Архів 1 клас І-V тижні

V тиждень
21-24 квітня 2020 р.
1
Українська мова
Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачення. Буквосполучення [дз'] . Текст. Тема тексту. Ключові слова.
Підручник с. 56-57 -читати. Зошит с.44 - письмо букв.

Буква Г г. Письмо малої букви г. Текст. Заголовок. "Протилежні слова". Письмо великої букви Г. Досліджую медіа: газета.
Підручник с.58-59 - читати. Зошит с.45 - письмо букв.

Букви П п. Письмо малої букви п. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова. Письмо великої букви П. Дзвінкі та глухі приголосні. Текст. Послідовність подій.
Підручник с.60-61 - читати. Зошит с.46 - письмо букв.

2
Англійська мова

3
Математика
Повторення вивченого. Добір даних до задачі. Розв'язання задач. Порівняння двоцифрових чисел. Визначення істинності та хибності висловлювань.
Зошит с. 36 - виконати завдання.

Додавання і віднімання десятків. Обчислення зручним способом. Розпізнавання об'ємних геометричних фігур.
Зошит с. 37 - виконати завдання.

4
ЯДС
Я досліджую весняні зміни в житті рослин.
Зошит с. 48 - виконати завдання.

Я досліджую весняні зміни в житті птахів.
Зошит с. 49 - виконати завдання.
Я досліджую весняні зміни в житті звірів.
Зошит с. 50 - виконати завдання.

5
Фізична культура
ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м'ячем. Біг із зупинками, стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м'яча із-за голови. Пересування приставними кроками з правим, лівим боком.  Фізичні вправи для формування постави, профілактика плоскостопості та відновлення організму. Рухливі ігри.
6
Мистецтво
Моя двінкоголоса Україна. Народні музичні інструменти: бандура, сопілка, бубон, волинка. Зошит с.56 розглянути. Слухання: гра на українській сопілці (дуді) Й.С. Бах.
Виліпити з пластиліну українську народну іграшку - свищика. (див. зошит с.56).


Добрий день! Шановні батьки, прохання ознайомитись самим та ознайомити дітей з текстом бесід "Правила пожежної безпеки під час святкування Великодня" та "Попередження пожеж на відкритих територіях".

 Шановні батьки та діти!
Вдома у ході приготування паски та різноманітних святкових страв слід обережно поводитися із газовими та електричними побутовими приладами, аби не призвести до пожежі на кухні. Проявляйте особливу пильність та обережність при використанні свічок - тримаючи свічку в руках, слідкуйте за тим, щоб вогонь не потрапив на власні або чужі речі, які можуть миттєво спалахнути. Під час освячення паски, подбайте про те, аби запалена свічка не торкалась поліетилену або кошика. Ознайомтесь з планом евакуації на випадок виникнення пожежі та місць розміщення первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників, пожежних щитів, води, тощо). Прослідкуйте, щоб діти перебували під наглядом дорослих та не бавилися з вогнем.
Встановлюючи свічки і лампадки вдома, подбайте, щоб поруч з ними не було легкозаймистих матеріалів (штор, святкових декорацій тощо) та не залишайте їх запаленими без нагляду.
Хочеться ще раз нагадати основні вимоги правил пожежної безпеки під час святкування Великодня для городян:
— готуючи святкові страви, дотримуйтесь правил пожежної безпеки при використовуванні печей, газових та електричних приладів;
— під час освячення паски подбайте про те, щоб запалена свічка не торкалася поліетилену або плетеного великоднього кошика;
— підв’язуйте міцно хустину та збирайте волосся, аби на нього не потрапив вогонь свічки при нахилі голови;
— під свічкою тримайте шматок паперу чи тканини, аби через гарячий віск ви не смикнули рукою та не впустили свічку на одяг;
— не підпускайте малолітніх дітей до відкритого вогню, навіть якщо це маленький вогонь священної свічки.
— не залишайте без нагляду запалені свічки, відкритий вогонь, кадильне вугілля;
— ні в якому разі не перекривайте шляхи евакуації;
— не використовуйте для прикрас легкозаймисті матеріали.

