V тиждень
21-24 квітня 2020 р.
IV тиждень
21-24 квітня 2020 р.
1
|
Українська мова
|
§§45-46, с.173-174 (схема розбору), впр.402,416.
|
2
|
Українська література
|
с.212-214 поезії"Дощ"(Благодатний, довгожданий...)
"Осінь-маляр із палітрою пишною" (одну поезію на вибір напам'ять) |
3
|
Англійська мова
|
|
4
|
Російська мова
|
Повт.§65-66; § 67. Упр. 308, 310 (устно). Упр. 311 (письм.)
|
5
|
Література
|
Прочитать стр. 191-202.
Заполнить таблицу на стр. 201 (портрет Тома Сойера». Фильм "Приключения Тома Сойера" в 3 частях сможете посмотреть ЗДЕСЬ.
|
6
|
Математика
|
№974,№975, пвт п.35
|
7
|
Природознавство
|
Підготувати проект "хто такі віруси,"опрацювати параграфи 37-38,дати відповіді на питання до параграфа 38 (усно).
|
8
|
Історія
|
§25, відповідати на запитання
|
9
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Опрацювати п 26 підручника
зробити крос тест на с 137 |
10
|
Інформатика
|
|
11
|
Музичне мистецтво
|
Тема:"У музичному театрі: балет (варіації)"
Підручник стор. 129-133, прочитати. Слухати: С.С.Прокоф'єв балет "Попелюшка" Співати: "Школярі- школярики"О.Вратарьова та О.Злотника |
12
|
Образотворче мистецтво
|
Тема 27. Як стилізувати природні форми.
Намалювати стилізацію жука або метелика, а також рослинна стилізація. Приклади є в презентації до уроку ЗА ПОСИЛАННЯМ |
IV тиждень
13-17 квітня 2020 р.
№
|
Предмет
|
Навчальний
матеріал
|
1
|
Українська мова
|
§43.стр 160-161 тест , відпов на пит. §44 впр 396 (1,2 завд)
|
2
|
Українська література
|
стр 203-211 прочит опов "Лось" , відпов на пит . стр 210-211, 11 завд письм
|
3
|
Англійська мова
|
РЗ впр.1,2,3 с.86; впр.1,2,3,1 с.87-88
|
4
|
Російська мова
|
§ 65Упр. 295 (устно). Упр. 303 (1задание) письменно.
Видеоурок по теме
«Гласные в приставках пре- и при -"
§66. Таблица на стр. 160. Упр. 307.
§67. Упр. 311
|
Література
|
ТЕСТ ПО ТЕМЕ « МЫ И ПРИРОДА» (по произведениям) найдете по ссылке.
Прочитать ст. 171-191.Прочитать главы. «Приключения Тома
Сойера", отв на вопр. на ст 191-192. Знать содержание. Пересказывать.
|
|
5
|
Математика
|
прочитать п.35, №973,№976
|
6
|
Природознавство
|
Опрацювати параграфи 35 36,заповнити таблицю на стор.156
|
7
|
Історія
|
Практична робота
Дослідження історичних джерел — важлива й
відповідальна справа. Зрозуміти послідовність роботи історика вам
допоможе така пам’ятка.За
допомогою пам’ятки укладіть повідомлення про будь-яку з історичних
подій (фактів) з історії України чи вашої родини (приклад: спорудження
Софіївського собору, Друга світова війна, Революція Гідності тощо). |
8
|
Інформатика
|
Опрацювати п 4.1 підручника
завантажити на свій компьютер програму Scratch 2 за посиланням |
9
|
Музичне мистецтво
|
Тема 26-27 У музичному театрі: балет. (Ічастина)
Підручник стор. 125-128, прочитати, вивчити терміни: балет, пантоміма, класичний танець, характерний танець. Слухання: П.І.Чайковський Балет "Лускунчик""Вальс квітів", Битва Лускунчика з мишами. (За посиланням) Дивіться презентацію до теми . ЗА ПОСИЛАННЯМ Повторити пісню "Писанки" |
10
|
Образотворче мистецтво
|
Тема . Символіка Українського орнаменту. Дивіться презентацію до уроку за посиланням.
