в Україні урочисті заходи проводять щорічно у третю суботу травня згідно з
Указом Президента №339/2003 від 19 квітня 2003 року.
Цього року День Європи в Україні припадає на 16 травня.
Цього року День Європи в Україні припадає на 16 травня.
У День Європи
жителі України відзначають день спільних цінностей, спільної історії всіх націй
континенту. Але спільне не означає однакове. Ми всі прекрасні в своїй різноманітності.
Цьому дню присвячується багато масових заходів, які знайомлять людей з традиціями європейських народів, особливостями кожної країни.
Почнемо знайомство з подорожі.
Цьому дню присвячується багато масових заходів, які знайомлять людей з традиціями європейських народів, особливостями кожної країни.
Почнемо знайомство з подорожі.
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
Українська мова
|
§39, стор 189-190 тест, повт.§§35-38
|
Українська література
|
с.229-249.
|
Німецька мова
|
Опрацювати лекичний матеріал стор. 203. Записати слова в словники.
Виконати: впр. 1 (у) стор. 203, впр. 2 (у) стор. 203, впр. 3 (у) стор. 204. |
Російська мова
|
§40-41. «Прямая и
косвенная речь как способы передачи чужой речи». Упр. 249.
|
Література
|
Экзюпери» Маленький принц»; ст.288-319. Подготовить задание
№12 на стр. 316.
|
Алгебра
|
|
Геометрія
|
|
Історія
|
Архітектура.Образотворче мистецтво.Музика.Практичне заняття.Здійснити уявну мандрівку до історико- культурноі памятки рідного краю.Параграф 33 опрацювати ,відповісти на питання.
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Опрацювати п 24
надати на перевірку проєкти за минулий тиждень
"Сміття – проблема не тільки нашого селища, а й усієї планети земля"
проєкти надсилайте на електронну адресу delnatali1986@gmail.com
|
Інформатика
|
|
Мистецтво
|
Тема 31."Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві"
стор. 174 Варіант 1. Намалювати реалістичну композицію в побутовому жанрі. Або варіант 2 (ст.175) . Опрацювати "Мистецьку скарбничку". |
Географія
|
§43-45 , пратическая работа №12 стр.227
|
Фізика
|
Опрацювати параграф 40,виконати тести на стор.220-221.
|
Хімія
|
Опрацювати п 38
|
Біологія
|
VІІ тиждень
04-08 травня 2020 р.
Дорогие мои!
Поздравляю вас с Днем Победы. Хочу, чтобы вы были здоровыми и счастливыми.
А теперь приглашаю всех на классный час
"Об этом надо помнить всегда."
Снова наступила весна, и на нашу землю 75-й раз пришел великий
День Победы. 9 Мая 1945 года закончилась Великая Отечественная война, в которой погибло почти 42 миллиона советских людей, среди которых около 10 миллионов жителей Украины.
Эта война длилась с 1941-го по 1945-й. Четыре года
работала машина истребления людей. Чтобы противостоять фашизму, наши деды отдавали самое ценное - свои жизни. Эту жестокую и кровавую войну мы не забудем никогда. Не имеем права. Ради счастливой
жизни – ведь те, кто не помнит прошлого, не имеет права на достойное будущее.
22 -го июня. Выходной. Обычный теплый летний день...
Люди занимались привычными делами. Старшеклассники готовились к выпускному вечеру. Малыши беззаботно играли, а их родители трудились. И никто не подозревал, что и приятные хлопоты, и веселые игры, и миллионы жизней перечеркнет одно страшное слово: война, которая наступила в 4 часа утра. Без объявления войны фашистские самолеты стали бомбить советские города и села.
22 -го июня. Выходной. Обычный теплый летний день...
Люди занимались привычными делами. Старшеклассники готовились к выпускному вечеру. Малыши беззаботно играли, а их родители трудились. И никто не подозревал, что и приятные хлопоты, и веселые игры, и миллионы жизней перечеркнет одно страшное слово: война, которая наступила в 4 часа утра. Без объявления войны фашистские самолеты стали бомбить советские города и села.
В этой войне наравне со взрослыми воевали, трудились в тылу мальчишки и девчонки. У целого поколения, рожденного
с 1928 по 1945 год, украли детство. Их
воспитала война. Они встретили ее в разном возрасте: кто-то был на
пороге юности, кто-то - подростком, а кто-то - совсем крохой. Их судьбы объединяли боль, страдания, смерти близких. Многие ушли из жизни, тысячи остались сиротами.
9 Мая – День Памяти о тех, кто спас нас от
рабства. Память жива благодаря фильмам, художественным произведениям, картинам
художников и бесценным воспоминаниям ветеранов этой войны, которых, к
сожалению, остается все меньше.
Предлагаю вам, ребята, посмотреть документальный фильм, построенный на воспоминаниях тех, чье детство выпало на военные 40-е годы. Попробуйте представить себя на их месте.