Запобігання пожежам на відкритих територіях

Щорічно пожежі в природних екосистемах завдають непоправної шкоди природі і державі. Найбільша їх кількість, як правило, припадає на весняно-літній період, на вихідні і святкові дні, коли природу відвідує велика кількість людей, що призводить до різкого зростання кількості джерел загоряння. Тисячі пожеж внаслідок спалювання сухої рослинності на полях, городах, відкритих територіях в Україні вже стали свого роду національною катастрофою.
У 90% випадків причина виникнення пожеж в екосистемах - сама людина, яка часто необережно поводиться з вогнем, не звертаючи уваги на необхідність суворого дотримання правил пожежної безпеки.
Державна служба України з надзвичайних ситуацій закликає жителів і гостей нашого міста і області суворо дотримуватися правил пожежної безпеки, особливо під час відпочинку на природі, і не провокувати виникнення пожеж в екосистемах; берегти унікальну флору і фауну нашого Запорізького краю!
  • не залишайте непогашеними багаття в лісі!
  • не кидайте НЕ загашені сірники і недопалки на суху лісову підстилку!
  • не випалюйте сміття на присадибних ділянках!
  • не розводьте відкритий вогонь поруч з господарськими будівлями!
  • слідкуйте, щоб діти не гралися з вогнем!
Якщо ви помітили загоряння в лісах, на відкритих територіях, звалищах - негайно телефонуйте за номером «101». Пам'ятайте, що тільки дотримання елементарних правил пожежної безпеки застереже від трагічних наслідків.

Бережіть себе і природу!
ІV тиждень

13.04-17.04

 №
 Предмет
Навчальний матеріал 
 1
 Українська мова
 Букви В в. Письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка. Письмо великої букви В. Текст і малюнок.
Підручник: с.48,49, читати слова, текст. Зошит: с.36 - письмо букв.

Букви У у . Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка. Букви У у. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст.
Підручник:50,51, читати вірш та слова. Зошит: с. 37, письмо букв.

Букви Д д. Письмо малої букви д. Текст. Заголовок. Головна думка. Письмо великої букви Д. Вірш. Заголовок. Головна думка. Діалог з другом.
Підручник: с.52,53 , читати слова, текст, вірш.

Букви З з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис. Письмо великої букви З. Дзвінкі і глухі приголосні.
Підручник: с.54, 55, читати лічилку, текст. Зошит: с.39.



 2
 Англійська мова

 3
 Математика
Десятковий склад чисел. Обчислення значень виразів на основі знання нумерації. Додавання і віднімання десятків. Розв'язування задач на обчислення тривалості події.
Зошит: с. 33 -виконувати завдання.

Вимірювання довжини . Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Порівняння іменованих чисел. Розв'язування задач.
Зошит : с. 34 -виконувати завдання.

Нумераційна таблиця. Позиційний принцип запису чисел. Обчислення  значень "кругових" виразів. Вимірювання довжини та побудова відрізків.
Зошит: с. 35.

 4
 Я досліджую світ
Я досліджую звірів. Діалог "Які молочні продукти я люблю"
Підручник: с. 51
Чому тварини такі різні?
Підручник: с. 52-53 Розглянути малюнки , пояснити , чому у тварин різна будов а тіла та пояснити ланцюжки живлення.
Зошит: с.46 -виконати завдання
Переглянути відео.


Я досліджую зміни в довкіллі навесні.
Підручник: с.54-55 прочитати текст, знати назви весняних місяців. Зошит:с.47- виконати завдання.

 5
 Мистецтво
Народна творчість
Прослухати "Колискова"(обробка А.Авдієвського), Я. Степовий.Колискова,Українська народна пісня "Сонечко"(обробка В. Барвінського), музика і слова нароні"Вийди, вийди, сонечко"(наспівувати)
Вишиванка. Орнамент. створити орнамент  для розпису чашки(пальчикові відбитки).




 6
 Фізична культура
Біг з високого старту до 30м.Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка.
Ходьба "змійкою".Біг до 500м.
ЗРВ імітаційнного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000м.Рухливі ігри.
 7



ІІІ тиждень 

06.04-10.04

Предмет
Навчальний матеріал
1
Українська мова
Букви Е е. Письмо малої та великої букви е. Текст. Тема тексту. Головна думка.
Підручник с. 42-43, читати. Зошит с.29 - написати букви та буквосполучення, слова, речення.
Букви Є є. Письмо малої та великої букви є. Факти та думки. Текст. Тема тексту. Заголовок.
Підручник с. 44-45, читати. Зошит с.30 - написати букви та буквосполучення, слова, речення.
Буква ь. Письмо букви ь. Змінюємо слова: "Один - багато". Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо. Читаю казки В.О. Сухомлинського.
Підручник с.46-47,читати. Зошит с. 31 - написати букви та буквосполучення, слова, речення.

2
Англійська мова

3
Математика
Обчислення суми, різниці чисел. Складання і дослідження істинних нерівностей. Порівняння чисел у межах 100. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач.
Зошит с.30 - виконати завдання.

Числа від 21 до 40. Утворення назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею. Числа у межах 70. Утворення, назви чисел, читання, їх запис. Розв'язання задач на зменшенння на кілька одиниць.
Зошит с. 31 - виконати завдання.

Числа у межах 100. Сотня. Утворення назви чисел, читання, їх запис. Задачі на обчислення суми, різниці круглих десятків. Лічба десятками. Десятковий склад чисел. Задачі на знаходження невідомого доданка.
Зошит с. 32 - виконати завдання.

4
Я досліджую світ
Чи бувають рідкісні рослини?
Підручник с.43, прочитати текст. Зошит с.37 - виконати завдання. Переглянути відео .

Я досліджую комах.
Підручник с.44-45, прочитати тексти, розглянути будову тіла комах. Зошит с. 38-39 - виконати завдання. Переглянути відео.

Я досліджую риб.
Підручник с. 46-47, читати текст, виконати усно завдання. Зошит с.40 - виконати завдання. Переглянути відео.

Я досліджую птахів.
Підручник с.48-49, читати текст, ознайомитись з частинами тіла птаха. Зошит с. 42-43 - виконати завдання. Переглянути відео.
Я досліджую звірів.
Підручник с. 50-51 - читати, ознайомитись з будовою тіла звірів, виконати завдання в зошиті с. 44-45. Переглянути відео.

5
Інформатика

6
Мистецтво
Великодні дива.
Розглянути Н. Курій-Максимів. Великдень та Ю. Мацик. Чия писанка. Намалювати мальованку (фломастери, олівці) в зошиті с. 53. Прослухати Писанка. М. Бурмака.

7
Фізична культураВедення м'яча тогою у кроці; зупинка м'яча ,що котиться, підошвою; ведення м'яча передньою частиною ступні.

Англійська мова
 

Англійська мова







Я досліджую  світ
Тема: Я подорожую селом.
Підручник стор. 29, ознайомитись. Зошит стор. 24 виконати завдання №1, 2.
Тема: На фермі.
Підручник стор. 30, прочитати. Зошит стор. 25.
Тема: Я в полі.
Підручник стор. 31, розглянути, зошит стор. 26 завдання 1,2.
Тема: Я в саду.
Підручник стор. 32, ознайомитись .Зошит стор. 27 намалювати та розфарбувати завдання 1,2.
Тема: Я на городі.
Підручник стор. 33.скласти розповідь про пригоду на городі за малюнками. Зошит стор.28 завдання 1,2.
Тема: Я дізнаюся про професії в селі.
Підручник стор. 34-35.прочитати текст. Зошит стор. 29, виконати завдання 1,2.
Пам’ятка про коронавірус
Українська мова
Тема: Букви Н н. Письмо малої та великої букви н Н.
Підручник стор. 24-25 читати слова та тексти. Зошит стор. 16 написати маленьку та велику букву н.
Тема: Букви К к. Письмо малої та великої букви к К.
Підручник стор. 26-27 читати слова та вірш. Зошит стор. 17 написати маленьку та велику  букву к.
Тема: Букви і І.  Письмо малої та великої букви і І.Слова – омоніми.
Підручник стор. 28-29 читати склади,  слова та тексти. Зошит стор. 18 написати маленьку та велику  букву і.

 Математика
Тема: Десятковий склад чисел. Складання рівностей і нерівностей. Додавання виду 10+3. Віднімання виду 15-5. Читання рівностей.
Зошит стор. 23 виконати завдання.
Тема: Додавання виду 15+1. Віднімання виду 16-1.Розвязування задач на знаходження невідомого доданка. Способи подачі інформації.
Зошит стор. 24 виконати завдання.
Тема: Рух за вказаним маршрутом. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Обчислення суми і різниці. Складання задач за виразом і запитанням.
Зошит стор. 25-26,  виконати завдання.
Мистецтво
Тема: Казкові розповіді.
Переглянути музичну казку М. Сильванського «Івасик-Телесик». Ліплення одного з героїв казки.

Фізична культура
Тема: Вправи для розвитку гнучкості. Махові рухи руками і ногами в різних напрямках з амплітудою що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи. Викрути рук зі скакалкою.
Я досліджую  світ
Тема: Я дізнаюсь про  природу України.
Підручник стор.36-37 , усно виконати завдання. Зошит стор. 30 виконати завдання.

Тема: Я досліджую рослини.
Підручник стор. 38, прочитати тексти знати частини( органи) рослин. Зошит стор. 31-32.

Тема: Я досліджую дерева, кущі, трав'янисті рослини.
Підручник стор. 39, порівняти органи дерева, куща та трав'янистої рослини. Розглянути рослини ,які ростуть вдома на присадибній ділянці . Визначити ,що з цих росли є деревом, кущем чи трав'янистою рослиною. Зошит стор. 33 завдання
Тема: Я досліджую листяні й хвойні дерева.
Підручник стор. 40, прочитати текст, визначити, чи є кактус хвойною рослиною. .Зошит стор. 34виконати завдання.

Тема: Я досліджую дикорослі та культурні рослини.
Підручник стор. 41 прочитай текст, порівняй лісову та домашню яблуні, чим вони відрізняються , розкажи про це батькам .Якщо вдома росте яблуня розглянь її будову та який вигляд мають її частини. Зошит стор.35виконати  завдання .

Тема: Чому рослини такі різні?

Підручник стор. 42.прочитати текст,розглянути малюнки. Зошит стор. 36, виконати завдання .


Українська мова
Тема: Букви Ї ї. Письмо малої та великої букви ї Ї. Слова , які називають один/багато предметів. Вірш. Головний герой. Послідовність подій.
Підручник стор. 30-31 читати слова та тексти. Зошит стор. 19 написати маленьку та велику букву ї.
Тема: Букви И и. Письмо малої та великої букви и И. 
Підручник стор. 32-33 читати слова та вірш. Зошит стор. 22 написати маленьку та велику  букву и.

Тема: Букви Й й.  Письмо малої та великої букви й Й.Буквосполучення йо.
Підручник стор. 34-35 читати склади,  слова та тексти. Зошит стор. 23 написати маленьку та велику  букву й,йо .


 Математика
Тема:Обчислення значень виразів на дві дії. Віднімання виду17-7, 17-10. Розв'язування задач на знаходження суми,  різниці, невідомого доданка. Повторення вивченого. Десятковий склад числа. Обчислення  в межах 20 на основі  знання нумерації. 
Зошит стор. 27 виконати завдання.

Тема: Аналіз і розв'язування задач. Доповнення умови задачі запитанням.Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізка заданої довжини. Пропевдетика розв'язування задачі, яка містить два запитання.Складання нерівностей .Розпізнавання фігур.
Зошит стор. 28 виконати завдання.

Тема: Розв'язування задач вивчених видів. Творча робота над задачею. Обчислення значень виразів.  Обчислення значень виразів на дві дії. Складання виразів із заданим результатом.

Зошит стор. 29,  виконати завдання.
Мистецтво
Тема: Краса і здоров'я.
Прослухати  музичні твори: Ф.Шуберт Вечірня серенада, Ж.Бізе Марш Тореадора з опери "Кармен"( виконати в зошиті  на стор. 50 завдання1); П Чайковський Вальс квітів з балету "Лускунчик", переглянути мультфільм "Холодне серце"(фрагмент з фігурним катанням виконати 2завдання в зошиті).
Розглянь"натюрморт з драпіруванням, глечиком і вазою для фруктівП.Сезан та Натюрморт "Квіти, яблука, помідори" К. Білокур.   Пофантазуй , виготов смачну й корисну композицію з овочів.(СТ.50-51).







Фізична культура
Тема: Вправи з великим м'ячем ведення м'яча з одночасними кроками правою та лівою рукою.
Вправи з великим м'ячем кидки м'яча знизу з положення сидячи та стоячи.
Вправи з великим м'ячем передавання і ловіння м'яча двома руками від грудей (у парах, у колі).





Комментариев нет:

Отправить комментарий