Намалювати ескіз вишивки рушника або дерево життя , з елементами народної традиції. |
11
|
Основи здоров’я та фізична культура
|
Опрацювати п 25 підручника. Виконати вправу №4 на с 134.
Переглянути відео за посиланням |
12
|
Трудове навчання
|
06.04-10.04
№
|
Предмет
|
Навчальний матеріал
|
1
|
Українська мова
|
п.39-42. вправа 343,360,356
|
2
|
Українська література
|
ст.199-201, напам. 1 поезія на вибір
|
3
|
Англійська мова
|
РЗ впр.1,2,3 с.81-82; впр.1,2 с.82-83; впр.2 с.84
|
4
|
Російська мова
|
§62. Выучить правило на ст. 151.
Упр. 281. (письм.) видеоурок "Буквы Ы И после Ц"
§63.
Таблица на ст. 153, упр. 286 (письм.)
§64. "Буквы З, С на конце префиксов. Правило на ст. 155. Упр. 288 (письм.)
|
5
|
Література
|
1. Прочитать ст.167-171. Выучить термины на ст. 171.
2. Ст. 172-177. Читать, пересказ., отв. на вопросы. Выуч. термины на стр. 175-176. Выучить наизусть стихотворение С.Есенина "С добрым утром!" (ст. 173). |
6
|
Історія
|
§23, відповідати на запитання
Дидактична гра «Встанови відповідність»на тему:
«Історичні праці про Україну та їх автори»
просто перейди за посиланням
|
7
|
Математика
|
|
8
|
Природознавство
|
Опрацювати параграф 34,виконати практичну роботу на стор.151 в робочому зошиті.
|
9
|
Інформатика
|
|
10
|
Основи здоров’я
|
Опрацювати п 24 підручника. Тема "Пожежна безпека" письмово виконати завдання 6 с 129. Подивитись відео за посиланням |
11
|
Музичне мистецтво
|
Тема 25 ІІ частина: Симфонічний оркестр. Підручник стор. 123-124, прочитати, вивчити терміни; оркестр, увертюра. Слухати : С.Гулак-Артемовський ,опера "Запорожець за Дунаєм" увертюра, дует Одарки і Карася. (дивіться посилання)
|
12
|
Образотворче мистецтво
|
тема 25. Українські писанки. Підручник стор. 121-125., прочитати, у альбомах намалювати писанку. Дивіться презентацію до уроку за посиланнням.
|
ІІ тиждень
30.03-03.04
ИНФОРМАТИКАОпрацювати п.3.5 електронного підручника
дайте відповіді на питання 1,2 (письмово) с136
у підготовці вам допоможе відеоурок
УКРАЇНСЬКА МОВА
прочитати параграф 34-36, №312, №318(письмово)
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
стор.187-197 читати, прочитати твір С.Васильченка"У бур'янах". відповідати на питання стор.194-195
МАТЕМАТИКА
повторить пункт 33, повторить правила. На стр. 212 віполнить тест
УКРАЇНСЬКА МОВА
прочитати параграф 34-36, №312, №318(письмово)
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
стор.187-197 читати, прочитати твір С.Васильченка"У бур'янах". відповідати на питання стор.194-195
МАТЕМАТИКА
повторить пункт 33, повторить правила. На стр. 212 віполнить тест
РУССКИЙ ЯЗЫК
Вас ждет интересный тест по теме : "Чередование гласных в корнях слов." Проверьте свои знания, повторив материал учебника.
Молодцы! С тестом справились. А теперь работаем с §
Вас ждет интересный тест по теме : "Чередование гласных в корнях слов." Проверьте свои знания, повторив материал учебника.
Молодцы! С тестом справились. А теперь работаем с §
61. Выучить правило на стр. 149. Выполнить упр. 276 (письменно) и 274 (устно) В подготовке к уроку вам поможет этот видеоурок
ЛИТЕРАТУРА
Ребята! Прочитав рассказ "Лобо", выполните тестовые задания. Удачи вам!
Музичне мистецтво
Тема 24-25 " У музичному театрі. Опера"
Вивчити терміни : театр, опера, лібретто.
Опрацювати музичну скарбничку казок і легенд.
Вивчити пісню "Писанки" С. Жупаніна та В. Таловири.
У рубриці "Я у світі музики: досліджую, дію" відповідати на питання. Слузати В.А.Моцарт опера "Чарівна флейта"
Дивіться презентацію за темою. Слухайте музику та співайте за посиланнями. Бажаю вам успіху!
Образотворче мистецтво
Тема 24 " Орнаментальна композиція"
Підручник стор. 117-120 - опрацювати та створити орнаментальну композицію .
Дивіться презентацію за темою
РУССКИЙ ЯЗЫК
Ребята! Перейдите по ссылкам и проверьте свои знания по теме "Чередование гласных в корне слова""Правописание корней с чередованием".
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я Дайте відповіді на питання в тесті ⬆
РУССКИЙ ЯЗЫК
Проверьте свои знания по теме "Состав слова. Правописание корней с чередованием", ответив на вопросы теста. Удачи!
ЛИТЕРАТУРА
1. Работаем над выразительным чтением стихотворений русских поэтов наизусть.
2. Ст. 143-148. Читать, пересказывать, отвечать на вопросы.
3. Прочитать ст. 149-166. Знать содержание рассказа "Лобо". Отвечать на вопросы на ст. 163-165.
Історія
§21,22 Дослідники історії
Англійська мова
РЗ впр. 1,2 с.77; впр.3 с.79
І тиждень
12.03-20.03
Музичне мистецтвоТема 22-23. Симфонічна музика.
Опрацювати стор. 107-116.
Вивчити пісню муз. І.Кириліної "Зелене слоненя"
Слухати: В.А.Моцарт "Симфонія №40 соль-мінор" (І частина)
Л.ван Бетховен "Симфонія №5"
Образотворче мистецтво
Тема 23. Види декоративно- ужиткового мистецтва.
Опрацювати стор. 112-115.
Створити ескіз -проект предмета побуту ( годинник, настільна лампа, посуд )
Матеріал : кольорові олівці, фарби.
Історія
Англійська мова
РЗ впр 1,2 (стор 66), впр 1,2,3 (стор 67-68), впр 1,2 (стор 69)
лексика з теми "Одяг"
Українська моваПовторити § 16-33, впр. 303; стор.126-127 (тести письмово), 10 завдань усно.
§ 34, впр. 310(усно), впр. 313 письмово.
Українська література
Підручник стор. 159-186, (читати, відповіді на питання: стор. 168-169, 177-178, 178(12 питання письмово), стор. 185-186(1, 2 письмово)
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
Опрацювати §22-23 підручника
відповісти на питання с 118, с.124 (усно)
ІНФОРМАТИКА
опрацювати §3.4 підручника
готові роботи надіслати на електронну адресу вчителя
delnatali1986@gmail.com
опрацювати §3.4 підручника
готові роботи надіслати на електронну адресу вчителя
delnatali1986@gmail.com
delnatali1986@gmail.com
Природознавство
Підготувати проект на тему "Капелька"або"Де ми витрачаемо воду" Параграф 33 опрацювати і дати відповідь на пит.5 (писм)
Підручник § 29-32 Опрацювати, вивчити означення, дати відповіді на питання до § 29-32.
Підручник § 29-32 Опрацювати, вивчити означення, дати відповіді на питання до § 29-32.
Русский язык
§ 61. Упр. 272. 273 (устно), упр. 276 (письменно).
§ 62. Упр.281 (устно),упр. 277 (письменно)
§ 63. Упр. 285(устно), упр. 286 (письменно)
§ 62. Упр.281 (устно),упр. 277 (письменно)
§ 63. Упр. 285(устно), упр. 286 (письменно)
ЛИТЕРАТУРА
М.Ю.Лермонтов. Стихотворение "Утес", ( стр. 137) Выразительное чтение.
Ф.И.Тютчев . Стр. 139-142. Стихотворение ( ст. 141)" Весенние воды". Выучить наизусть.
МАТЕМАТИКА
повторить п.32, выучить правила,№855
Внимание, новая тема: прочитать п.33
Смотрите видеоурок
Ребята, воспользуйтесь вторым способом сложения и вычитания десятичных дробей, который предлагают в видеоролике, он более простой.
Комментариев нет:
Отправить комментарий