Предлагаю вам, ребята, посмотреть документальный фильм, построенный на воспоминаниях тех, чье детство выпало на военные 40-е годы. Попробуйте представить себя на их месте.
К чему призывают нас эти проникновенные строки, написанные неизвестным автором?
Погибшим и живым
Погибшим и живым
Погибшим
–
Быть бессменно на посту,
Им жить в названьях улиц и в былинах.
Их подвигов святую красоту
Отобразят художники в картинах.
Быть бессменно на посту,
Им жить в названьях улиц и в былинах.
Их подвигов святую красоту
Отобразят художники в картинах.
Живым –
Героев чтить, не забывать,
Их имена хранить в бессмертных списках,
Об их отваге всем напоминать
И класть цветы к подножьям обелисков.
Героев чтить, не забывать,
Их имена хранить в бессмертных списках,
Об их отваге всем напоминать
И класть цветы к подножьям обелисков.
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
Українська мова
|
§37, впр.320 (1,2завд), §38 впр.328.
|
Українська література
|
с.208-228 "Вітька плюс Галя" або Повість про перше кохання (прочит.)
|
Німецька мова
|
Опрацювати лекичний матеріал стор. 201. Записати слова в словники.
Виконати: впр. 1а,в (у) стор. 201, впр. 3 (у) стор. 201, впр. 5 (п) стор. 202. |
Російська мова
|
|
Література
|
|
Алгебра
|
повт.п.21 №732№740
|
Геометрія
|
п.22,п.23№731,№788
|
Історія
|
Освіта і наука.Києво-Могилянська академія.Г. Сковорода.Практичне заняття.Визначити,використовуючи витяги з козацьких літописів,способи та засоби,до яких вдавалися гетьмани,козацька старшина,аби відстояти суверенітет Козацькоі держави.Параграф 33,стор.260-261 опрацювати.
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Опрацювати п 23 "Проблема чистої землі"
проєкти надсилайте на електронну адресу delnatali1986@gmail.com |
Інформатика
|
Опрацювати п 6.7 електронного підручника
виконати практичну роботу №12 с 220 за допомогою відео урока |
Мистецтво
|
Тема 30- 31 "Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві "
Підручник 164 -173, прочитати, відповідати на питання. Дивіться презентацію до теми ЗА ПОСИЛАННЯМ |
Географія
|
§37-39 , Практическое задание стр.202
|
Біологія
|
|
Фізика
|
Опрацювати параграф 39 вправа 39 завдання 5 (пис).
|
Хімія
|
Опрацювати п 37
переглянути відео урок (письмово) |
VІ тиждень
27-30 квітня 2020 р.
№
|
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
1
|
Українська мова
|
§35-36,впр310,316
|
2
|
Українська література
|
с.187-207прочит."Місце для дракона",відпов. на пит.с207.1 пит.на с.207(твір)письм.
|
3
|
Німецька мова
|
Опрацювати лексичний мтеріал стор. 197, 199.
Виконати: впр. 4 (п) стор. 198, впр. 4 (у) стор. 200. |
4
|
Російська мова
|
§ 39 повт. §36-338 упр. 244.
|
5
|
Література
|
Толстой – это целый мир (ст. 248-252) Прочитать рассказ Л.
Н.Толстого «После бала». (ст. 251-259) Вопросы и задания на ст. 260. Написать
сочинение-рассуждение «Утро, изменившее жизнь» (по рассказу Л.Н.Толстого «После
бала»
|
6
|
Історія
|
Правобережна Украіна.Гайдамаки.Коліівщина. Рух опришків. Практична робота:Внести в хронологічну таблицю відомості про остаточну ліквідацію Речі Посполитоі,закріпачення селян,Коліівщину.рух опришків,скласти історичні портрети Олекси Довбуша ,Максима Залізняка,Івана Гонти.Парагаф 32.
|
7
|
Мистецтво
|
Тема 28- 29 "Музика романтиків" (ІІчастина)
Презентація до теми ЗА ПОСИЛАННЯМ Підручник стор. 161-163 прочитати, відповідати на питання, які є наприкінці теми. Слухати : Р.Шуман " Фантастичні п'єси"
М.Калачевський " Українська симфонія"
Співати укр. нар. пісню "Взяв би я бандуру"
Дивись додаток в підручнику стор. 223
А зараз співаємо КАРАОКЕ
|
8
|
Алгебра
|
п.21.№728,№730
|
9
|
Геометрія
|
п.21,п.22 №702,№704,№728
|
10
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Опрацювати п 22 "Проблема чистого повітря"
|
11
|
Інформатика
|
|
12
|
Хімія
|
Опрацювати п 36
оформити лабораторний дослід №5 с 199 у зошит за допомогою відео досліда |
13
|
Біологія
|
|
14
|
Географія
|
§35-37 , Исследование стр.188 , Практическое задание стр.192
|
15
|
Фізика
|
Опрацювати параграфи 37,38,задачу на стор.206 розібрати та оформити, вправа 38 завдання 3 (пис).
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий